2015-01-30, 18:31
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri

Widing bänkad i afton till förmån för Schremp. Nu jävlar gäller det att vi vinner.

Widing är med. Mycket intressant fjärdeuppställning: Schremp, Widing, Pettersson, Holmström, Calof

Hade nästan varit rolig att se på isen samtidigt.
Citera
2015-01-30, 19:07
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Kahnberg
Var rätt bitter förra året när han producerade ganska bra, men fan vad han floppat i år. What's his deal?
Citera
2015-01-30, 19:10
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Var rätt bitter förra året när han producerade ganska bra, men fan vad han floppat i år. What's his deal?
Tappa hela försäsongen, då han blev skada och har inte riktigt hunnit träna ikapp.
Citera
2015-01-30, 19:15
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Och Mannberg till Brynäs.. För helvete!

Jag har något minne att jag ganska länge ställt frågor om Brynäs eventuellt dåliga ekonomi men blivit kallad för troll av Brynäsarna i forumet.

Nu frågar jag igen - hur ser Brynäs ekonomiska status ut?

Citat:
Ursprungligen postat av vf

Det är lite uppfriskande i bland med dylika aktioner, hade Forsberg stått upp så hade han stigit i aktning hos alla aktörer runt ligan, främst då supportrar. Speciellt som matchen var avgjord, hade det stått 1-1 kunde jag köpa att han backade.

Grejen är att Forsberg är ingen fajter, inte för fem öre. Idiotiskt av honom att ta en fajt när det innebär att han blir uppkäkad. Folk verkar ju i regel tro att om du är kapabel till att ta matchstraff så är du en flåbuse.

Forsberg är en jobbig jävel med oändliga lungor och helt utan förmåga att utveckla mjölksyra. Han kan vara vårdslös med armbågarna då han ibland "simmar" i närkamperna men det är ingen spelare som medvetet gör fula saker. Foppa var vårdslös, det hände en olycka och han har bett om ursäkt. Varför ska en sån spelare ta fajten? Då har jag mer förståelse när Jonny Odåga hoppade på Ledin.
Senast redigerad av Kalle-Kotte 2015-01-30 kl. 19:20.
Citera
2015-01-30, 19:35
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jag har något minne att jag ganska länge ställt frågor om Brynäs eventuellt dåliga ekonomi men blivit kallad för troll av Brynäsarna i forumet.
Var det innan eller efter dina kontakter på Bauer försäkrade dig om att det endast var Brynäs träningströjor som var reklamfria???
Citera
2015-01-30, 19:39
Medlem
Karol.s avatar
Emil Pettersson klar också, intressant spelare.
Citera
2015-01-30, 19:46
Avslutad
Citat:

Nu frågar jag igen - hur ser Brynäs ekonomiska status.

Omkring 20 miljoner i eget kapital, så bättre "värvningar" än Mannberg lär vara möjliga.
Citera
2015-01-30, 20:31
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom Tucker
Omkring 20 miljoner i eget kapital, så bättre "värvningar" än Mannberg lär vara möjliga.
Fast eget kapital kan ju vara bundet i olika tillgångar har vi ju lärt oss. Dvs inte rediga kontanter som spelarna vill ha. Sponsortapp är väl ett av Brynäs problem.
Citera
2015-01-30, 20:33
Medlem
Börjar cirkulera rykten nu om att Rhett Rakhshani ska vara påväg tillbaka till HV71, känns sådär om det nu skulle stämma.

Han gick bakom ryggen på klubben och kritade på för Växjö mitt under pågående säsong 12/13 pga att HV inte ville prata förlängning förrän efter säsongen.

Men, han lär inte vara särskilt dyr med tanke på vad han presterat denna säsong. Men det känns ändå tveksamt
Citera
2015-01-30, 20:58
Medlem
Illusioners avatar
Citat:

Nu frågar jag igen - hur ser Brynäs ekonomiska status ut?
Du har aldrig frågat. Du har påstått. Du litar blint på din källa som har stenkoll på Brynäs och du har hittills haft rätt om exakt 0.

Brynäs ekonomi är bättre än vad du vill få det till men sämre än vad jag vill att den ska vara.
Eller säger din kontakt annorlunda?
Citera
2015-01-30, 21:02
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawhlen
Börjar cirkulera rykten nu om att Rhett Rakhshani ska vara påväg tillbaka till HV71, känns sådär om det nu skulle stämma.

Han gick bakom ryggen på klubben och kritade på för Växjö mitt under pågående säsong 12/13 pga att HV inte ville prata förlängning förrän efter säsongen.

Men, han lär inte vara särskilt dyr med tanke på vad han presterat denna säsong. Men det känns ändå tveksamt

Hade varit en som du säger billig och bra lösning. Rhett känner till klubben och bör vilja göra rätt för sig.
Citera
2015-01-30, 21:27
Medlem
Displaceds avatar
Grattis Örebro till en bra säsong och framgångarna med framförallt Johansson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in