För att det är rejält jävla obekvämt för henne antagligen, att ingen har antytt att storleken varit ett problem kanske beror på att man är rädd för att såra dig, precis på samma sett som samma kvinna kanske inte hade gjort det om den varit ovanligt liten.
Jag har mindre penis än dig och ingen har lyckats suga min till roten heller, det är inte heller något som majoriteten av kvinnor ens klarar av på en normalstor penis om de nu inte har en nisch för detta... Det jag talar om är givetvis att omkretsen tänjer ut käften så långt att det gör ont efter en kort stund.
Jag stoppade korken till en giletteflaska (16.5cm) i käften och fick typ kramp i käken direkt och det var i princip omöjligt att inte skrapa i med tänderna.. Och då ska tilläggas att jag har ganska stor käft

, bokstavligen.
Sedan att du inte ens lägger märke till att en stor del av dina tidigare ligg antagligen känt obehag tyder på att du måste vara en ganska obehaglig typ, Det finns gott om kvinnor på r/sex som har berättat skräckhistorier om välhängda män som bara har fortsatt köra på fastän dom ger tydliga signaler på att det gör förbannat ont. Där de bara ligger och längtar tills att killen är klar.
Skulle inte förvåna mig om det summerar typ 95% av dina ligg. Jag kanske rentav är mera lyhörd och mindre självisk, kanske därför våra erfarenheter skiljer sig åt så kraftigt.
Värt att tillägga återigen är att vi är flera här inne med storlek över medel som vittnar om att lilleman inneburit vissa problem, du är större och dina erfarenheter motsäger våra, föga troligt.
Sedan att du jämför sex med en stor kuk med barnafödande är pricken över "i"t, du fattar väl själv att jag inte syftar på att din penis inte får plats i fittan? Det jag menar är alltså inte att det varit några problem för dig och din njutning utan för kvinnan. Återigen ett bevis på att du antagligen är en självisk obehaglig typ.(Det har du ju iochförsig redan bevisat med ditt videobevis, creepyyyy.)
Du har å ena sidan sagt att storleken inte varit några problem men senare säger du att din fru inte har gett dig en avsugning på evigheter, man får intrycket att du gör dig dum med flit så nu orkar inte jag tjafsa med dig längre.