2015-01-26, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Gato-Rojo
Visst gör det ?

Såg ditt första inlägg, så kan nämna att jag har både mörkt hår & helskägg och muskler. Tatuerad men har blåa ögon istället för bruna. Klär mig snyggt med

Åh detta låter intressant ju Blåa ögon är ju med fint
Citera
2015-01-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brevbeknarBARDO
Blond, silkonpattar, silikonrumpa, silikonläppar

skämt åsido, har ingen drömtjej riktigt..

Men liten och nätt tjej, 165-170 lång vältränad, blond eller brunett helst. Skön humor, lite spontan med en gullig personlighet.
Citera
2015-01-26, 16:49
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brevbeknarBARDO
Kärlek i luften
Kul om Flashback kan para ihop 2 vilsna själar
Såg att några skrivit bra klädstil, det är ju väldigt subjektivt vad åskådaren anser bra klädstil är, känner folk som tycker en bra klädstil är snapback, baggy jeans och en för stor tröja medan andra som mig anser att det är en väl struken skjorta, slim fit jeans/chinos, cardigans, pullovers och kavajer.

Jag tycker om tjejer som har lite unik klädstil även om jag inte tycker det är något fel på svarta jeans, svart topp och en svart skinnjacka så som många unga tjejer klär sig nuförtiden, gillar väldigt mycket hattar och klänningar, resterande är svårt att beskriva men som sagt lite mer unik stil
Citera
2015-01-26, 17:24
Medlem
kukspotts avatar
Hmm..

Utseende;

• I min ålder/lite äldre (25-30)
• Längre än mig (vilket inte borde vara svårt då jag är 164 cm)
• Inte tjock eller för smal, vältränad spelar ingen roll bara en normal kropp liksom.
• Gärna skägg, inget hej-jag-försöker-ha-lite-ojämnt/tunt-för att det är inne.
• klä sig snyggt, inte nödvändigtvis dyrt och bara kostym men det ska matcha bra och inga billiga saker som sitter dåligt.

• Hårfärg spelar inte såå stor roll, snyggt med mörkt till skägg.
Helst inte rött..
• långt hår (typ till axlarna) inte E-type.

• Om personen har ljust hår är det fint utan skägg med lite längre hår
• Inte ogilla tatueringar (mainstream och fjortisgaddningar får man ogilla)

Personlighet;

• Kunna skriva normalt, inte använda en miljard smileys eller konstiga förkortningar typ, de e bra, och sånt.
• Omtänksam
• Är klar med att "leka av sig" och kunna hålla sig till en person utan att tänka att man missar något annat.
• Ha lite mörkare humor och kunna förstå ironi
• kunna föra sig bland människor
• kunna läsa av den sociala stämningen och inte var den som säger något opassande eller gör någonting konstigt

Måste lägga in ett exempel som inte är okej.
Igår hade jag middag med människor från lite olika kretsar i mitt umgänge, det var supertrevligt och bra.

När alla i sällskapet skulle åka hem så stannade en kvar, och det var okej eftersom att han inte skulle åt samma håll som de andra, MEN han stannade kvar i över två timmar(!!)

Okej en stund, men man kan väl fatta vinken eller stämningen och kolla en buss hem?

• Inte vara klängig, (passar också in i exemplet ovan)
• Gilla att hänga med mig, men också dra iväg ibland med egna vänner
• Inte gnälla när jag vill bjuda på mat/öl/saker för det känns omanligt
• Inte utnyttja det faktum att jag gärna är givmild med personer jag tycker om
• Låta mig spela spel utan att säga att det är tråkigt, läs; ha egna intressen.
• Gilla natur/skog
• Men också gilla att ta en öl en tisdagskväll eller käka middag
• kunna uppskatta aktiviteter som att gå på museum/promenera och gå på utställningar utan att tycka det är skittråkigt

Hm, finns säkert massor man vill ha hos en person, men har personen andra bra egenskaper så spelar oftast inte utseende och sånt så stor roll!

Och en sista punkt, kunna ge mig tid och ibland ha tålamod med att jag har svårt med tillit/närhet och känslor ibland.
Och nej, jag är inte en labil och skitkonstig, men som många andra har jag bagage som tär på en ibland och jag kan behöva tid i ett förhållande innan jag kan känna mig trygg, då behövs en person som har lite tålamod och förståelse för det
Senast redigerad av kukspott 2015-01-26 kl. 17:55.
Citera
2015-01-26, 17:41
Medlem
Queen-Obscences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Låter vettigt detta!

Det tycker jag, definitivt! Sosse får han gärna vara men pro-islamister går inte hem hos mig då går väl MP också bort iofs..
Citera
2015-01-26, 17:50
Medlem
Queen-Obscences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkeldronkel
haaha passar rätt bra in på mig ju!
Utveckla gärna vad brittisk charm å humor

Gentlemen mer eller mindre skulle jag vilja säga och brittisk humor skulle väl jag vilja beskriva som att man har humor lik min och föredrar exempelvis brittisk komedi över amerikansk...

Haha är väl lite för kinkig kanske

Edit: Med nörd menar jag att han gärna får gilla fantasy litteratur, film, serier, musik jag något som han är extra passionerad över och lägger lite mer tid på. Är själv "nörd" så måste ha någon som förstår mig
Senast redigerad av Queen-Obscence 2015-01-26 kl. 17:55.
Citera
2015-01-26, 18:13
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Gentlemen mer eller mindre skulle jag vilja säga och brittisk humor skulle väl jag vilja beskriva som att man har humor lik min och föredrar exempelvis brittisk komedi över amerikansk...

