2015-01-29, 19:40
Medlem
h0rigs avatar
Fortsätter med min kur och att inte käka benso, drog lite tjack idag och känner lite sug efter en valle. Körde även mdma igår men ingen benso för att sova!

1 vecka och 1 dag utan benso.

2 dagar utan sub.

Min kur består av gabapentin, campral, magnesium, vitamintillskott, mat och förhoppningsvis lite träning imorgon.
Citera
2015-01-29, 19:50
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0rig
Fortsätter med min kur och att inte käka benso, drog lite tjack idag och känner lite sug efter en valle. Körde även mdma igår men ingen benso för att sova!

2 dagar utan sub.

Min kur består av gabapentin, campral, magnesium, vitamintillskott, mat och förhoppningsvis lite träning imorgon.
Kom igen!

Nästa inlägg: 1dag utan droger.
Citera
2015-01-30, 08:06
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Kom igen!

Nästa inlägg: 1dag utan droger.

Nu var ju meningen med denna period att bli av med benso och sub

Tjack känns inte lika svårt att hålla sig undan då det inte bygger upp beroendet på samma sätt.
Citera
2015-01-30, 09:05
Avslutad
Tjack and benso, goes together like a horse and carriage.
Citera
2015-01-30, 09:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Nu var ju meningen med denna period att bli av med benso och sub

Tjack känns inte lika svårt att hålla sig undan då det inte bygger upp beroendet på samma sätt.
Vem försöker du lura då?

Titta dig i spegeln, så har du svaret.
Citera
2015-01-30, 12:23
Medlem
Underdarks avatar
Citat:

2 dagar utan sub.

Duktigt av dig att inte ta benso!
Jag är lite i samma sits som du, fast enbart långtidsavvänjning ifrån terapeutiskt lågdosanvändande av benso, har inte tagit något på 1 vecka nu.
Drog också lite tjack idag men tog lite Lyrica till det och Inderal(som sänker blodtrycket, bättrar på muskelspänningarna och migränen), är faktiskt inte ett dugg sugen på någon benso, men det beror nog mest på Lyrican.

Lycka till med resten av AT:n!
Citera
2015-01-31, 18:32
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Vem försöker du lura då?

Titta dig i spegeln, så har du svaret.

Dig, såklart! För mig går inte lura
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Duktigt av dig att inte ta benso!
Jag är lite i samma sits som du, fast enbart långtidsavvänjning ifrån terapeutiskt lågdosanvändande av benso, har inte tagit något på 1 vecka nu.
Drog också lite tjack idag men tog lite Lyrica till det och Inderal(som sänker blodtrycket, bättrar på muskelspänningarna och migränen), är faktiskt inte ett dugg sugen på någon benso, men det beror nog mest på Lyrican.

Lycka till med resten av AT:n!

Hm?

Japp, lycka till du med
Citera
2015-01-31, 18:50
Medlem
h0rigs avatar
Tror jag är igenom det värsta från benson, märktes inte så mycket psykiskt. Kan ha varit tack vare campral, lite nedstämd till och från men inte mer än så.
Fysiskt sett kände jag av det mer. Känslan av att kramp är på gång(hände dock aldrig), rännskita, svag i muskler och ganska spänd överlag.

Känner fortfarande av dessa symptom till viss del men har dämpats avsevärt.

1 vecka och 3 dagar utan benso

4 dagar utan sub. Hur lång tid kan det ta innan AT'n yttrar sig? Kan inte säga att jag känt av den alls än eller så har jag blandat ihop den lite med benso AT'n samtidigt.

Endast druckit små mängder alkohol igår och idag + små mängder hasch, sen i torsdags.
Citera
2015-01-31, 20:07
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Dig, såklart! För mig går inte lura

Hm?

Japp, lycka till du med

Tjacket var för att jag skulle testa det inför kvällen då jag hade två kvinnliga besök

Lyrican hjälper väldigt bra mot Benzo AT, har fått 150 mg x3 = 450 mg / dag.
Kommer bara äta det i några få veckor, vill inte ha AT på Lyrican(den är en av de värsta)
Inderalen flummar man ju inte på, det är en Betablockerare som hjälper mot muskelspänningar, stelhet, migrän, högt blodtryckt mm. Fungerar rätt bra!
Citera
2015-02-01, 19:08
Medlem
h0rigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Tjacket var för att jag skulle testa det inför kvällen då jag hade två kvinnliga besök

Lyrican hjälper väldigt bra mot Benzo AT, har fått 150 mg x3 = 450 mg / dag.
Kommer bara äta det i några få veckor, vill inte ha AT på Lyrican(den är en av de värsta)
Inderalen flummar man ju inte på, det är en Betablockerare som hjälper mot muskelspänningar, stelhet, migrän, högt blodtryckt mm. Fungerar rätt bra!

Då har du ju tagit nåt och inte varit ren i en vecka Lyican går på samma receptorer! Så du skjuter bara upp ATn och är därmed inte bra mot benso at.

Yes jag vet vad inderal är, funderade på att skaffa den men campral funkade tillräckligt bra så det behövdes aldrig
Citera
2015-02-01, 20:04
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Då har du ju tagit nåt och inte varit ren i en vecka Lyican går på samma receptorer! Så du skjuter bara upp ATn och är därmed inte bra mot benso at.

Yes jag vet vad inderal är, funderade på att skaffa den men campral funkade tillräckligt bra så det behövdes aldrig

Vi får väl se, vet folk som faktiskt tagit sig igenom Benso AT med hjälp av Lyrica

Inderal tycker jag fungerar bra, den tar bort migränen och gör muskelspänningarna och darrningarna mycket mindre.

Jätte viktigt är det också att röra på sig mycket, helst ordentligt på något gym eller liknande.
Att stretcha hjälper också något otroligt bra, brukar köra min egen variant av medveten närvaro med stretchningen och det lugnar ner kroppen väldans bra!
Sedan att ta det lugnt några timmar innan man ska sova, släcka ner och inte göra så krävande saker är också att föredra, det underlättar sömnen. Tar också Propavan och Lergigan/Theralen för sömnen.
Citera
2015-02-02, 09:13
Medlem
Spliffmeisters avatar
Passa dig för att äta Lyrican under några veckor Underdark, jag känner abstinens redan efter 4 dagar på det rävgiftet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in