Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
När chemtrailplanen dyker upp hos dig (oftast chemtrailar de två dagar i stöten, och detta alldeles oavsett temperatur, luftfuktighet och höjd), så räcker det med att 1-2 plan chemtrailar sina förbannade chemtrails i nån halvtimme, för att himlen ovanför dig efter bara ca två timmar ska vara helt täckt av dessa karakteristiska chemtrailsgenererade disiga slöjmoln, som blockar solen och senare genom sitt nedfall ger dig din dagliga dos av aluminium, barium, strontium etc...
Sluta nu. Att en strimma blockerar lite sol för mig betyder inte att hela jordklotet blockeras. Det är bara en liten liten liten avskild del som påverkas. Uppenbarligen eftersom jorden är stor och strimman är liten.
Citat:
Chemtrailsmoln saknar distinkta gränser, de är flacka och saknar djupdimension. De är slingrande och odefinierbara, liknande spindelnät.
Aha, "de verkar små men är egentligen stora, fastän de är små".
Citat:
Detta var absolut sista gången jag gav dig min uppmärksamhet, Mr Desinformatör, och du hamnar härmed på min ignore-lista permanent, i likhet med flera andra här från och med denna minut!
Berätta för mig, vad kommer den praktiska skillnaden bli för mig personligen? Redan nu så låter du ju bli att svara på de frågor jag ställer dig? Jag förstår inte riktigt vad du menar att detta ska åstadkomma? Antalet vettiga svar jag får från dig kommer ju vara exakt lika många...
Så för min del är det ju bara att fortsätta att skriva till dig och kritisera dina påståenden och få dig att se dum ut.
Ja, inte kan det ha något att göra med att jag smällt dig på fingrarna gång på gång och vid det här laget har ett tiotal frågor som du inte törs svara på? Nääääääääää så kan det ju inte vara....
(Det här har du för övrigt hotat mig med förrut på andra trådar, och som av en händelse sammanföll även dessa tillfällen med att jag hade mängder med frågor som jag pressade dig att svara på. Imagine that...måste var en slump va?

)
Citat:
Just precis, eftersom du inte verkar vara det minsta intresserad av att diskutera och med gemensamma krafter komma fram till lösningar hur vi ska få ett stopp på Chemtrails-vansinnet (jordens och mänsklighetens stora, akuta ödesfråga) som pågår 24/7 ovanför våra skallar, i främst NATO-länder och dess nära allierade som Sverige!
Berätta för mig. Är detta en tråd där vi diskuterar om Chemtrails existerar eller en tråd där vi pratar vad som ska göras åt det? Nyfiken.