2015-01-27, 19:31
Medlem
Fanatiker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Klippet användes som ett bevismaterial mot grabbarna av polisen. Det var alltså polisen som filmade allt om jag inte har fel. Bevismaterialet blev sedan officiellt och då lades klippet upp.

Satan, 17 pers som åtalades efter den där incidenten

Då kommer följdfrågan: tycker ni verkligen att det är värt att riskera fängelse och att bli av med jobbet för detta? Jag är genuint nyfiken då jag själv har en dom (dagsböter) i bagaget som jag ångrar mycket då den försvårat jobbsökande...
Citera
2015-01-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagall123
Bara det att WM har haft sitt winning streak nu i bar många år, en förlust, emot fb de senaste 9-10 åren ser ju rätt bra ut.
Dom möttes för ca 1 1/2 år sedan med wm som segrare, men innan dess så tog det 4 hela år innan wm ville mötas igen.
Citera
2015-01-27, 21:44
Medlem
fettjamenvissts avatar
WMs rapport från helgen:
http://intefanvetjag.blogg.se/2015/january/ufc-stockholm-241.html
Citera
2015-01-28, 00:16
Medlem
WM-KGB 50v50 eller 100v100 hade varit mkt intressant
Citera
2015-01-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
WM-KGB 50v50 eller 100v100 hade varit mkt intressant

jag håller med tror att KGB är den enda ligan med en chans och ta WM i dagens läge då båda ligorna blommat väldigt mycket dom senaste åren.
Citera
2015-01-28, 12:04
Medlem
SonavGustavs avatar
Finns det några bra Youtube-kanaler som lägger upp klipp på boxen? Vore kul att följa!
Citera
2015-01-28, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
jag håller med tror att KGB är den enda ligan med en chans och ta WM i dagens läge då båda ligorna blommat väldigt mycket dom senaste åren.

Som DIF svider det att säga men jag håller med, WM har en tight kärna där GU och YCG gubbarna nu verkar hålla i taktpinnen och ger man Bajen några år till så kommer dom väga tungt när BO är lite äldre. BHS har jag ingen som helst koll på om jag ska va ärlig men framtiden ser i vilket fall ganska ljus ut.
Citera
2015-01-28, 15:15
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Vad fan snackar du om din luffare?

Jag har följt West Ham United sedan 1980.

Deras "vanliga" fans bar faktiskt runt likkistor i Arsenals färger med texten: "R.I.P Arsenal" och ett par korslagda hammare målat på utanför Wembley inför F.A Cup-finalen då.

Whatever West Hams 'ooliganer höll på med samtidigt vill man ju knappast ens veta ...

Det dåvarande division tvålaget West Ham vann finalen med 1-0 mot Arsenal på Wembley.

I alla fall - så åkte West Ham-fans omkring i East End efter matchen i claret and blue färgade bilar med flaggor hängande utanför och med texten:

"Rockin' Brookin'" målat på sidorna!

Och då var West Ham United ett division två lag, remember!

Bildbevis finns i böcker på allt detta West Ham-jive - men inte på nätet, tyvärr.

Äh, eftersom det finns rätt så risigt med bildbevis över West Ham-fansens bravader just under FA-Cupfinalen 1980 får man väl köra det här som bonus istället:

https://www.google.se/search?q=i.c.f+west+ham+pics&rls=com.microsoft:sv-SE:IE-Address&rlz=1I7AVNB_svSE622&tbm=isch&tbo=u&source= univ&sa=X&ei=Iu7IVKbBAaHjywOi64L4Dw&ved=0CCQQsAQ&b iw=1093&bih=513&dpr=1.25
Citera
2015-01-28, 15:45
Medlem
Citat:
Äh, eftersom det finns rätt så risigt med bildbevis över West Ham-fansens bravader just under FA-Cupfinalen 1980 får man väl köra det här som bonus istället:

https://www.google.se/search?q=i.c.f+west+ham+pics&rls=com.microsoft:sv-SE:IE-Address&rlz=1I7AVNB_svSE622&tbm=isch&tbo=u&source= univ&sa=X&ei=Iu7IVKbBAaHjywOi64L4Dw&ved=0CCQQsAQ&b iw=1093&bih=513&dpr=1.25

SÅ detta är dina belägg för att britterna är lite hårdare? Jag har varit mycket på West Ham och jag gillar den brittiska kulturen men som fighters skulle engelsmännen inte ha en chans mot en polsk, rysk, eller nåt annat stört östland inte heller mot en svensk firma med jämna nummer.
Citera
2015-01-28, 16:04
Medlem
Sleeptalkers avatar
Egentligen inte, får väl bli det något luddiga svaret.

Jag respekterar helt enkelt engelsmän/britter rent allmänt mer för att de rent allmänt har haft en hårdare attityd. Och det har de haft genom tiderna. Simple as that.

Självklart skulle en nutida övergödd anabol/MMA-firma från Polen, Ryssland eller rentav Sverige kunna klappa till dom ordentligt. Men nog fan skulle dom försvara sig alltid.

Och det är ju DET som är grejen med engelsmän i allmänhet - för det är inga gymmonster (snarare tvärtom!) som ger sig ut på gatorna. Get it?

Det sitter i hjärnan hos engelsmännen - inte i musklerna.

De är - och framförallt var! - mer mentala!
Citera
2015-01-28, 18:26
Bannlyst
Citat:
Egentligen inte, får väl bli det något luddiga svaret.

Jag respekterar helt enkelt engelsmän/britter rent allmänt mer för att de rent allmänt har haft en hårdare attityd. Och det har de haft genom tiderna. Simple as that.

Självklart skulle en nutida övergödd anabol/MMA-firma från Polen, Ryssland eller rentav Sverige kunna klappa till dom ordentligt. Men nog fan skulle dom försvara sig alltid.

Och det är ju DET som är grejen med engelsmän i allmänhet - för det är inga gymmonster (snarare tvärtom!) som ger sig ut på gatorna. Get it?

Det sitter i hjärnan hos engelsmännen - inte i musklerna.

De är - och framförallt var! - mer mentala!

Stämmer bra det då jag besökt "Ingeland" och sett det på nära håll. Som ensam skandinav var det ingen fara men när dom rök ihop så var det verkligen en för alla och alla för en.

Edit; Fängelsestraffen blev för hårda och det var då det dog ut. Det är bara totalt galna skottar som kör på fortfarande.
Senast redigerad av TokenOfTime 2015-01-28 kl. 18:38.
Citera
2015-01-28, 19:19
Medlem
TODCDFWBs avatar
Igår släpptes hela klippet från "Team Fighting Championship" mellan Wisemen och Psycho Fans från Polen.

Fight 5 of the TFC Event 2 Psycho Fans (Chorzow, Poland) vs Wisemen (Gothenburg, Sweden)
https://www.youtube.com/watch?v=4GqOo3A54ng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in