Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Har du lyckats presentera något vetenskapligt om hur man märker om en byggnad på 190 meter (gjord i stål) håller på att rasa, jag är nyfiken på hur man gör det
Jag väntar fortfarande på svar från dig om det är lönt att jag tar fram dessa uppgifter eller inte. De flesta konspirationsteoretiker viftar bara bort allt som inte passar in i deras världsbild, och du verkar inte vara så intresserad av att reda ut frågor lugnt och sansat utan hoppar raskt vidare till nästa ämne. Det är ju bara att se hur du betett dig i den här tråden...
Men om jag nu tar fram belägg för att byggnaden faktiskt gav varningssignaler som skvallrar om en förestående kollaps, tänker du ta till dig dem då eller bara skita i dem? Sist svarade du inte på det utan gick direkt och påstod att jag skulle ljuga. Alltså, tror du på fullt allvar att det här är första gången det här diskuteras i den här forumdelen? Jag roas av att konspirationsteoretikerna står och stampar på samma fläck nu som för 6 år sen, de slår samma döda hästar...