2015-01-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Tycker det ser väldigt konstigt ut. Skrev de verkligen så lika varann? Siffror ändrar skepnad, men dyker upp i bådas skrifter. Och han med versaler!

Har också noterat det. Bortsett från skillnad i gemener och versaler finns stora likheter.
Citera
2015-01-30, 16:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Framgår det vem som betalade möjligtvis.
Nu har jag fått svar: "Makan Ter*se Ståhln*cke står som inbetalare".
Citera
2015-01-30, 16:49
Medlem
TS ändrade i slutet av December sin FB-status till "i ett förhållande" och lade ut en bild på sig och sin nya pojkvän så det bör inte råda några större tveksamheter om att hon var angelägen om att skilsmässan skulle genomföras.
Citera
2015-01-30, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nu har jag fått svar: "Makan Ter*se Ståhln*cke står som inbetalare".

Tack. Precis som jag misstänkte.
Citera
2015-01-30, 16:51
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Har också noterat det. Bortsett från skillnad i gemener och versaler finns stora likheter.
2 och 4 ser ansträngda ut, men lika ändå. 3 ska vi inte tala om. Liksom bokstaven L. Känns som tur att han skrev adressen med versaler (Liegatan). Båda har samma knix i L:et.
Obs! Har inte stirrat mig blind på det och hoppas att någon kunnigare förstorat och studerat.
Citera
2015-01-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrhuffarochpuffar
TS ändrade i slutet av December sin FB-status till "i ett förhållande" och lade ut en bild på sig och sin nya pojkvän så det bör inte råda några större tveksamheter om att hon var angelägen om att skilsmässan skulle genomföras.
Du är alltså en Facebook-vän, eftersom du kan se detta på hennes FB?
Citera
2015-01-30, 16:53
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrhuffarochpuffar

Oj! Jag måste ha missat den bilden. Är den kvar?
Citera
2015-01-30, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glue
Du är alltså en Facebook-vän, eftersom du kan se detta på hennes FB?
Statusen är kvar,men fotot är borttaget. När det skedde vet jag dock ej.
Citera
2015-01-30, 16:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
2 och 4 ser ansträngda ut, men lika ändå. 3 ska vi inte tala om. Liksom bokstaven L. Känns som tur att han skrev adressen med versaler (Liegatan). Båda har samma knix i L:et.
Obs! Har inte stirrat mig blind på det och hoppas att någon kunnigare förstorat och studerat.
Eftersom TS är inbetalare talar det för att ansökan, om den är falsk, är förfalskad av henne. Men det verkar urdumt, han hade bestridit den så fort den blev känd.
Citera
2015-01-30, 17:04
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Eftersom TS är inbetalare talar det för att ansökan, om den är falsk, är förfalskad av henne. Men det verkar urdumt, han hade bestridit den så fort den blev känd.

Exakt och det känns ju konstigt. Tänk om hon har det??? Han kanske totalvägrade att gå med på skilsmässa?? Isf lär ju inte US berätta detta förrän han är riktigt illa ute och använda det som förmildrande omständighet.
Citera
2015-01-30, 17:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Exakt och det känns ju konstigt. Tänk om hon har det??? Han kanske totalvägrade att gå med på skilsmässa?? Isf lär ju inte US berätta detta förrän han är riktigt illa ute och använda det som förmildrande omständighet.
Men, om hon förfalskade ansökan, och han hade bestridit den hade polisen och SKL avslöjat förfalskningen. Det hade varit mycket bättre med en ensidig ansökan. Och varför inte skicka in den på en gång, i mitten på december?
Citera
2015-01-30, 17:09
Medlem
Vilket datum anonnserade Ulf ut sig på Badoo som frånskild, verkar inte som om han krökat ner sig utan i stället är utåtriktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in