2015-01-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proxy123
Okej, Jadå men vissa säger att det kan börja växa där du tappade hårfästena ifall du har tur.

Sluta lyssna på vad "vissa" säger, och håll dig till fakta istället. Om du är rädd om håret, så rekommenderar jag att du lägger ner kurplanerna.
Citera
2015-01-27, 18:21
Medlem
Powers55s avatar
Börja med finasterid.
Citera
2015-01-27, 18:22
Medlem
Hur gjorde ni andra som började tappa massa hår när ni kurade/kurar?
Citera
2015-01-27, 18:37
Medlem
ElakKattMedPistols avatar
Att tappa håret är för vissa män genetiskt inprogrammerat. Precis som att rösten blev djupare i tonåren och att ditt skägg började växa ut i slutet av puberteten så har vissa genetiska anlag för att tappa håret.

AAS skyndar på den här processen det är inget som går att "spola tillbaka".

Det finns en enkelt metod för att dölja ditt håravfall som garanterat fungerar. Kostar från 109 kr - länk
Citera
2015-01-27, 18:37
Medlem
Jag har 2 veckor kvar av min testo c 250mg e5d kur. Jag köpte lite clomid och "var tvungen" att plocka lite dbollar också för att ta mig upp i minimum orderpris. Eftersom jag ändå kommer att ha dem hemma tänkte jag att jag kanske skulle avsluta kuren med dianabol tex 25mg ed i 4 veckor (avslut dagen innan PCT start). Detta är dock min första kur och man brukar ju rekommendera att nybörjare börjar med en steroid och inte blandar. Detta är ju dock i slutet av kuren så jag har ju redan förstått ungefär hur kroppen reagerar på lågdos testo så kanske ändå inte är helt fel att testa dianabol också? Eller tror ni att det bara är onödigt och att det är bättre att spara det till ifall det blir nån kur i framtiden och köra som blast?

Edit: Oups, kanske skulle ha läst lite grann också. Det är ju precis vad som diskuteras i tråden för tillfället.
Senast redigerad av MostMuscular 2015-01-27 kl. 18:43.
Citera
2015-01-27, 18:39
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Är medveten om detta, för att exempelvis kunna veta vilket preparat som orsakar vilken biverkning och hur man reagerar på dem olika preparaten i allmänhet

Dock så är det flesta förstakurer jag sett har inte enbart på ett preparat utan dem mixar oftast testo med dboll eller tboll för bättre resultat och det vill även jag. Sedan är doserna såpass låga anser jag att dem ändå skulle passa in i min första kur.

Sedan har jag polare som mixat tren och testo som förstakur, vilket verkligen inte rekommenderas, och mina kurer är väldigt mycket mildare.

Jag har kompisar som går beväpnade till krogen, då borde ju jag också göra det eller?
Folk är alldeles för naiva. Kör med testo 250mg och utvärdera sedan din kur. Se över hur det gick, vad gjorde du bra, vad kunde du gjort bättre osv. Lär känna preppet. Istället för att lägga in ett till prepp se över en bra pct istället.

Mvh
Citera
2015-01-27, 18:41
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
MITT tips är ( om du nu måste köra dboll) att fronta testot o köra i 10-12 v o sätta in d.bollen så att du tar sista dbollen innan första pct dagen.

Om han måste köra dboll så hade jag satt det i början innan testot kickar. Båda funkar såklart, en smaksak.

Mvh
Citera
2015-01-27, 18:41
Medlem
Då är det bara att hoppa av då , väldigt tråkigt då jag gjorde fina ökningar men tänker ej riskera att bli tunnhårig..
Citera
2015-01-27, 18:46
Medlem
Citat:
Då är det bara att hoppa av då , väldigt tråkigt då jag gjorde fina ökningar men tänker ej riskera att bli tunnhårig..

Raka av dig allt! Man ser ändå ut grövre med rakat huvud.
Citera
2015-01-27, 18:48
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:

Hur gammal är du? Du kommer nog tyvärr tappa håret i framtiden, inte 100% säkerhet men mycket möjligt om du gör det nu på kuren. Börja senare om du märker att du ändå tappar håret.

Mvh
Citera
2015-01-27, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Hur gammal är du? Du kommer nog tyvärr tappa håret i framtiden, inte 100% säkerhet men mycket möjligt om du gör det nu på kuren. Börja senare om du märker att du ändå tappar håret.

Mvh
Tack för ett bra svar! Aa sant. Får typ köra OT i framtiden eller något liknade, vilka prepp är det som ej konverterar till dht? Ot, deca vilka fler? Dock är ju testo guld , tråkigt och inte kunna trycka det på ett tag.
Citera
2015-01-27, 21:46
Bannlyst
Citat:
Tack för ett bra svar! Aa sant. Får typ köra OT i framtiden eller något liknade, vilka prepp är det som ej konverterar till dht? Ot, deca vilka fler? Dock är ju testo guld , tråkigt och inte kunna trycka det på ett tag.

Inget preparat är säkert för att ej tappa håret. Har anlag för att tappa mitt men det sitter där det sitter just nu iallfall, 2 kurer i bagaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in