2015-01-18, 21:09
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjejkompis
Jag har inte haft sex jättemånga gånger men en kille verkade jättesnäll. När vi kom hem och hånglat ett tag började han dra ner trosorna på mej och jag visste redan ungefär vad grejen var på hur han gjorde och också vad jag känt dittills och jag tog den i handen och tittade på den och han fatta ju vad jag tänkte och tittade på mig och skämdes men sa ingenting?? Jag låg med honom i alla fall.. Känns taskigt att utnyttja så och jag undrar ni killar med liten snopp varför gör ni så? Låtsas som att inget är fel och inte ens frågar om det är okej? Känns nästan som våldtäckt på ett sätt...

Jag utgår då ifrån att du själv brukar fråga killar om det är ok att ligga innan ni sätter igång. Beroende på din utrustning kan ju t ex killen bli besviken över att du har för små eller för stora bröst eller kanske att du är för slapp eller för trång och han skulle ju då kunna känna sig väldigt kränkt och nästan våldtagen av dig, vilket vore såväl tragiskt som traumatiserande för den stackaren.
Citera
2015-01-19, 03:59
Medlem
Finolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalacat
Så utifrån hur lång din egen penis är, så drar du slutsatsen att 15 cm som medel i Sverige låter absurt?

Jag är 1.92 lång, och medel i Sverige är 181 cm? Låter absurt.
Nej det är inte direkt så jag tänker, snarare att när jag ser min penis så ser den inte överdrivet stor ut (förutom tjockleken) och eftersom jag inte ser mycket kuk förutom i porr så har jag inte mycket att jämföra med egentligen. Absurt och absurt, det är väl inte så farligt egentligen men hade jag gissat snittet hade jag gissat iaf 17-18, då min kuk som är runt 19 inte ser så överdrivet stor ut. Förstår du hur jag tänker?
Citera
2015-01-19, 04:07
Medlem
Finolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
För att det är rejält jävla obekvämt för henne antagligen, att ingen har antytt att storleken varit ett problem kanske beror på att man är rädd för att såra dig, precis på samma sett som samma kvinna kanske inte hade gjort det om den varit ovanligt liten.

Jag har mindre penis än dig och ingen har lyckats suga min till roten heller, det är inte heller något som majoriteten av kvinnor ens klarar av på en normalstor penis om de nu inte har en nisch för detta... Det jag talar om är givetvis att omkretsen tänjer ut käften så långt att det gör ont efter en kort stund.

Jag stoppade korken till en giletteflaska (16.5cm) i käften och fick typ kramp i käken direkt och det var i princip omöjligt att inte skrapa i med tänderna.. Och då ska tilläggas att jag har ganska stor käft , bokstavligen.

Sedan att du inte ens lägger märke till att en stor del av dina tidigare ligg antagligen känt obehag tyder på att du måste vara en ganska obehaglig typ, Det finns gott om kvinnor på r/sex som har berättat skräckhistorier om välhängda män som bara har fortsatt köra på fastän dom ger tydliga signaler på att det gör förbannat ont. Där de bara ligger och längtar tills att killen är klar.

Skulle inte förvåna mig om det summerar typ 95% av dina ligg. Jag kanske rentav är mera lyhörd och mindre självisk, kanske därför våra erfarenheter skiljer sig åt så kraftigt.

Värt att tillägga återigen är att vi är flera här inne med storlek över medel som vittnar om att lilleman inneburit vissa problem, du är större och dina erfarenheter motsäger våra, föga troligt.

Sedan att du jämför sex med en stor kuk med barnafödande är pricken över "i"t, du fattar väl själv att jag inte syftar på att din penis inte får plats i fittan? Det jag menar är alltså inte att det varit några problem för dig och din njutning utan för kvinnan. Återigen ett bevis på att du antagligen är en självisk obehaglig typ.(Det har du ju iochförsig redan bevisat med ditt videobevis, creepyyyy.)

Du har å ena sidan sagt att storleken inte varit några problem men senare säger du att din fru inte har gett dig en avsugning på evigheter, man får intrycket att du gör dig dum med flit så nu orkar inte jag tjafsa med dig längre.
Kan ju säga att jag hellre blir dissad för en för stor kuk än en för liten
Citera
2015-01-19, 14:26
Medlem
Lalacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finoli
Nej det är inte direkt så jag tänker, snarare att när jag ser min penis så ser den inte överdrivet stor ut (förutom tjockleken) och eftersom jag inte ser mycket kuk förutom i porr så har jag inte mycket att jämföra med egentligen. Absurt och absurt, det är väl inte så farligt egentligen men hade jag gissat snittet hade jag gissat iaf 17-18, då min kuk som är runt 19 inte ser så överdrivet stor ut. Förstår du hur jag tänker?

Absolut. Skulle föreslå att sluta jämföra mot porrskådespelare.
Citera
2015-01-19, 14:42
Medlem
Träffade på en trevlig kvinna några veckor sedan. Hon var åt det kraftigare hållet men med en trång mus, däremot var hennes röv och lår enorma så det hade behövts en rejäl balle på 30slak för att kunna knulla med henne normalt utan att åka ut med kuken hela tiden. Bara missionären fungerade så tillslut avbröt jag och sa att det inte gick när hon försökte rida mig.

Aldrig mer fetton! Går inte att ha ett normalt och varierande sexliv med dom.
Citera
2015-01-19, 15:59
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Träffade på en trevlig kvinna några veckor sedan. Hon var åt det kraftigare hållet men med en trång mus, däremot var hennes röv och lår enorma så det hade behövts en rejäl balle på 30slak för att kunna knulla med henne normalt utan att åka ut med kuken hela tiden. Bara missionären fungerade så tillslut avbröt jag och sa att det inte gick när hon försökte rida mig.

Aldrig mer fetton! Går inte att ha ett normalt och varierande sexliv med dom.

Haha^^
Vid det här laget sitter hon och klagar över småkukade män.
Citera
2015-01-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Haha^^
Vid det här laget sitter hon och klagar över småkukade män.

Haha! Ja med henne kände jag mig som världens minsta och hade hon varit en av mina första ligg så kan jag erkänna att mitt självförtroende hade varit på botten men lyckligtvis var hon inte det, finns en hel rad erfarenhet med trånga och normala musar.

Synd annars på en smart och rolig tjej, personkemin fanns där men sexet var ju som sagt uruselt..
Citera
2015-02-01, 16:18
Medlem
Vem kan gissa längden och grovleken på denna då?

http://imgur.com/33GuvQc
Citera
2015-02-01, 18:00
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoppedollZ

15x15 skulle jag gissa på. Svårt att inte ha något runt omkring att jämföra med och få en bättre uppfattning om saken.
Citera
2015-02-02, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoppedollZ

14x12? Svårt att jämföra när man endast ser din hand.
Citera
2015-02-02, 06:44
Medlem
Nedomanskys avatar
4,7 nästan 5... hur ska vi veta det o varför skulle någon bry sig....
Senast redigerad av Nedomansky 2015-02-02 kl. 06:46.
Citera
2015-02-02, 18:43
Medlem
HiiriHazes avatar
mäter ni i slak eller stånd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in