• 1
  • 2
2015-01-19, 18:11
Medlem
Richard Jomshof, tidigare Johansson, född 1969.
gymnasielärare i samhällskunskap, historia, geografi och psykologi
politisk bakgrund i Moderata ungdomsförbundet och Framstegspartiet i Helsingborgs kommun och har tidigare röstat på Socialdemokraterna.
var tidigare medlem i numera nerlagda syntpopgruppen Elegant Machinery

Vad finns för intressant skvaller om honom?
Citera
2015-01-19, 18:46
Medlem
cunthunters avatar
Har hört att han är Bisexuell och har "strulat" med killar på privata fester osv..
Tagare ingen givare och älskar sperma..
Citera
2015-01-19, 18:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunthunter
Har hört att han är Bisexuell och har "strulat" med killar på privata fester osv..
Tagare ingen givare och älskar sperma..
hur har du kommit över dessa uppgifter då? skulle såklart vilja att det var sant, eftersom många SD:are - min erfarenhet - tenderar att ha en homofobisk agenda.
Citera
2015-01-19, 18:58
Medlem
solanins avatar
Han och Mona Sahlin går till samma frisör.
Citera
2015-01-19, 19:02
Medlem
År 2002 tvingades Richard att lämna en tjänst vid gymnasieskolan af Chapman i sin hemkommun Karlskrona. Skolledningen gjorde ingen hemlighet av att bakgrunden till beslutet var uteslutande politiskt. Richard var mycket populär bland sina elever och hade aldrig försökt påverka dem politiskt på något sätt.
Är det någon som har haft honom som lärare och vet hurudan han är?
Citera
2015-01-19, 19:03
Medlem
cunthunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
hur har du kommit över dessa uppgifter då? skulle såklart vilja att det var sant, eftersom många SD:are - min erfarenhet - tenderar att ha en homofobisk agenda.

Har varit på många fester där även han har varit. Men det var innan han var Sverigedemokrat.
Kan vara så att han inte gillar kuk längre, inte fan vet jag. Brydde mig inte då och bryr mig inte nu.
Citera
2015-01-20, 00:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Har varit på många fester där även han har varit. Men det var innan han var Sverigedemokrat.
Kan vara så att han inte gillar kuk längre, inte fan vet jag. Brydde mig inte då och bryr mig inte nu.
kul, man vill ju gärna tro att han och garderobs-björn har ihop det.
Citera
2015-01-26, 19:26
Medlem
Konstigt efternamn. Är det ett snutnamn eller utländskt? Och hur uttalas det? Jom-schoff eller Joms-hov?
Citera
2015-01-26, 19:59
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Han är gift och har barn nu i alla fall.
Citera
2015-01-27, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellcrime
Konstigt efternamn. Är det ett snutnamn eller utländskt? Och hur uttalas det? Jom-schoff eller Joms-hov?
Joms-hov verkar det som.

Mycket märkligt namn oavsett. Vad är en joms? Skäms han för sitt bonnsvenska ursprung?
Citera
2015-01-28, 07:53
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Joms-hov verkar det som.

Mycket märkligt namn oavsett. Vad är en joms? Skäms han för sitt bonnsvenska ursprung?
Det fanns Vikingar som kallades för Jomsvikingar.
Citera
2015-01-28, 09:24
Medlem
H8reds avatar
Har pratat med honom på telefon och han gjorde ett väldigt bra intryck.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in