Citat:
Ursprungligen postat av
slydz
Testo e bra första kur!
Har både kört e4d och e5d och för mig blir acnen mycket mildare på e4d antagligen för jämnare nivåer så det är vad jag kör på enanthate Ester
Ja 250 elr 500 brukar dyka upp som förslag men varför inte lägga sig på mitten? 375 e4d runt 650mg ew en bra nybörjar dos om du frågar mig, man växer som bäst på första cykeln så tycker det är dumt att gå för lågt men samtidigt idiotiskt att bomba på för mycket, en balans gång det där
Letro säger du men du har ju adex duger inte de då?
Nej jag vill inte gå över 500 ew första gången. Jo jag hoppas att adexen räcker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Mitt råd är att du börjar på 250e5d(375ew) och sköter allt snyggt och utvärderar. Kur #2 i framtiden kan du köra 250 varje måndag och torsdag(500ew). Kur #3 500e5d + någon oral. Osv osv osv.
Fattar inte alla som säger att över 500 är en bra nybörjardos, det är åt helvete för högt för någon som är oskuld med preparat.
Jag är också mest inne på att köra 250 e5d, men också funderat på om jag ska köra det ed4 pga att vissa upplever mindre acne. Ska inte köra igång riktigt än så ska läsa på lite mer. Jag är en sån som hellre kör lite första gången och kan genomgöra hela eller rent av köra några veckor längre än att bomba på och få hoppa av vecka 5 pga att biverkningarna är för många.
Sen har mitt bf skjutit lite i höjden nu, brukar ha lätt för att tappa så funderar på om jag ska köra typ en månads diet för att dra ner mig lite innan jag kör igång? Högt BF ökar väl risken för gyno också om jag inte läst fel?