2015-01-26, 20:01
Bannlyst
En kvinna av mått och mat, en rejäl kvinna med en stor men ändå fin bak. Hon bör vara söt i ansiktet samt ett par rejäla saftiga tuttar som liksom dryper ner över lite men inte för mycket hull. En aktiv, söt samt mullig tjej. Hon bör vara trevlig samt kultiverad med sunda frmtidsplaner
Citera
2015-01-26, 20:03
Medlem
Queen-Obscences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Kodjo Akolor? Jag tycker han passar in på din beskrivning. Dock har han en egen familj.

Haha tyvärr inte, störde mig riktigt mycket på honom när det var Game of thrones eftersnack på SVT, vilket de hade i samband med att säsong ett visades? Upplevde att han mer eller mindre sågade Tolkiens verk och då ryker man ganska kvickt.. ja så nördig är jag.

I ärlighetens namn någon mer som Tom Hiddleston
Senast redigerad av Queen-Obscence 2015-01-26 kl. 20:05.
Citera
2015-01-26, 20:11
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Är det din flickvän som är med i dina videos på YouTube? Hon är grymt söt och charmig

Min drömtjej ska vara smal, blå ögon, fasta tuttar, blond/brunett/redhead jag gillar allt
Hon ska ej vara dömande, elak, sur och irriterande.
Glad, sprallig och sjuk humor får hon gärna ha
Borde väl inte vara så svårt att få tag på va

Ja det är hon. Nu va det dock ganska längesen som hon va med då hon är upptagen med sina egna videoklipp. Men kanske borde ha med henne mer? Fick ju 500k träffar på en video som hon va med i, så kanske borde utnyttja detta
Citera
2015-01-26, 20:45
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Min drömtjej ser ut så här.

Född mellan 1991-1995, är själv född 1993.

Utseende:
165-180 cm då jag är runt 200 cm
Hårfärg spelar ingen större roll, så länge hon passar i det. Inte för kort hår bara.
Inte för stora bröst inte för små heller.
Liten men vältränad rumpa
Inte för smal men inte mullig
Söt

Personlighet
Lätt att prata med om allt
Framtidsplaner
Humor
Omtänksam är en självklarhet
Gilla mysiga hemmakvällar
Även gilla gå ut o roa sig på stan
Lojal

Var nog allt, går att skicka PM om ni passar in på detta
Citera
2015-01-26, 21:17
Medlem
Nehejs avatar
Vet inte om jag riktigt har någon drömtjej, hittar jag någon som gör mig glad och jag trivs tillsammans med så räcker det för mig. Därför så skulle aldrig listan följas särskilt slaviskt men men here goes nothing...

Utseende:

* Ålder 18-22 (alltså kring min ålder).
* Längd spelar egentligen ingen roll men kanske 160-175.
* Proportionell kroppsform, varken för smal eller för tjock.
* Sött ansikte med ett bra leende.
* Hellre fina ögon framför någon speciell ögonfärg.
* Hårfärg spelar ingen roll så länge det inte är onaturliga färger såsom rosa eller blå.
* Tar hand om sitt utseende, behöver inte träna eller något men ser fräsch ut helt enkelt.

Personlighet:

* Vara en bra kompis *Viktigt*
* Aktiv och vilja hitta på saker men ändå kunna bara ta det lugnt en helg.
* Vara okej med att man delar på hushållssysslor, inte att hon bara gör allt eller tvärtom.
* Lätt till skratt.
* Inte vara så enormt seriös hela tiden...typ lättsam.
* Sjuk humor (som jag).
* Gilla naturen och djur.
* Dialekter är nice!

Maggemkay, trevligt att man inte är ensam om att tycka att supa och krogen är meningen med livet, själv så tycker jag att man kan ta någon öl någon gång men inte behöva dricka varje helg. Däremot så är det ju inte många som tycker som jag, så vad gör man inte för att ha ett socialt liv liksom.
Senast redigerad av Nehej 2015-01-26 kl. 21:23.
Citera
2015-01-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggemkay
Träder in på mitt 19:e år inom kort Jag skulle säga att det är väldigt svårt att hitta tjejer med just detta, och att man "måste" gå på krogen med jämna mellanrum o "festa till det".

