2015-01-27, 01:55
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesk
Har läst på lite ang EQ only kur vissa säger att det skulle funka och en del tycker att Test E skulle vara bra att lägga till.

Tänkte en EQ kur på 400 - 600mg 16v ew, med novladex som pct. Skulle det ge mig något eller kan man sänka till 250mg + låg dos Test E (0,5ml av 250mg) som första kur.
Skulle gärna ta 250mg Test E e5d i 12v + pct (nolvadex) men gyno som bieffekt skräms lite.

Jag vet inte vart du har läst på eller vilka du har talat med men jag kan garantera dig att du kommer ha "a really bad time" om du kör loss på EQ enbart.
Alla med något vett och kunskap om EQ skulle aldrig säga annat än att EQ bör tas med låg/moderat dos testo.
Om du är orolig för gyno så kan du ju lägga till 0.25mg arimidex eod och ist köra 125mg e4d tillsammans med 500mg EQ e4d.
Det bästa är nog dock om du kör 250mg test e e5d med 500mg EQ e5d, om du nu är säker på att det är EQ du vill köra.
Detta är mina tips. Har själv kört en mkt bra kur på 300mg test e/500mg EQ e5d i 16v. Jag behövde ingen ai (t.ex. Arimidex) under den kuren, körde PCT på nolva 40/20/20/20 och kände mig riktigt fräsch redan en vecka efter sista tabletten.
Säg hejdå till sexlusten btw. Generalen står på kommando förvisso, det är bara det att HQ inte är intresserad av någon krigsföring alls någon månad in i kur.

Lycka till!

/aKAY
Senast redigerad av aKAY 2015-01-27 kl. 01:59.
Citera
2015-01-27, 10:29
Medlem
Första kur -

250mg testo e5d i 14 veckor blandat med antingen:

20/50 D-boll eller 30/50 T-boll.

Vill att det skall hända lite och är antagligen bättre effekt på 20/50 D-boll, men färre biverkningar på T-bollen, samtidigt är det väldigt låg dos på D-boll så det känns inte som att det är någon jätterisk för något tråkigt.

Vad tror ni?
Senast redigerad av HipsterSomFan 2015-01-27 kl. 10:32.
Citera
2015-01-27, 10:52
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Första kur -

Vill att det skall hända lite och är antagligen bättre effekt på 20/50 D-boll, men färre biverkningar på T-bollen, samtidigt är det väldigt låg dos på D-boll så det känns inte som att det är någon jätterisk för något tråkigt.

Vad tror ni?

På sin första kur ska man enbart köra ett preparat. Det kommer hända tillräckligt på 250/e5d. Så gör om, gör rätt. Läs på varför man enbart ska köra ett preparat första gången.

/ Leif
Citera
2015-01-27, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
På sin första kur ska man enbart köra ett preparat. Det kommer hända tillräckligt på 250/e5d. Så gör om, gör rätt. Läs på varför man enbart ska köra ett preparat första gången.

/ Leif

Är medveten om detta, för att exempelvis kunna veta vilket preparat som orsakar vilken biverkning och hur man reagerar på dem olika preparaten i allmänhet

Dock så är det flesta förstakurer jag sett har inte enbart på ett preparat utan dem mixar oftast testo med dboll eller tboll för bättre resultat och det vill även jag. Sedan är doserna såpass låga anser jag att dem ändå skulle passa in i min första kur.

Sedan har jag polare som mixat tren och testo som förstakur, vilket verkligen inte rekommenderas, och mina kurer är väldigt mycket mildare.
Citera
2015-01-27, 11:29
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Är medveten om detta, för att exempelvis kunna veta vilket preparat som orsakar vilken biverkning och hur man reagerar på dem olika preparaten i allmänhet

Dock så är det flesta förstakurer jag sett har inte enbart på ett preparat utan dem mixar oftast testo med dboll eller tboll för bättre resultat och det vill även jag. Sedan är doserna såpass låga anser jag att dem ändå skulle passa in i min första kur.

Sedan har jag polare som mixat tren och testo som förstakur, vilket verkligen inte rekommenderas, och mina kurer är väldigt mycket mildare.

Är du hipster på riktigt eller?
Citera
2015-01-27, 13:27
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Vad andra har gjort spelar väl ingen som helst roll? Varför ska du ha lågdos på två prepp när du lika gärna han har medium dos på ett prepp? Du förstår själv syftet med att inte köra två prepp, men gör det ändå.

Att det gått bra för andra spelar som sagt ingen roll, vill du förlita dig på tur eller vill du spela safe? Vi har sett så jävla många gånger här på F12 att folk har bråttom och är giriga till tusen eller snabba resultat. Ursäkta tonen men jag blir så jävla arg när man hör att "det kommer säkert gå bra", du har naturligtvis bara sett de kurrapporterna som gått bra.

Tänk nu efter en gång till, annars va det ju helt onödigt att ställa frågan från början, eller hur?
Citera
2015-01-27, 14:02
Medlem
Citat:
Första kur -

Vad tror ni?
kör en Dbol kick första 25-30dagarna på din testokur du får känna på Dbols egenskaper innan testot kommer igång på allvar
Citera
2015-01-27, 16:14
Medlem
Håravfall på testo e.

Tja som rubriker lyder har jag tappat en del hår på 250mg e5d testo e, har legat på i ca 8 veckor nu, började tappa lite vid vecka 5 kanske men knappt att jag märkte det då. Men nu idag så ser jag att det är en bra bit hår som jag har tappat, håret har blivit tunnare och flickar på huvudets sidor har skapats, hamnar hår i kammen efter jag kammat mig också.
Vill verkligen inte tappa mer men skulle ändå vilja köra klart kuren , dvs 4 veckor kvar. Hur tycker ni jag ska göra? Kommer det till något mode där håret vänjer sig vid DHT eller tappar man konstant tills man kliver av? Och kan håret komma tillbaka efter? Tack på förhand.
Citera
2015-01-27, 16:43
Medlem
Streeets avatar
Avbryt eller tappa mer hår.

Nej det kommer inte tillbaka om de inte uppfinner någon mirakelkräm eller transplantation.

Du har väl läst på om androgena steroider innan du började?
Citera
2015-01-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet

Nej det kommer inte tillbaka om de inte uppfinner någon mirakelkräm eller transplantation.

Okej, Jadå men vissa säger att det kan börja växa där du tappade hårfästena ifall du har tur.
Citera
2015-01-27, 16:53
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Första kur -

Vad tror ni?

MITT tips är ( om du nu måste köra dboll) att fronta testot o köra i 10-12 v o sätta in d.bollen så att du tar sista dbollen innan första pct dagen.
Citera
2015-01-27, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet

Okej, Jadå men vissa säger att det kan börja växa där du tappade hårfästena ifall du har tur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in