2014-12-17, 11:33
Medlem
49450s avatar
Någon som har erfarenhet av ketotestosterone? Hur funkar det och ger det resultat? Biverkningar?
Citera
2014-12-17, 19:29
Medlem
Börjar bli dags att planera första kuren och försöker samla på mig så mycket information som möjligt. Det jag vet är att jag kommer köra Testo E, men tvekar lite på hur ofta jag ska sticka och vilken mängd.

Jag är en ganska stor kille (väger över 100kg) och har tränat 7 år, dock har jag varit skadad nu i nästan 2 år så det ser inget vidare ut just nu. (Som bäst har jag bänkat 140, böjt 6or på 160-180 och markat över 200 men pga alla skador så har jag slutat köra tungt)

Har fått råd av polarna att köra 500mg Eo5 men jag skyndar hellre långsamt och funderar på att köra 250mg Eo5 eller kanske Eo4 då jag har läst att vissa fått mindre biverkningar genom att sticka oftare.

Kommer ha Clomid och Adex hemma ifall gynon slår till samt Clomid för PCT.
Verkar som om många kör nolva före clomid men då jag kommer befinna mig på en oljerigg så kan jag inte vara så kräsen på vad jag kör.
Är det idioti att hoppa på utan att ha letro hemma?

Rörigt inlägg och jag vet att många kommer be mig läsa på mer men jag har hängt på diverse preppforum nu i 2-3 år och det som gör mig osäker är att så många säger olika.
Citera
2014-12-17, 20:21
Medlem
Finns det några steroider som inte ger utslag alls på Dopingprover? Ska nämligen lämna 3 prover utdelat på 3 månader till Transportstyrelsen efter en husrannsakan gällande narkotika där dom även hittade dopingklassade preparat (Nolva/Letro) för att få behålla körkortet.

Dock sugen på att kura som fan igen, men dom vanligaste steroiderna går ju tyvärr bort..
Citera
2014-12-17, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaegg
Börjar bli dags att planera första kuren och försöker samla på mig så mycket information som möjligt. Det jag vet är att jag kommer köra Testo E, men tvekar lite på hur ofta jag ska sticka och vilken mängd.

Jag är en ganska stor kille (väger över 100kg) och har tränat 7 år, dock har jag varit skadad nu i nästan 2 år så det ser inget vidare ut just nu. (Som bäst har jag bänkat 140, böjt 6or på 160-180 och markat över 200 men pga alla skador så har jag slutat köra tungt)

Har fått råd av polarna att köra 500mg Eo5 men jag skyndar hellre långsamt och funderar på att köra 250mg Eo5 eller kanske Eo4 då jag har läst att vissa fått mindre biverkningar genom att sticka oftare.

Verkar som om många kör nolva före clomid men då jag kommer befinna mig på en oljerigg så kan jag inte vara så kräsen på vad jag kör.

Rörigt inlägg och jag vet att många kommer be mig läsa på mer men jag har hängt på diverse preppforum nu i 2-3 år och det som gör mig osäker är att så många säger olika.
Testo e bra första kur!
Har både kört e4d och e5d och för mig blir acnen mycket mildare på e4d antagligen för jämnare nivåer så det är vad jag kör på enanthate Ester

Ja 250 elr 500 brukar dyka upp som förslag men varför inte lägga sig på mitten? 375 e4d runt 650mg ew en bra nybörjar dos om du frågar mig, man växer som bäst på första cykeln så tycker det är dumt att gå för lågt men samtidigt idiotiskt att bomba på för mycket, en balans gång det där

Letro säger du men du har ju adex duger inte de då?
Citera
2014-12-17, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaegg

Mitt råd är att du börjar på 250e5d(375ew) och sköter allt snyggt och utvärderar. Kur #2 i framtiden kan du köra 250 varje måndag och torsdag(500ew). Kur #3 500e5d + någon oral. Osv osv osv.

