2015-01-30, 19:31
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Är det på finest hon bloggade senast?
20 november ett inlägg med lite tankar om att köpa en ny bil följt av selfies x jävla massa och sen.. Ingenting.

btw när jag ändå skriver, har Berny Instagram-konto?
Det stämmer, den på Finest bloggar hon på sedan i juli (men inget senaste tiden, som sagt).

Närmast innan dess bloggade hon på Nattstad (dec -13 till juli -14).

Instagram har jag aldrig sett / hört något om i denna tråd, däremot bl.a. Facebook och Bilddagbok. Eventuellt Twitter, jag minns inte riktigt. Blogg är det enda jag följer henne via, p.g.a. att jag ej nyttjar de övriga medierna själv.
Senast redigerad av emma80 2015-01-30 kl. 19:34.
Citera
2015-01-30, 19:50
Medlem
William Hainess avatar
Instagram finns (fanns?) hon också, men verkar ha släckt ned aktiviteterna sedan slutet av november:

http://instagram.com/bernyblue

Good for her.
Citera
2015-01-31, 13:49
Medlem
När hon blev tillsammans med Niklas försvann hon från blogg och allt för att få knarka ifred. Hur vet vi att hon leker familjeliv och inte knarkar järnet?
Citera
2015-01-31, 18:10
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
När hon blev tillsammans med Niklas försvann hon från blogg och allt för att få knarka ifred. Hur vet vi att hon leker familjeliv och inte knarkar järnet?
Det vet vi inte! Frågan är om vi behöver veta?
Citera
2015-01-31, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim

Nej, det vet vi ju inte alls. Om inte du sitter inne på någon hemlig info eller något...
Citera
2015-02-01, 00:29
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderwoman
Det vet vi inte! Frågan är om vi behöver veta?

Jag vet å andra sidan inte hur mycket i den här tråden, eller kanske ens forumdelen som är en Flashbacks större delar som man har direkt behov av att veta.
Tycker snarare att det är fascinerande hur Berny Pålsson har fått sånt engagemang genom åren. Idag ligger tråden på sidan 1 skvallerforumet och har just nu 2 922 317 visningar vilket är mest på sida 1, mer än Fredriks Reinfeldt och Schulmans skvallertrådar.

Fast de är klart att Berny hållt uppe en rejäl flod med underlag för skvaller om man jämför typ Pålsson med Reinfedt. Lite som en docusåpa, man kunde ge fan i att titta länge men kollade man så var man ganska snabbt inne i handlingen igen.

Om Sveriges emo-queen nu släkt för gott så tack för underhållningen, speciellt svaren hon svarade här i tråden och efter allt är Berny en flashbackare som alla vi andra.
...om vi nu då har sett det sista av henne.
Och visst skulle hon nog må bättre än skylta med sitt trasiga privatliv för alla som vill kolla, så det är väl ett bra beslut på så vis.

Men tycker de är märkligt att hennes sista blogg-inlägg är lite tankar om köpa ny bil faktiskt.
Undra vad det blev för nån tillslut...
Senast redigerad av Arbetarbroder 2015-02-01 kl. 00:32.
Citera
2015-02-02, 20:10
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Jag vet å andra sidan inte hur mycket i den här tråden, eller kanske ens forumdelen som är en Flashbacks större delar som man har direkt behov av att veta.
Tycker snarare att det är fascinerande hur Berny Pålsson har fått sånt engagemang genom åren. Idag ligger tråden på sidan 1 skvallerforumet och har just nu 2 922 317 visningar vilket är mest på sida 1, mer än Fredriks Reinfeldt och Schulmans skvallertrådar.

Fast de är klart att Berny hållt uppe en rejäl flod med underlag för skvaller om man jämför typ Pålsson med Reinfedt. Lite som en docusåpa, man kunde ge fan i att titta länge men kollade man så var man ganska snabbt inne i handlingen igen.

Om Sveriges emo-queen nu släkt för gott så tack för underhållningen, speciellt svaren hon svarade här i tråden och efter allt är Berny en flashbackare som alla vi andra.
...om vi nu då har sett det sista av henne.
Och visst skulle hon nog må bättre än skylta med sitt trasiga privatliv för alla som vill kolla, så det är väl ett bra beslut på så vis.

Men tycker de är märkligt att hennes sista blogg-inlägg är lite tankar om köpa ny bil faktiskt.
Undra vad det blev för nån tillslut...
Ja, visst är det fascinerande, tråden har med kortare perioder av stiltje varit igång sen 2008! Och jag håller med om att den har varit underhållande, nåt att ibland reta sig över, ibland vara förskräckt, nån gång vågat hoppas att allt ska gå bra.

Vi får väl se om vi hör av B igen. Faktum är att jag saknar henne lite...
Citera
2015-02-02, 22:35
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Förstår inte heller. Någon utan varken kvalitativa egenskaper eller prestationer brukar kunna förklaras med ett snyggt yttre. Men Berny är så ful att klockorna stannar. Förstår inte heller som sagt.
Citera
2015-02-02, 22:45
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Förstår inte heller. Någon utan varken kvalitativa egenskaper eller prestationer brukar kunna förklaras med ett snyggt yttre. Men Berny är så ful att klockorna stannar. Förstår inte heller som sagt.

Jag fattar om möjligt ännu mindre. Har sett rubriken i listan en massa gånger och tänkt, "den där Berny Pålsson, vad är det för en snubbe?" men aldrig klickat på länken. Förrän nu av någon anledning, och nu inser jag att jag fortfarande är helt ointresserad.
Senast redigerad av att 2015-02-02 kl. 22:56.
Citera
2015-02-03, 01:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av att
Jag fattar om möjligt ännu mindre. Har sett rubriken i listan en massa gånger och tänkt, "den där Berny Pålsson, vad är det för en snubbe?" men aldrig klickat på länken. Förrän nu av någon anledning, och nu inser jag att jag fortfarande är helt ointresserad.

Läs hela tråden - det är en horribel läsning; inte smickrande för Berny eller skribenterna i tråden.

Men sjukt fascinerande när man väl sätter in sig i skiten.
Citera
2015-02-03, 01:54
Avslutad
En del av tjusningen/förskräckelsen ligger ju i att man hängt med sen tiden hon var pandaemoförebild också och som av någon outgrundlig anledning blev nåt internetfenomen, fick ge ut böcker osv.
Citera
2015-02-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
En del av tjusningen/förskräckelsen ligger ju i att man hängt med sen tiden hon var pandaemoförebild också och som av någon outgrundlig anledning blev nåt internetfenomen, fick ge ut böcker osv.

Eller hur! Skrämmande
Något som hon delvis uttryckt ångrat. Att hon blev en förebild på det sättet.
Som några nu har beskrivit det: Som en bilolycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in