Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-22, 22:51
  #661
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vilka order har du då?



Max är 260 000. Kanske blir mera på den nya uppdateringen. Men jag själv tycker det är alldeles för mycket. 100 000 max hade varit bättre. Inte många arenor idag som tar ens över 80 000. Men som du säger. inte mycket på spelet som är som i verkligheten.

jag har det vanliga inget specielt finns det bra tips?

min liga verkar vara stakt möt 3 pers som ser matcherna. många av snitten ligger uppemot 19-20 på spelarna.

går bättre nu lyckas fixa fram en avgörnade i CL och i ligan har jag inte förlorat på ett tag med spelat lite väl många oavgjorda..

Cupen vann jag idag med 6-0 i 1/8 del.
Citera
2015-01-23, 13:11
  #662
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Max är 260 000. Kanske blir mera på den nya uppdateringen. Men jag själv tycker det är alldeles för mycket. 100 000 max hade varit bättre. Inte många arenor idag som tar ens över 80 000. Men som du säger. inte mycket på spelet som är som i verkligheten.

Maxkapaciteten är spräckt på allt på arenaområdet. Det e därför jag vill ha en uppgradering på den delen oxå.
Citera
2015-01-23, 18:37
  #663
Medlem
Hunden007s avatar
kanske längre matcher att matcherna inte simuleras så snabbt?
Citera
2015-01-23, 19:33
  #664
Medlem
Hunden007s avatar
måste hamnat i en rätt svår grupp med tanke på att jag mötte 2 som såg sina matcher emot mig.

åkte ut med 8 poäng. största poäng tappet var i första matchen


lika bra behöver nog några vilodagar där jag inte lirar 2 matcher nu
Citera
2015-01-26, 12:48
  #665
Medlem
Snoorks avatar
Var väl inga större ändringar gällande funktioner.. Lite kul dock med en uppfräschning av utseendet.
Överlag är jag lite besviken faktiskt..
Citera
2015-01-26, 22:18
  #666
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Var väl inga större ändringar gällande funktioner.. Lite kul dock med en uppfräschning av utseendet.
Överlag är jag lite besviken faktiskt..

jag har inte ens fått det..
Citera
2015-01-27, 11:16
  #667
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag har inte ens fått det..

Du måste uppdatera appen i App Store eller google play
Citera
2015-01-27, 17:50
  #668
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Du måste uppdatera appen i App Store eller google play

aha okej tack förklarar varför jag ej kunde vara inne på den förut. så ingen upptatering på datorn ?
Citera
2015-01-28, 19:37
  #669
Medlem
swedishrockers avatar
Tycker ni den nya top eleven uppdateringen för apple och android eller bra eller dålig. Själv skulle jag säga att den nya uppdateringen suger.
Citera
2015-01-29, 10:45
  #670
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishrocker
Tycker ni den nya top eleven uppdateringen för apple och android eller bra eller dålig. Själv skulle jag säga att den nya uppdateringen suger.

Håller med.
Känns snarare mycket rörigare än den förra designen.
Sen att att alla skill-points sätts automatiskt är helt jävla värdelöst...
Citera
2015-01-29, 21:38
  #671
Avstängd
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
jag har det vanliga inget specielt finns det bra tips?

Lagmentalitet: Offensiv
Fokus på pass: Blandat
Pressa: Hela planen
Tacklingar: Hårda
Passningsspel: Blandat
Markering: Zonmarkering

Kryssa i båda rutorna under med fokus på kontringar och offside-fälla.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
kanske längre matcher att matcherna inte simuleras så snabbt?

Själv tycker jag matcherna är nästan alldeles för långa. En match ligger på ca 8 min. 6 min skulle vara lagom. Det jag inte gillar är att bytena tar alldeles för lång tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
aha okej tack förklarar varför jag ej kunde vara inne på den förut. så ingen upptatering på datorn ?

Nej, verkar inte så. Och på mobilen kan du spela med den gamla designen på den gamla appen. Jag kommer göra så i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av swedishrocker
Tycker ni den nya top eleven uppdateringen för apple och android eller bra eller dålig. Själv skulle jag säga att den nya uppdateringen suger.

Håller med. Gillar mera den gamla. Kan dock tänka mig att det blir bättre sen när man anpassat sig lite.
Citera
2015-01-29, 22:47
  #672
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Lagmentalitet: Offensiv
Fokus på pass: Blandat
Pressa: Hela planen
Tacklingar: Hårda
Passningsspel: Blandat
Markering: Zonmarkering

Kryssa i båda rutorna under med fokus på kontringar och offside-fälla.



Själv tycker jag matcherna är nästan alldeles för långa. En match ligger på ca 8 min. 6 min skulle vara lagom. Det jag inte gillar är att bytena tar alldeles för lång tid.



Nej, verkar inte så. Och på mobilen kan du spela med den gamla designen på den gamla appen. Jag kommer göra så i alla fall.



Håller med. Gillar mera den gamla. Kan dock tänka mig att det blir bättre sen när man anpassat sig lite.

gått lite bättre bortsett från Åkt ut I CL så har man inte torskat på 20 matcher typ :P men spelat för oavgjorda..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback