2015-01-27, 12:28
Medlem
Airwolfs avatar
Alex Schulman skriver i en krönika i Aftonbladet att Regina Lund är galen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/alexschulman/article20214971.ab
Han menar att hennes frågespalt i Hänt extra där Regina utger sig för att vara ett medium och svarar på folks frågor är galenskap.

Jag måste hålla med Alex. Har själv läst denna spalt och slås av att Regina mest sitter och gissar och skriver så allmänt att svaren kan passa in på alla.
Hennes karriär som medium är för övrigt rätt märklig. Efter hennes vänskap med ett annat medium, Benny Rosenqvist, kom hon i vuxen ålder på att hon är medial.
Benny är en för övrigt en figur jag har mycket svårt för. Precis som Regina gissar han mest och skriver så allmänt att folk tycker att hans spådomar passar in på dem.
Han satt för övrigt för några år sedan i TV och låtsades ha kontakt med Ted Gärdestad på den andra sidan.

Jag har svårt att ta både Benny och Regina på allvar...blir mest arg hur de riktar in sig på ledsna människor som drabbats av sorg och bekymmer, och ska låtsas vara deras frälsare
Citera
2015-01-27, 13:10
Medlem
Mikojans avatar
Det låter som en hedervärd attack av Schulman. Sanningen är annars att Hänt Extra och Aftonbladet är av samma skrot och korn. Regins Lunds falsarier kunde lika gärna ha varit i en spalt i aftonblaskan.
Citera
2015-02-02, 17:27
Medlem
Pinkuss avatar
Hon har uppenbarligen en skruv lös och dåligt omdöme.
Citera
2015-02-05, 15:39
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Hon har uppenbarligen en skruv lös och dåligt omdöme.
Vem är farsa till sonen Wiggo född -99?
Citera
2015-02-05, 17:44
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Vem är farsa till sonen Wiggo född -99?

Jonas Malmsjö, tror jag.
Citera
2015-09-15, 15:35
Medlem
Liliththewitchs avatar
Regina Lund var gästmedium i Det okända i går. Det var helt bedrövligt. Var hon nykter?
Citera
2015-09-15, 20:13
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Jonas Malmsjö, tror jag.
Nej jag tror inte det... Tror hon hade sonen redan när hon gifte sig med J.M. Vet inte vem som är pappan.
Citera
2015-09-15, 20:24
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena
Nej jag tror inte det... Tror hon hade sonen redan när hon gifte sig med J.M. Vet inte vem som är pappan.

Jan "Lounge" Lindberg heter pappan till Wiggo Linblå nånting...
Citera
2015-09-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liliththewitch
Regina Lund var gästmedium i Det okända i går. Det var helt bedrövligt. Var hon nykter?

Hon var underbar, ta hon med stor humor. Ja, det är väl klart hon var nykter.
Citera
2015-09-16, 14:11
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Hon var underbar, ta hon med stor humor. Ja, det är väl klart hon var nykter.

Nykter vad gäller alkohol, definitivt, men inte vad gäller ordinerade kemikalier...
Citera
2015-12-18, 19:51
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glenn-benny
nej,hon är även väldigt,väldigt pretentiös...och en urusel "skådespelerska"...och en URUSEL "sångerska".Hon har förgripit sig på blåbärssoppa dessutom.Fy skäms på sig,lilla Regina.

Lägg till konstnärinna. Jag såg denna människa live på musikhjälpen. Hon verkade djup och som sagt pretentiös, hon tar sig själv på väldigt stort allvar. Hon hade målat en tavla som hon auktionerade ut åt välgörenhet, vilket iofs är en god gärning. Någon hade lagt bud på 7000kr för detta "konstverk" som bestod av en duk försedd med en blandning av röda färger.

Regina Lund platsar bra i det politiskt korrekta lägret tillsammans med Jonas Gardell, Levengood och Co.
Citera
2016-03-07, 16:21
Medlem
BrownEyedBoys avatar
Regina Lund tror att andlighet är att tro på spöken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in