2015-01-30, 12:32
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Och Marcel Hossa gick till Modo. Spännande.
Ojoj vilken drömvärvning.
Citera
2015-01-30, 12:40
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Hahah, Ahlén, vilken lallare , Forsberg gjorde helt rätt och fick spela klart matchen och Luleå krossade.....

Med tanke på va du skriver är jag rätt säker på att du inte såg matchen, 45 sekunder kvar av matchen & Fuleå leder med 3-0, Men du får gärna berätta om dom matchavgörande sekvenserna sista 45-60 sekunderna för dom måste jag totalt missat
Citera
2015-01-30, 12:53
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Hahah, Ahlén, vilken lallare , Forsberg gjorde helt rätt och fick spela klart matchen och Luleå krossade.....

Matchen var ju för fan slut. Riktig hipster-pajas den där Forsberg.
Citera
2015-01-30, 12:54
Medlem
Embas avatar
Grattis Frölunda.
Citera
2015-01-30, 12:56
Medlem
Benkabois avatar
Jag sitter i denna tråd och läser i princip dagligen i underhållningssyfte men jag har inte lyckats snappa upp vad som har hänt med Brynäs? Det är uppenbart att missnöjet och frustrationen är total här i tråden men vad har tappet kommit att bero på? Brynäs var ju ändå topp 6 väldigt länge, tom 4 ett tag. Har spelartruppen plockats isär eller är det total kollaps i laget?
Citera
2015-01-30, 12:59
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Lasch vs Hossa. Vem hade ni valt?
Citera
2015-01-30, 13:00
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkaboi
Jag sitter i denna tråd och läser i princip dagligen i underhållningssyfte men jag har inte lyckats snappa upp vad som har hänt med Brynäs? Det är uppenbart att missnöjet och frustrationen är total här i tråden men vad har tappet kommit att bero på? Brynäs var ju ändå topp 6 väldigt länge, tom 4 ett tag. Har spelartruppen plockats isär eller är det total kollaps i laget?
Brist på spelidé. Brist på försvarsspel.

Just nu bara en brist på allt. Tommy Jonsson sparakdes minst en säsong försent.
Citera
2015-01-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSnakeEye
Lasch gick till oss! Kul! Kontraktet sträcker sig över nästa säsong.
Ytterligare bevis för att Rönnberg är en grinig pajas.

Widing bänkad i afton till förmån för Schremp. Nu jävlar gäller det att vi vinner.
Citera
2015-01-30, 13:06
Medlem
Benkabois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Brist på spelidé. Brist på försvarsspel.

Just nu bara en brist på allt. Tommy Jonsson sparakdes minst en säsong försent.

Försvarssepelet måste jag säga att jag nästan kunde se på shl.se resumé att det det var bristfälligt. Tyckte nästan synd om Starkbaum.

Det är sjukt hur en säsong över tid kan se så olika ut för vissa lag. Som FBK t.ex., det är nästan som att det blivit standard att de börjar i botten och sedan börjar segla sakta uppåt.
Citera
2015-01-30, 13:20
Medlem
Embas avatar
Citat:

Få matcher kvar och Lasch har färska erfarenheter från Ligan.

Så, Lasch alla dagar i veckan.
Citera
2015-01-30, 13:34
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkaboi
Försvarssepelet måste jag säga att jag nästan kunde se på shl.se resumé att det det var bristfälligt. Tyckte nästan synd om Starkbaum.

Det är sjukt hur en säsong över tid kan se så olika ut för vissa lag. Som FBK t.ex., det är nästan som att det blivit standard att de börjar i botten och sedan börjar segla sakta uppåt.

Men i FBKs fall har det väl kostat rätt mycket att klättra i tabellen med tanke på dyra värvningar och sparka Klepis och Aquino. De gjorde väl storförlust förra året fast de gick till final. De ska vara glada att de jobbat ihop ett stort eget kapital sen tidigare så de har marginaler att spela med.
Citera
2015-01-30, 13:35
Medlem
Giggsys avatar
Citat:

Marian, helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto