2021-03-15, 20:32
Medlem
Hon kan ställa upp som crokimodell
Citera
2021-03-15, 20:36
Medlem
Ducadreams avatar
Jag skrattade så högt när jag såg hur hon poserade på bilderna som finns på Aftonbladet. Tråkig situation hon befinner sig i, men är det verkligen lämpligt?
Citera
2021-03-15, 21:23
Medlem
Hur är hennes kontakt med hennes son Wiggo?
Citera
2021-03-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Varför då?
Vadå "varför då"???? För att man inte ska hoppas att det ordnar upp sig för Regina Lund, så hon slipper flytta, så måste man ha någon slags agg till henne, och det har inte jag!!! (Hon är djurvän om inte annat!)
Citera
2021-03-15, 21:30
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Stackar'n är ju redan vräkt. Hon skriver:

"Ingen annan kan i nuläget hjälpa mig , inte ens sov och jag har blivit vräkt med omedelbar verkan. Jag står utan bostad , jobb och pengar". Ja, "sov" ska väl vara "soc".

Kanske inte så klokt att åka till Maldiverna då med tanke på såväl corona som hennes usla ekonomi. Nu har hon vräkts från 2:an i Farsta på 57 kvm. Men det är hennes prioriteringar. En vräkning kommer ju inte så där bara hux flux, utan hyresvärden bör ha skickat flera påminnelser om obetalda hyror. Vi får väl hoppas att det löser sig för henne.
problemet är att soc kollar om man levt pa vatten och bröd de senaste halvaret typ och om hon da för 2 manader sedan var pa maldiverna sa lär hon ej fa bidrag. Hon är ju svensk dessutom
Citera
2021-03-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Vadå "varför då"???? För att man inte ska hoppas att det ordnar upp sig för Regina Lund, så hon slipper flytta, så måste man ha någon slags agg till henne, och det har inte jag!!! (Hon är djurvän om inte annat!)

Handhjärta

(FB) Den stora skvallertråden om Regina Lund!

Bryr du dig något om de andra 2-5 tusen andra hemlösa i Sthlm? Eller kommer du bara ridande när kändisar är nära att vräkas? Efter några månaders semester på bland annat Maldiverna, under tiden hon inte kunde betala hyran? Trodde inte du heller att det här kunde hända i Sverige?
Senast redigerad av B.Dowie 2021-03-15 kl. 21:41.
Citera
2021-03-15, 21:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Stackar'n är ju redan vräkt. Hon skriver:

"Ingen annan kan i nuläget hjälpa mig , inte ens sov och jag har blivit vräkt med omedelbar verkan. Jag står utan bostad , jobb och pengar". Ja, "sov" ska väl vara "soc".

Kanske inte så klokt att åka till Maldiverna då med tanke på såväl corona som hennes usla ekonomi. Nu har hon vräkts från 2:an i Farsta på 57 kvm. Men det är hennes prioriteringar. En vräkning kommer ju inte så där bara hux flux, utan hyresvärden bör ha skickat flera påminnelser om obetalda hyror. Vi får väl hoppas att det löser sig för henne.
Nä men ALLA måste väl få åka till Maldiverna. Fy fan vad korkad hon är! Hon har haft ekonomiska problem över en längre tid och åker ändå på solsemester? Jävla dumhuvud hon är!
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Men så förbannat jävla pinsamt. Böla ut i media. Denna PK-vänsterorienterade människa skämmer ut sig. Skrattretande!
Fruktansvärt pinsamt!
Pengabuffert, som vanliga människor har verkar har gått Mediumet förbi. Såg hon inte detta komma?
Nä, just DET kunde hon inte se.
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Augusti 2020 Säger Regina Lund så här ..

"Förra veckan levde jag på 50 kronor. Det är hårdare än någonsin för alla," ..
https://www.mynewsdesk.com/se/artportable/pressreleases/corona-krisen-slaar-haart-mot-kultursektorn-regina-lunds-uppmaning-i-tv4-soffan-3024517

I Januari 2021 åkte hon på en nödvändig semester till Maldiverna via sitt IG
Med en innestånde hyresskuld ..
IG: https://www.instagram.com/p/CKWDNQzhRxH/?igshid=ewqn8inupr30

2021, Mars: Gråter ut i AB, om vräkning och tigger om swish

Hmm .. va ska man säga

Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Och Malta i november?
Piteå Hotell och Spa i Januari?

Hon verkar inte ha levt som någon som inte har råd att betala hyran.
Helt pantad! Dessutom är det ett hån mot alla de som sliter som fan för att få sin vardag att gå ihop, lågbetalda ensamstående föräldrar som faktiskt betalar hyran, men som aldrig har råd med något mer än det nödvändigaste.
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Skulle hon inte vurmat för att ta hit över 1 miljon outbildade analfabeter kanske Sverige haft råd att hjälpa henne.
Kan inte mer än känna mig nöjd att detta händer människor som sååå vurmar för massinvandring, så:
Tack för att ni valde Sverige
Refugees welcome
Jag står inte ut
Osv osv
DETTA är verkligen något! Lipa för massa babianer, ja vi har inte råd att försörja både Regina och babianerna och vi vet ju vilka som står först på utbetalningslistan för bidrag.
Senast redigerad av godboy 2021-03-15 kl. 21:52.
Citera
2021-03-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
problemet är att soc kollar om man levt pa vatten och bröd de senaste halvaret typ och om hon da för 2 manader sedan var pa maldiverna sa lär hon ej fa bidrag. Hon är ju svensk dessutom
Gör soc verkligen det, kollar bakåt i tiden?
Citera
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag skrattade så högt när jag såg hur hon poserade på bilderna som finns på Aftonbladet. Tråkig situation hon befinner sig i, men är det verkligen lämpligt?

Hur menar du?

Du är ju en av FB:s mest avskyvärda profiler.

Så det är intressanta att få en insikt i hur du tänker nu?
RL har väl alltid varit annorlunda i allt hon gjort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Handhjärta

(FB) Den stora skvallertråden om Regina Lund!

Bryr du dig något om de andra 2-5 tusen andra hemlösa i Sthlm? Eller kommer du bara ridande när kändisar är nära att vräkas? Efter några månaders semester på bland annat Maldiverna, under tiden hon inte kunde betala hyran? Trodde inte du heller att det här kunde hända i Sverige?
ALLA hemlösa borde ha hjälp naturligtvis.....speciellt dom jag tycker verkar sympatiska!!! Regina Lund hoppas jag det går bra för alltså!!
Citera
2021-03-15, 21:54
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Lita på det. Och vad du äger.

Hur skulle de annars göra tänkte du?
Citera
2021-03-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Självklart gör de det. dunkade du in 30k för tre månader sedan så skall du fan ha klarat dig i 4 månader på det (enl deras normer) oavsett o du gjorde av med dom för 2,5 månader sedan. Om du sedan äger något, så skall det säljas och de pengarna ska sen leva på under den tid som soc normer bestämmer.

Så då får du vackert vänta på ditt bidrag tills de 30k är förbrukade, enligt Soc normer, även om de redan är borta.

Välkommen till välfärdssamhället. Vore det inte bättre att alla får ta hand om ALLA sina intjänade pengar själv. Minimum av skatt alltså?
Senast redigerad av B.Dowie 2021-03-15 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in