2015-01-29, 01:37
Medlem
knypplarNs avatar
Stötte på Salorm häromkvällen. Det var en kul match

Har för övrigt startat upp en väldigt laidback klan med några gamla klankompisar. Fokus kommer ligga på plutonspel men kanske även en del stronghold. Blir vi många kanske vi även gör en sväng in på CW-kartan, men det kommer inte vara fokus på CW. Slå iväg ett PM om du är sugen och har runt (eller mer) 1900 WN8 och 55% win rate. Vi vill helt enkelt ha fler bra spelare som tycker det är trevligt att sitta och snacka samt vinna mycket.

Vi lirar framförallt tier 10, så man bör ha ett gäng sådana vagnar.
Citera
2015-01-29, 03:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Körde waffenträger på nordväst, lite urlackad så jag låg i fronten, cirklade fiender, körde lite peekaboom, hur mycket krävs det egentligen för ace mastery badge när 6339 skada bara räcker till 1st class

Citera
2015-01-29, 08:47
Medlem
bye bye wåfflan, och FVB 215 samt fv4202, enligt ftr, vad får man istället och när sker det?

köpte tillbax mitt arty, obj 261, omg vad jag är dålig på det

38 % wr, och jag träffar absolut ingenting, om jag inte är i TD mode... men då är matchen redan förlorad oich man har ett skott på sig innan man inträder valhalla...
Citera
2015-01-29, 10:28
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
bye bye wåfflan, och FVB 215 samt fv4202, enligt ftr, vad får man istället och när sker det?

köpte tillbax mitt arty, obj 261, omg vad jag är dålig på det

38 % wr, och jag träffar absolut ingenting, om jag inte är i TD mode... men då är matchen redan förlorad oich man har ett skott på sig innan man inträder valhalla...

Wåfflan??
Citera
2015-01-29, 11:04
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Körde waffenträger på nordväst, lite urlackad så jag låg i fronten, cirklade fiender, körde lite peekaboom, hur mycket krävs det egentligen för ace mastery badge när 6339 skada bara räcker till 1st class

För rhm? En jävla massa skulle jag vilja tro, lär vara en av de svåraste att få ACE med tillsammans med andra populära vagnar som IS3, Batchat, T54 m.fl.

Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Wåfflan??

WTE och good riddance! Nu kan de plocka bort dödsstjärnan och ett gäng andra fantasivagnar när de ändå håller på. FVB 215b (183) gör fortfarande brutalt OP skada trots, HESH nerfen.
Citera
2015-01-29, 11:48
Moderator
Amirons avatar
Har återupptagit WoT igen efter en välbehövlig paus. Denna gången har jag övertalat några bekanta att börja spela, så vi kan köra platoon.
En av dem har redan snappat upp hur man spelar TD, så till den milda grad att han spöar skiten ur mig på vissa punkter.
Resultatet hitills har varit lite upp och ner, då vi inte riktigt har hittat ett bra samspel, men det ger sig.

Vore riktigt kul om man lyckades få ihop lite fler Xbox spelare för lite laidback 5 manna plattons.
Citera
2015-01-29, 11:52
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
För rhm? En jävla massa skulle jag vilja tro, lär vara en av de svåraste att få ACE med tillsammans med andra populära vagnar som IS3, Batchat, T54 m.fl.

WTE och good riddance! Nu kan de plocka bort dödsstjärnan och ett gäng andra fantasivagnar när de ändå håller på. FVB 215b (183) gör fortfarande brutalt OP skada trots, HESH nerfen.

Skall WTE bort alltså? Men bort som i att den inte går att köpas eller bort som att dom som redan har den blir av med den?

Var finns den infon förresten?
Citera
2015-01-29, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
Stötte på Salorm häromkvällen. Det var en kul match

Har för övrigt startat upp en väldigt laidback klan med några gamla klankompisar. Fokus kommer ligga på plutonspel men kanske även en del stronghold. Blir vi många kanske vi även gör en sväng in på CW-kartan, men det kommer inte vara fokus på CW. Slå iväg ett PM om du är sugen och har runt (eller mer) 1900 WN8 och 55% win rate. Vi vill helt enkelt ha fler bra spelare som tycker det är trevligt att sitta och snacka samt vinna mycket.

Vi lirar framförallt tier 10, så man bör ha ett gäng sådana vagnar.
Attans! Lägre än 55% och bara en Tier X... Annars hade jag nog hört av mig.
Känner att jag nog behöver folk att plutona med. Dessvärre kan jag sällan spela med mic... Hus fullt med barn och jag spelar mestadels nätter

Nån som vet om det finns vettiga klaner utan direkta krav på deltagande och med förståelse att man mitt i en match måste dra och byta en blöja... ? haha
Är egentligen ganska duktig men mer laidback och kämpar inte så hårt för att behålla eller få bra stats... Kan ta en vagn hellre för att den är snygg eller är en icon än att den är bra. Fans det en fransk vagn som var super OP hade jag i vilket fall aldrig valt den, bara för att den är fransk. Tex... Eller om det hade funnits svenska vagnar men varit det sämsta trädet i spelet hade jag sannolikt sålt allt och bara kört swe ändå... haha Sån är jag! Förmodligen inget en vettig klan utan PL15 skulle ta i med tång.
Citera
2015-01-29, 12:08
Medlem
Citat:
Skall WTE bort alltså? Men bort som i att den inte går att köpas eller bort som att dom som redan har den blir av med den?

Var finns den infon förresten?

De kommer byta ut den mot nånting mer likt tier 9. Baserat på en Panther tror jag.
Citera
2015-01-29, 12:29
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
De kommer byta ut den mot nånting mer likt tier 9. Baserat på en Panther tror jag.

Men dom kan ju inte sopa bort den för folk som redan har den, det kan ju inte funka.
Citera
2015-01-29, 13:10
Medlem
Citat:
Men dom kan ju inte sopa bort den för folk som redan har den, det kan ju inte funka.
Egentligen gör det väl det. Är väl bara att ta bort skiten? Endast ett fåtal skulle grina så pass mycket att dom slutar spela helt. Ingen större förlust för WG egentligen... Nu har jag inte vagnen och har aldrig legat sömnlös över den på något sätt. Så mig kvittar det vad gäller att möta skiten... Men vad jag vet så är det en ren och skär fantasi... Varför den ens kom med i spelet förstår inte jag. Det borde väl minst finnas ritningar om man ska ha med fantasivagnar (egentligen hade jag velat se endast serievagnar eller mer än EN prototyp som krav... Ökar man årtalen något hade detta varit fullt möjligt och ändå fylla ut träden) Men i detta fall (säkert fler också) så kom man inte ens så långt. Fast jag kanske har fel där. Nä... det är ju egentligen ingen riktig vagn så bort med skiten.

Som tröst kunde dom väl få guld eller nån rare prem vagn eller något. Vad vet jag... Har man lagt ner all den tiden för att grinda en tia ska man självklart ha kompensation om den tas bort helt ur spelet (om nu det är fallet, Och självklart en givmild kompensation) men att göra en sån sak finnar jag inte fel om man nu inser att man begått ett misstag. Vilket jag tycker man gjort. Och inte för att jag ogillar vagnen som sagt, utan för att jag helt enkelt inte tycker sådana vagnar hör hemma i WOT.

Nu är jag dock ett vagns freak och började spela WOT enbart av den orsaken. Därför stör jag mig på sådana vagnar! Är dock medveten om att många spelare är motsatsen till mig...
Citera
2015-01-29, 13:33
Medlem
Mycket bra spel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här