Det jag skulle vilja veta är var man hittar tjejer som inte dricker alkohol och som inte är (oftast nu) superkristna/religiösa. Verkar som att kyrkan är enda placet som sådana människor finns och jag är inte alls religiös för fem öre... (är ateist helt enkelt)...

Oj, ja det var ju inte så gammalt! Själv fyllde jag nyligen 19

Jag tycker det är oattraktivt med killar (och tjejer för den delen) som hela tiden ska dra ut och supa sig redlöst fulla fler gånger varje helg. Har faktiskt en del fördomar om dessa typer, oseriösa, icke intelligenta osv.

Jag är en väldigt social person men det är ändå svårt att träffa nya människor tycker jag då man oftast inte börjar prata med vem som helst på stan, det är så det är i Sverige tydligen. Jag befinner mig på jobbet, skolan, ica, ibland på gymmet, äter ute väldigt sällan och fika likaså. Är jag med mina vänner så är det oftast med just den vännen och inte ett gäng av dennes kompisar som man kan lära känna, så ja jag tycker det är väldigt svårt att träffa nya personer i vardagen. Att vända sig till kyrkan är nog att gå lite i överdrift om man inte är troende
Citera
2015-01-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
Oj, ja det var ju inte så gammalt! Själv fyllde jag nyligen 19

Jag tycker det är oattraktivt med killar (och tjejer för den delen) som hela tiden ska dra ut och supa sig redlöst fulla fler gånger varje helg. Har faktiskt en del fördomar om dessa typer, oseriösa, icke intelligenta osv.

Jag är en väldigt social person men det är ändå svårt att träffa nya människor tycker jag då man oftast inte börjar prata med vem som helst på stan, det är så det är i Sverige tydligen. Jag befinner mig på jobbet, skolan, ica, ibland på gymmet, äter ute väldigt sällan och fika likaså. Är jag med mina vänner så är det oftast med just den vännen och inte ett gäng av dennes kompisar som man kan lära känna, så ja jag tycker det är väldigt svårt att träffa nya personer i vardagen. Att vända sig till kyrkan är nog att gå lite i överdrift om man inte är troende

Jo jag måste nog hålla med dig om fördomarna där också, ser det som icke-intellektuella personer som slösar sina slantar (och liv i mitt tycke) på onödiga saker.

Säger också är jag är en väldigt social person, inga problem med att prata med folk man ska träffa, eller arbetskamrater osv... Det enda problemet är ju att hitta "nya" människor som har samma sätt att se på saker o ting. Eftersom det inte finns något direkt ställe som en "alkoholfri krog/pub" i min närhet så är det väldigt svårt att hitta dessa människor. Instämmer också att jag bara är med "den" vännen jag ska vara med och inga grupper av polare eller vänners vänner osv...

Vissa saker är helt enkelt svåra o få tag på, men när man väl har det så är det nog som himmelen på jorden
Citera
2015-01-26, 23:31
Medlem
Nehejs avatar
Citat:
Jo jag måste nog hålla med dig om fördomarna där också, ser det som icke-intellektuella personer som slösar sina slantar (och liv i mitt tycke) på onödiga saker.

Säger också är jag är en väldigt social person, inga problem med att prata med folk man ska träffa, eller arbetskamrater osv... Det enda problemet är ju att hitta "nya" människor som har samma sätt att se på saker o ting. Eftersom det inte finns något direkt ställe som en "alkoholfri krog/pub" i min närhet så är det väldigt svårt att hitta dessa människor. Instämmer också att jag bara är med "den" vännen jag ska vara med och inga grupper av polare eller vänners vänner osv...

Vissa saker är helt enkelt svåra o få tag på, men när man väl har det så är det nog som himmelen på jorden

Det ända som funkar om man inte far på krogen eller dricker är väl typ skolan/jobbet med risk för att hamna i "the friend zone", annars vet jag inte. Det kan ju inte vara särskilt vanligt att man träffat sin partner i kön på ICA liksom.
Citera
2015-01-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nehej
Det kan ju inte vara särskilt vanligt att man träffat sin partner i kön på ICA liksom.