Haha är väl lite för kinkig kanske

Edit: Med nörd menar jag att han gärna får gilla fantasy litteratur, film, serier, musik jag något som han är extra passionerad över och lägger lite mer tid på. Är själv "nörd" så måste ha någon som förstår mig

Kodjo Akolor? Jag tycker han passar in på din beskrivning. Dock har han en egen familj.
Citera
2015-01-26, 18:18
Medlem
Min drömtjej för både utseende och personlighet osv skulle nog vara:

Utseende:
* Hårfärg spelar ingen större roll, hon måste dock passa i den hårfärgen hon har (passar hon i blont hår så bra, passar hon i brunt så äre lungt osv...)
* Kortare än mig, men hur kort exakt spelar inte så mycket roll (Bara inte överdrivet kort, jag ska kunna kyssa henne utan att böja på knäna haha)
* Blå ögon
* Fint leende
* Sött ansikte (Lite sexigt också, men föredrar att "söt-till-sexig" ration är typ 5-1 om man säger så)
* Snygg rumpa, asså den ska vara god att ta på men inte överdrivet stor och inte för liten heller
* Lite runda former över lag, men inte tjock eller ha någon "muffins-top" så att säga
* Lagom stora bröst, inte stora för det ser inte så jätte bra ut i mitt tycke, men helst inte helt platt heller.

Personlighet
* Man ska kunna prata om allt utan att det skapar tvister mellan mig och henne, alltså även om vi tycker olika så ska vi kunna prata lugnt och sansat och ändå hålla diskussionen intressant.
* Ska kunna skratta lätt eller bara skratta för att jag har dålig humor (vilket jag har)
* Vara snäll när det är lämpligt och "dirty" när man gör... Ni vet vad (Men annars bara skön att hänga med)
* Spontan på ett bra sätt (typ spontanbesök hemma när man minst anar det, tycker det är gulligt på något sätt)
* Lojal

Andra drag som är viktiga i mitt tycke
* Vara en "None-drinker" då jag själv inte dricker, och ser det som en "all-around turn-on" att veta att hon kan vara sig själv utan att vara påverkad av något.
* Vara öppen med vad hon gör på dagarna, asså ska hon vara med en killkompis så säger hon "jag ska vara med en killkompis idag och shoppa/plugga/whatever" istället för att säga "jag ska va med en kompis" och så måste man fråga vidare vem det är och vad dom ska göra. (Detta är viktigt då jag faktiskt gör det)

Detta är vad jag skulle vilja ha i en tjej (jag är kille). Har säkert glömt vissa saker, men detta är vad jag huvudsakligen "letar" efter.
Citera
2015-01-26, 18:38
Medlem
MuscleSharks avatar
Drömtjej och drömtjej. Svårt att säga om jag har en sådan.
Men min flickvän som jag varit tillsammans med i 10 år nu kan jag väl ändå påstå är min drömtjej.

Utseende & personlighet!

Blond
Atletisk
Kort (160-165 ca)

Väldigt snäll och omtänksam
Rolig
Lätt att prata med om allt
Gillar tv spel
Gillar att vara ute i naturen
Hänger inte på krogen
Pratar inte skit
Kollar på action och skräck
Ej slampig, och ej använd av flertal andra män innan mig

That´s pretty much it
Citera
2015-01-26, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggemkay

Andra drag som är viktiga i mitt tycke
* Vara en "None-drinker" då jag själv inte dricker, och ser det som en "all-around turn-on" att veta att hon kan vara sig själv utan att vara påverkad av något.

This! 👌 det är väldigt svårt att hitta killar med denna syn på alkohol! Men det kanske har med ålder att göra? Hur gammal är du?
Citera
2015-01-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Drömtjej och drömtjej. Svårt att säga om jag har en sådan.
Men min flickvän som jag varit tillsammans med i 10 år nu kan jag väl ändå påstå är min drömtjej.

Utseende & personlighet!

Blond
Atletisk
Kort (160-165 ca)

Väldigt snäll och omtänksam
Rolig
Lätt att prata med om allt
Gillar tv spel
Gillar att vara ute i naturen
Hänger inte på krogen
Pratar inte skit
Kollar på action och skräck
Ej slampig, och ej använd av flertal andra män innan mig

That´s pretty much it

Är det din flickvän som är med i dina videos på YouTube? Hon är grymt söt och charmig

Min drömtjej ska vara smal, blå ögon, fasta tuttar, blond/brunett/redhead jag gillar allt
Hon ska ej vara dömande, elak, sur och irriterande.
Glad, sprallig och sjuk humor får hon gärna ha
Borde väl inte vara så svårt att få tag på va
Citera
2015-01-26, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling
This! 👌 det är väldigt svårt att hitta killar med denna syn på alkohol! Men det kanske har med ålder att göra? Hur gammal är du?

Träder in på mitt 19:e år inom kort Jag skulle säga att det är väldigt svårt att hitta tjejer med just detta, och att man "måste" gå på krogen med jämna mellanrum o "festa till det".

Det jag skulle vilja veta är var man hittar tjejer som inte dricker alkohol och som inte är (oftast nu) superkristna/religiösa. Verkar som att kyrkan är enda placet som sådana människor finns och jag är inte alls religiös för fem öre... (är ateist helt enkelt)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in