2015-01-29, 18:40
Medlem
politins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandrakitten
Vilken Ö ?

Gotland eller Öland?

Sjukt otydligt, men med tanke på E18 och Svampen antar jag att det är Örebro som menas.
Är "Ö" seriöst en förkortning för Örebro där i trakterna? Örat har jag hört förut men aldrig bara ö.
Citera
2015-01-29, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Sluta röka på din jäkla flummare. Wobba jag ser att du precis blivit byxmyndig för Flashback.

I ett annat inlägg har du nämnt mig så jag drar ett streck över att du ens försöker.. För jag vet att du gillar mig hahah
Erkänn dina misstag istället för att bete dig som en osäker 15-åring som måste komma med personliga påhopp som inte har med saken att göra bara för att du märker att ingen annan håller med dig.
Senast redigerad av wobba911 2015-01-29 kl. 18:46.
Citera
2015-01-29, 21:24
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Vad pratar du om? Har sett han lägga 3 pieces själv medan andra lagt en... Och hahaha, snälla, Vifl har nog kört betydligt fler backjumps i Sthlm än de flesta, om det nu är det som räknas som icke-bondestål.

Jag har länge tänkt att vifls panels brukar vara små. Dom jag sett.

Ja möjligen fler på tuben än de flesta men ändå mycket landståg av 1500 totala panels?

Hur menar du sett han lägga 3 pieces själv när andra gör en?? Det låter som att någon gör småplutt paneler för att få upp siffran?
Citera
2015-01-30, 03:11
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:

Ja möjligen fler på tuben än de flesta men ändå mycket landståg av 1500 totala panels?

Hur menar du sett han lägga 3 pieces själv när andra gör en?? Det låter som att någon gör småplutt paneler för att få upp siffran?
Är du avundsjuk eller? Vad spelar det för roll vilken tåg modell man kör, stål som stål.
Eller är det bara med rack-kannor och backjumps som räknas för att kunna säga att man har lirat stål? Riktigt töntigt diskussionen, Lägg ner.
Citera
2015-01-30, 03:42
Medlem
fuckcsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eggmangeltoddy
Har NC nån flog, om de fortfarande kör?
Syftar du på Nc från södra stockholm ?
Citera
2015-01-30, 03:48
Medlem
fuckcsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwa
Mbr är ett gammalt crew, nu är det några toys som tror att dom är först med namnet och har ensamrätt

http://instagram.com/p/wRmsnVQX1U/?modal=true
Känner dom som gjorde det, dom hann knappt dra nått innan dom fick veta hur det låg till och då sluta dom direkt.
Citera
2015-01-30, 14:42
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckcsg
Syftar du på Nc från södra stockholm ?

NC från götet såklart.
Citera
2015-01-30, 15:27
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Är du avundsjuk eller? Vad spelar det för roll vilken tåg modell man kör, stål som stål.
Eller är det bara med rack-kannor och backjumps som räknas för att kunna säga att man har lirat stål? Riktigt töntigt diskussionen, Lägg ner.

I tågmålar världen så spelar tågmodell roll. Eller menar du seriöst att det är lika om man målar tunnelbana tåg eller godståg?

Man kan helt klart säga att man lirat stål oavsett tåg men se vad det står i första raden här uppe.

För er som inte är insatta i ämnet kan jag dra ett exempel med gamla flat vagnen som rullade för många år sedan. Den rankas lite högre än vanlig gammal vagn. Varför är det så här undrar ni?
Ne ne jag ska inte berätta allt för er, gå ut och måla själva och ta reda på hur saker fungerar.

Inte alls avundsjuk. Jag målar bara fames idag men känner ett par tågmålare från Stockholm.
Målare pratar ofta om andra målare och det är ytterst sällan eller närmare aldrig någon som nämner vifl. Men han har helt klart målat mycket. 1500 paneler är galet.
Senast redigerad av TJudge 2015-01-30 kl. 15:34.
Citera
2015-01-30, 16:13
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:

Förstår inte vad du tycker är litet? De brukar väl vara typ 3-4 rutor stora? Ganska normalt med andra ord.

Han målar fort är vad jag menar.
Citera
2015-01-30, 16:23
Medlem
damtrallas avatar
Citat:
I tågmålar världen så spelar tågmodell roll. Eller menar du seriöst att det är lika om man målar tunnelbana tåg eller godståg?

Man kan helt klart säga att man lirat stål oavsett tåg men se vad det står i första raden här uppe.

För er som inte är insatta i ämnet kan jag dra ett exempel med gamla flat vagnen som rullade för många år sedan. Den rankas lite högre än vanlig gammal vagn. Varför är det så här undrar ni?
Ne ne jag ska inte berätta allt för er, gå ut och måla själva och ta reda på hur saker fungerar.

Inte alls avundsjuk. Jag målar bara fames idag men känner ett par tågmålare från Stockholm.
Målare pratar ofta om andra målare och det är ytterst sällan eller närmare aldrig någon som nämner vifl. Men han har helt klart målat mycket. 1500 paneler är galet.

Hahaha man kan ju inte räkna gods som paneler... Vifl är relativt känd och han har nog målat tunnelbanor, men han bor ju inte i Stockholm..
Citera
2015-01-30, 17:25
Medlem
Citat:

Hahaha "Den rankas lite högre än en vanlig gammal vagn". 1500 panels är 1500 panels och är man någorlunda vettigt funtad så skiter man fullständigt i alla patetiska stockholmares snack om bondetåg och målar graffiti för att det är underbart, inte för att få respekt från andra målare.
Citera
2015-01-30, 17:38
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Hahaha "Den rankas lite högre än en vanlig gammal vagn". 1500 panels är 1500 panels och är man någorlunda vettigt funtad så skiter man fullständigt i alla patetiska stockholmares snack om bondetåg och målar graffiti för att det är underbart, inte för att få respekt från andra målare.

Jag tyckte det var mest trams här så tänkte inte svara men.

Man målar för att det är underbart säger du? Då ska man inte räkna tycker jag.

Om du räknar så är du fel ute. Om man räknar så vill man visa upp siffror. Respekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in