Men det kan hända så passa på o stå i en Ica kö
Citera
2015-01-26, 23:42
Medlem
Citat:

Ja precis, och oftast så får man in någon slags vardagsrutin över vart man är på en vanlig dag. Därmed söker man inte ytterligare kontakt med andra människor som också är mitt uppe i rutinrutten.
Bara senast för några dagar sedan så var jag påväg till skolan precis som vanligt när en kille skulle hoppa in i en bil men stannar upp när han ser mig och råglor tills jag kommit tillräckligt inom höravstånd, då öppnar han munnen och säger något i stil med "abow shit va fin, riktig modell asså" och jag undrar bara varför? Vad tror han att han ska få för respons? Om man nu ska prata med främlingar så kan man väl försöka föra en civiliserad konversation åtminstone..

Jag vet inte hur många fredagskvällar och lördagskvällar jag spenderat hemma i myskläder framför en bra film och tända ljus i brist på nyktert umgänge. Kan vara rätt avslappnande ibland
Citera
2015-01-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nehej
Det ända som funkar om man inte far på krogen eller dricker är väl typ skolan/jobbet med risk för att hamna i "the friend zone", annars vet jag inte. Det kan ju inte vara särskilt vanligt att man träffat sin partner i kön på ICA liksom.

Fast där jag jobbar finns bara tjejer och i skolan är alla yngre än mig och jag går på en liten skola, inte ens kollat åt någons håll där

Citat:
Ursprungligen postat av Randommmmm
Men det kan hända så passa på o stå i en Ica kö

Haha ja det hände nästan mig faktiskt, det hade börjat jobba en ny kille på lokala Icaaffären där jag bodde förut och jag tyckte han såg bra ut och verkade trevlig så när jag skulle betala en gång så såg jag till att det blev jämn summa och betalade kontant med en tjuga, samtidigt så hade jag förberett med en liten lapp med nummer och namn på som jag lade under tjugan så att jag snabbt kunde ta min vara och gå utan att det blev för pinsamt.

Han smsade på kvällen och sade att han tyckte det var väldigt gulligt gjort av mig och så fortsatte vi iaf skriva och sågs på Ica och snackade när han inte hade så mycket kunder. Men när jag frågade en gång om han ville komma hem till mig och umgås så kom det fram att han hade flickvän. Han tyckte det var modigt av mig att lämna lappen och ville därför inte bara dissa mig och han tyckte jag var rolig att prata med och han sade även att han gärna hade umgåtts om han inte haft tjej.

Men det är nog enda gången jag raggat i vardagen
Citera
2015-01-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
Fast där jag jobbar finns bara tjejer och i skolan är alla yngre än mig och jag går på en liten skola, inte ens kollat åt någons håll där

Haha ja det hände nästan mig faktiskt, det hade börjat jobba en ny kille på lokala Icaaffären där jag bodde förut och jag tyckte han såg bra ut och verkade trevlig så när jag skulle betala en gång så såg jag till att det blev jämn summa och betalade kontant med en tjuga, samtidigt så hade jag förberett med en liten lapp med nummer och namn på som jag lade under tjugan så att jag snabbt kunde ta min vara och gå utan att det blev för pinsamt.

Han smsade på kvällen och sade att han tyckte det var väldigt gulligt gjort av mig och så fortsatte vi iaf skriva och sågs på Ica och snackade när han inte hade så mycket kunder. Men när jag frågade en gång om han ville komma hem till mig och umgås så kom det fram att han hade flickvän. Han tyckte det var modigt av mig att lämna lappen och ville därför inte bara dissa mig och han tyckte jag var rolig att prata med och han sade även att han gärna hade umgåtts om han inte haft tjej.

Men det är nog enda gången jag raggat i vardagen

Det låter som en film typ jag själv skulle aldrig vågat göra nått sånt skulle gärna vilja våga dock Men kul story
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in