Citat:
Ursprungligen postat av
sesk
Har läst på lite ang EQ only kur vissa säger att det skulle funka och en del tycker att Test E skulle vara bra att lägga till.
Tänkte en EQ kur på 400 - 600mg 16v ew, med novladex som pct. Skulle det ge mig något eller kan man sänka till 250mg + låg dos Test E (0,5ml av 250mg) som första kur.
Skulle gärna ta 250mg Test E e5d i 12v + pct (nolvadex) men gyno som bieffekt skräms lite.
Jag vet inte vart du har läst på eller vilka du har talat med men jag kan garantera dig att du kommer ha "a really bad time" om du kör loss på EQ enbart.
Alla med något vett och kunskap om EQ skulle aldrig säga annat än att EQ bör tas med låg/moderat dos testo.
Om du är orolig för gyno så kan du ju lägga till 0.25mg arimidex eod och ist köra 125mg e4d tillsammans med 500mg EQ e4d.
Det bästa är nog dock om du kör 250mg test e e5d med 500mg EQ e5d, om du nu är säker på att det är EQ du vill köra.
Detta är mina tips. Har själv kört en mkt bra kur på 300mg test e/500mg EQ e5d i 16v. Jag behövde ingen ai (t.ex. Arimidex) under den kuren, körde PCT på nolva 40/20/20/20 och kände mig riktigt fräsch redan en vecka efter sista tabletten.
Säg hejdå till sexlusten btw. Generalen står på kommando förvisso, det är bara det att HQ inte är intresserad av någon krigsföring alls någon månad in i kur.
Lycka till!
/aKAY