Fattar inte alla som säger att över 500 är en bra nybörjardos, det är åt helvete för högt för någon som är oskuld med preparat.
Citera
2014-12-18, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Testo e bra första kur!
Har både kört e4d och e5d och för mig blir acnen mycket mildare på e4d antagligen för jämnare nivåer så det är vad jag kör på enanthate Ester

Ja 250 elr 500 brukar dyka upp som förslag men varför inte lägga sig på mitten? 375 e4d runt 650mg ew en bra nybörjar dos om du frågar mig, man växer som bäst på första cykeln så tycker det är dumt att gå för lågt men samtidigt idiotiskt att bomba på för mycket, en balans gång det där

Letro säger du men du har ju adex duger inte de då?

Nej jag vill inte gå över 500 ew första gången. Jo jag hoppas att adexen räcker.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Mitt råd är att du börjar på 250e5d(375ew) och sköter allt snyggt och utvärderar. Kur #2 i framtiden kan du köra 250 varje måndag och torsdag(500ew). Kur #3 500e5d + någon oral. Osv osv osv.

Fattar inte alla som säger att över 500 är en bra nybörjardos, det är åt helvete för högt för någon som är oskuld med preparat.

Jag är också mest inne på att köra 250 e5d, men också funderat på om jag ska köra det ed4 pga att vissa upplever mindre acne. Ska inte köra igång riktigt än så ska läsa på lite mer. Jag är en sån som hellre kör lite första gången och kan genomgöra hela eller rent av köra några veckor längre än att bomba på och få hoppa av vecka 5 pga att biverkningarna är för många.

Sen har mitt bf skjutit lite i höjden nu, brukar ha lätt för att tappa så funderar på om jag ska köra typ en månads diet för att dra ner mig lite innan jag kör igång? Högt BF ökar väl risken för gyno också om jag inte läst fel?
Citera
2014-12-18, 16:09
Medlem
Hur rena från tungmetaller och annat skit är orala i dagens läge?
Kan man få tag på orala som är korrekt doserade? Har tankar på en dbol kur i framtiden, men vill gärna vet vad jag stoppar i mig, och i vilka doser.
Citera
2014-12-18, 17:21
Medlem
Om ja kör e5d... ska ja köra typ söndag sen fredag, eller ska jag räkna med inject dagen, typ söndag sen torsdag?

EN fråga till.. Någon som fått konstant värk i typ tarmarna av dianabol förut? ligger på 40mg ed.
Citera
2014-12-18, 18:05
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Om ja kör e5d... ska ja köra typ söndag sen fredag, eller ska jag räkna med inject dagen, typ söndag sen torsdag?

EN fråga till.. Någon som fått konstant värk i typ tarmarna av dianabol förut? ligger på 40mg ed.
Verkar vara ganska vanligt med magont av Dbol. Min mage märker inte ett skit på Dbollen. (Jag ligger också på 40mg ed)
Citera
2014-12-18, 18:12
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Varför inte bara köra rullande schema ist för specifika veckodagar? kan dessutom varmt tipsa om att sänka intervallet till var 4:e dag på test e, så slipper du höja dosen men får högre veckodos också nu när du kliver av dbol och vill kompensera.

Mvh

/aKAY

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Verkar vara ganska vanligt med magont av Dbol. Min mage märker inte ett skit på Dbollen. (Jag ligger också på 40mg ed)

Värdefull input där grabben. Du kanske ska berätta hur många dagar du har ätit dbol också? Kan du vara uppe i starka 17 dagar totalt i ditt liv kanske?
Citera
2014-12-18, 18:34
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Förstår inte hur det kan vara svårt att veta när man ska sticka. Många undra över detta... Om ni vet hur o när ni ska sticka om ni sticker ew vet ni ju när ni ska sticka om ni sticker vart femte dag..

Magkatarr är väldigt vanligt på dboll. Ta de med mat o fixa hem omeprazol
Citera
2014-12-18, 18:46
Medlem
Citat:

Ja det stämmer. e5d blir sön-fre.

Testa dela upp dosen på dbollen så mycket som möjligt och ta den alltid med mat så kanske det blir bättre.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in