Citat:
Ursprungligen postat av
qdqdq
Vadå bygger 5 gånger så bra vad fan snackar du om? 100 mg tren motsvarar 500 mg testosteron. Hur svårt ska det vara? Är du helt retarederad eller försöker du bara spela pajas? Jag utgår dock inte heller enbart ifrån de anabola androgena siffrorna, men när det gäller tren så anser jag att det stämmer överens med den fakta som finns. Anser du inte det då får du presentera andra källor som motbevisar trenbolones anabola/androgena styrka.
Att trenbolon har ett fem gånger större värde än testosteron i ett index betyder inte att en given dos trenbolon
motsvarar en fem gånger högre dos testosteron. Trenbolon är fem gånger mer androgent respektive anabolt men du bygger inte fem gånger mer muskler, får fem gånger mer kroppsbehåring eller blir fem gånger starkare. Så i vilket avseende menar du att 1tren=5test? Det är så många andra verkningsmekanismer som måste tas i beaktande.
Vilka fakta, utöver indexet, är det som du talar om? Ingen har förnekat ditt index. Däremot menar jag att en chili som är fem gånger så stark som en peperoni inte motsvarar fem peperoni.