2011-07-30, 15:31
Medlem
Min mamma fyller snart år och vill ge henne en oförglömlig födelsedags present.
Hon är oftast stressad och behöver en avslappnad dag där hon inte tänker på något än att bara njuta av spa och massage. Finns det något top klassigt spa med massage och kanske sushi någonstans i Stockholm? Oavsett vad det kostar. Tips tack!
Citera
2011-07-30, 15:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Såg på ngt resprogram om ett japanskt spa i sthlm skärdgård. Minns inte namnet men tydligen helschyst med utomhus bad o allt.

Goggla typ spa, sthlm skärgård. Snällt av dig o hoppas mamma blir nöjd,
Citera
2011-07-30, 15:50
Medlem
Moff .. es avatar
Hasseludden. Kan jag varmt rekommendera!
Citera
2015-01-28, 22:57
Medlem
MilanPerras avatar
Yasuragi i Hasseludden eller Skepparholmen Nacka? Vilket tror ni är bäst för en spa-helg med sällskap?
Citera
2015-01-28, 23:12
Medlem
sparvsylts avatar
Var med familjen på Yasuragi. Oförglömligt. Vi var där i två-tre dagar och jag svävade runt på ett moln. Jag har aldrig varit så avslappnad och allt var nästan perfekt. Den enda nackdelen var maten, sjukt god men riktiga japan portioner (läs små). Det jag saknade var en lång sushibuffé. 9/10 toasts får Yasuragi av mig, helt klart det bästa (dock enda) spa:t jag har varit på.

OBS! Olika massage eller avslappningsbehandlingar vet jag inget om då jag mest höll till i poolerna och bastun men jag hörde inga klagomål .
Citera
2015-01-29, 00:17
Medlem
MilanPerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvsylt
Var med familjen på Yasuragi. Oförglömligt. Vi var där i två-tre dagar och jag svävade runt på ett moln. Jag har aldrig varit så avslappnad och allt var nästan perfekt. Den enda nackdelen var maten, sjukt god men riktiga japan portioner (läs små). Det jag saknade var en lång sushibuffé. 9/10 toasts får Yasuragi av mig, helt klart det bästa (dock enda) spa:t jag har varit på.

OBS! Olika massage eller avslappningsbehandlingar vet jag inget om då jag mest höll till i poolerna och bastun men jag hörde inga klagomål .
Tack så jättemycket! Det låter verkligen helt underbart.
Någon som varit på Skepparholmen?
Citera
2015-01-29, 00:26
Medlem
Rekar också yasuragi. Frukost buffén är grym
Citera
2017-12-18, 19:09
Medlem
Googlade på Skepparholmen och Yasuragi för att se vilket ställe som är bäst och till vilket ställe man ska ge bort en spaupplevelse till mor och far. Enligt kommentarerna hittils verkar Yasuragi bra, men det kanske har ändrats sen trådstarten, så att Skepparholmen är att föredra? Är det nån som varit på båda ställena och som kan rekommendera det ena före det andra?
Citera
2017-12-19, 16:54
Medlem
Orkar inte vänta på eventuellt svar här - det får bli Skepparholmen.
Citera
2018-06-20, 17:05
Medlem
MartinStLouiss avatar
Finns det några bra span i utkanten av Stockholm som är lite mer lantliga eller nära naturen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in