2015-01-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Hahaha "Den rankas lite högre än en vanlig gammal vagn". 1500 panels är 1500 panels och är man någorlunda vettigt funtad så skiter man fullständigt i alla patetiska stockholmares snack om bondetåg och målar graffiti för att det är underbart, inte för att få respekt från andra målare.

Det du är för okunnig för att förstå är att tuben är betydligt mer bevakad än nått annat tåg i Sverige..
Citera
2015-01-30, 17:40
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Det du är för okunnig för att förstå är att tuben är betydligt mer bevakad än nått annat tåg i Sverige..

Exakt. Flatsen jag pratar om står lite längre in i yardsen än andra vagnar så inte småkillarna kommer åt dem.
Citera
2015-01-30, 19:28
Medlem
Spelar ju ingen roll 1500 panels är 1500 panels oavsett.

Han snackade om att Vifl körde "bondetåg" och då låter det nästan som att hans 1500 panels inte kan räknas för dem flesta var körda på "bondetåg" och inte på tuben som är hårt bevakad.
Det är ju inte meningen att varje gång Vifl skall måla tåg, styra sitt fordon mot Stockholm och köra tuben för att det ska "räknas".

Det är det här jag tycker sig skiljer från bönder och "Storstads grabbar" bönderna bryr sig inte om vad eller vart man målar osv bara man gör sig grej. Medans i storstäderna blir man bara hypad om man är en gammal målare eller om man målar tuben för den är hårdast bevakad.
Citera
2015-01-31, 08:49
Medlem
telepatis avatar
Själv stockholmare som är redigt trött på den mentalitet som finns i stadens scen.
Vem fan bryr sig om vilket tåg som är hårdast att köra?

Roligare att bocka av alla modeller som finns, inklusive tubar och "bondtåg"

VIFL's bedrift är storartad tycker jag. Dedikation är bara förnamnet.
Citera
2015-01-31, 11:09
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Själv stockholmare som är redigt trött på den mentalitet som finns i stadens scen.

Dom som är hårdast tänker på dom sakerna.

Välkommen till huvudstaden, så här har det alltid varit och kommer alltid att vara.

Tänk er om man vänder på steken. Betong som betong? Vore inte det knasigt då vissa väggar uppenbart är bättre placerade och svårare att måla än andra.
En betongmur nära plattan i centralen jämfört med en vägg i förorten som också buffas?

Jag tänker så för jag alltid tänkt så. Jag gissar på att ni inte ens målar själva. Ingen av er har någon tävlingsinstinkt.

Det här tycker jag inte är trams jag vill bara få er att tänka lite.
Tänk en skolfröken eller mamma som säger att alla barn är lika duktiga. Säg vad ni vill det kommer alltid sticka ut en eller ett par ur mängden som blir lite bättre än andra.
Senast redigerad av TJudge 2015-01-31 kl. 11:15.
Citera
2015-01-31, 14:16
Medlem
Tjudge, märks att du aldrig målat panels. Ok det finns väktare i sthlm men hur mkt kan man inte måla där om man bara vill. Om vi ska snacka antal panels. Och ska vi dra tillbaka klockan ett par år, femton lekstugan, tio total lekstuga fem inte direkt svårt så kom inte hit å dra med att tuben e så jävla svår. Ok mkt civv nu men har inte alltid varit så. Eller skulle han lagt 1500 i sthlm nu under jusst dessa förhållanden för att du skulle tycka de va cool. Noll koll
Citera
2015-01-31, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av telepati

Håller med.
Vifl är en stilkung
Citera
2015-01-31, 16:29
Avstängd
grekkoz1s avatar
Detta är en otroligt intressant sak som faktiskt är väldigt viktig inom den "sport" vi utövar;

Bondetåg vs Tub - OAVSETT VAD så är det ju panel som panel, men varje person får ju sätta sin egen standard över vad han finner mest attraktivt kontra hardest target.

Men när det kommer panels i sin helhet och just när man nämner kanske "Vem har kört mest?" då är det ju just enbart antalet som väger tyngst.

Och vad man än säger så måste ju man nog breda och reda ut hur mycket 1500st panels är.
Även om det är 1-rutors-till-storlek så har personen på sin Sämsta dag gjort en panel per dag i 1500 dagar... Det är för helvete en panel om dagen konsekutivt i mer än FYRA år..

Sprid ut det på en 20 års period så är det FORTFARANDE 1500 panels!! Det är så jävla sinnes haha
Citera
2015-02-01, 00:38
Medlem
Ingen har nedvärderat vifl, enda att inget annat tåg går och jämföra med tub i Sverige.
Citera
2015-02-01, 10:39
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, varningar utdelade. Håll er till topic och lämna tjafset i skolan.
//mod
Citera
2015-02-01, 11:04
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ingen har nedvärderat vifl, enda att inget annat tåg går och jämföra med tub i Sverige.
Kvalitén är viktigare än placeringen!
Citera
2015-02-01, 14:25
Medlem
parkråttas avatar
Vifl har nog ändå målat fler tubar än de flesta har inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in