Jag TROR att hennes glasögon fattas, om så kan det förklara ytterligare dyk för att hitta dem. De bör ju finnas i vattnet eller på isen i närheten av den döda. De kan ha hittats någon annanstans, för vid en putt/smäll eller fall brukar de trilla av.
Det finns inget som tyder på att något av det som står här har med verkligheten att göra hittills.
FB mobben dömer honom på grund av endast en faktor - att han är en man.
Kvinnan är död, det betyder inte att någon dödat henne. Eller att en man dödat henne. Inte heller att hennes egen man dödat henne.
Jag kommer från och med idag att samla in alla kränkande utsagor mot den anhållne mannen så att de senare kan beivras som förtal.
Har du anmält Attunda tingsrätt för förtal än? De har ju häktat mannen på sannolika skäl misstänkt för mord och det beror ju enligt dig på manshat från tingsrättens sida.
Varsegod och berätta för mig nu EN ENDA SAK som tyder på att mannen mördat kvinnan.
- Har han druckit?
- Har han varit dum?
- Har han slagit någon förut?
- Är han en man?
- Har han sagt något dumt?
- Har han skiljt sig?
- Har han psykiska problem?
- Har han fysiska problem?
Han kanske har ALLT möjligt. Men det finns ju INGET i allt det ni manshatare lagt fram här som tyder på att han har mördat henne. Inte ens indicier som pekar åt det hållet.
Det finns inga:
- Vittnen som sett något
- Glasögon som är borta
- Obduktionsprotokoll som visar att hon slogs ihjäl
- etc.etc.
Allt är ju bara era FANTASIER. Tillsammans fantiserar ni om hur han höll henne under vattnet, slog, dödade. Det är ju SJUKT.
Såvida ingen har något KONKRET att komma med, så kommer ju den här tråden gå till botten som historiens SÄMSTA brottsutredartråd på Flashback.
Det är inte ens fastslaget att kvinnan ÄR mördad. Ändå VET ni att "han har gjort det". Ni vet vad han gjort, ni vet varför han gjort det - ni vet allt det där.
På vilket sätt gör det mig till "en bitter och omogen kille" att jag påpekar det uppenbara i det här:
Ni är manshatare som bara sitter och HOPPAS för allt var ni är värda att det ska vara så att MANNEN dödat KVINNAN, så att er världsbild går ihop.
Då kan ni ta en cigg till eller en tablett i köket och sitta hemma och njuta av vetskapen att era egna tillkortakommanden i förhållanden och i karriären beror på elaka patriarkaliska förtryck som den onda dödande mannen står för.
Tänk efter lite på vad som driver er. Tänk efter på vad ni skulle gjort om det var tvärtom, att den avlidna var en man och den häktade var en kvinna. Ni hade ursäktat henne och sagt att han nog var full och våldsam och att hon bara fredat sig. ENBART eftersom hon är kvinna.
Ehh, misstankegraden har precis höjts till sannolik misstanke.
Om några dagar är den troligtvis höjd ytterligare ett snäpp.
Varsegod och berätta för mig nu EN ENDA SAK som tyder på att mannen mördat kvinnan.
- Har han druckit?
- Har han varit dum?
- Har han slagit någon förut?
- Är han en man?
- Har han sagt något dumt?
- Har han skiljt sig? - Har han psykiska problem?
- Har han fysiska problem?
Han kanske har ALLT möjligt. Men det finns ju INGET i allt det ni manshatare lagt fram här som tyder på att han har mördat henne. Inte ens indicier som pekar åt det hållet.
Det finns inga:
- Vittnen som sett något
- Glasögon som är borta
- Obduktionsprotokoll som visar att hon slogs ihjäl
- etc.etc.
Allt är ju bara era FANTASIER. Tillsammans fantiserar ni om hur han höll henne under vattnet, slog, dödade. Det är ju SJUKT.
Såvida ingen har något KONKRET att komma med, så kommer ju den här tråden gå till botten som historiens SÄMSTA brottsutredartråd på Flashback.
Det är inte ens fastslaget att kvinnan ÄR mördad. Ändå VET ni att "han har gjort det". Ni vet vad han gjort, ni vet varför han gjort det - ni vet allt det där.
På vilket sätt gör det mig till "en bitter och omogen kille" att jag påpekar det uppenbara i det här:
Ni är manshatare som bara sitter och HOPPAS för allt var ni är värda att det ska vara så att MANNEN dödat KVINNAN, så att er världsbild går ihop.
Då kan ni ta en cigg till eller en tablett i köket och sitta hemma och njuta av vetskapen att era egna tillkortakommanden i förhållanden och i karriären beror på elaka patriarkaliska förtryck som den onda dödande mannen står för.
Tänk efter lite på vad som driver er. Tänk efter på vad ni skulle gjort om det var tvärtom, att den avlidna var en man och den häktade var en kvinna. Ni hade ursäktat henne och sagt att han nog var full och våldsam och att hon bara fredat sig. ENBART eftersom hon är kvinna.
På byn pratas det om att MGM tar medicin i någon form. Får polisen automatiskt besked om det finns recept? Eller ska polisen tipsas om det??
På byn pratas det om att MGM tar medicin i någon form. Får polisen automatiskt besked om det finns recept? Eller ska polisen tipsas om det??
När han kommer till häktet så får han träffa en läkare - det är väl i princip upp till honom själv att ange om han har några mediciner som han behöver få utskrivet på häktet.
Jag skrev "Varsegod och berätta för mig nu EN ENDA SAK som tyder på att mannen mördat kvinnan."
Fick jag som svar någon ENDA liten sak som tyder på det förutom det uppenbara att mannen är häktad?
Nej, det fick jag inte. Varför?
Därför alla ni manshatande snillen härinne vet inte EN ENDA SAK som ni kan peka på som tyder på det.
En stor eloge till dig som kan svar på frågan:
Vad tyder på att denna MAN mördar denna KVINNA? Svar: Att ...
Det faktum att rätten väljer att gå med på att höja misstankegraden får dig inte att tro det minsta att de bakom lyckta dörrar har betydligt mer på fötterna än vad som nått hit?