2015-01-24, 14:24
Medlem
Fast i och med att de kommer finnas kvar för evigt så finns det ju ingen anledning att spela 10 timmar om dagen?
Citera
2015-01-24, 20:46
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubb
Varför samlar ni på er så mycket exp? Jag sätter alltid igång accelererad crew training när jag elitat en tank, de gånger jag behöver fri exp för att låsa upp nån kanon samlar jag ihop det då.

över 100 tanks ju

har ju ax på många, dom viktigaste
Citera
2015-01-24, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubb
Varför samlar ni på er så mycket exp? Jag sätter alltid igång accelererad crew training när jag elitat en tank, de gånger jag behöver fri exp för att låsa upp nån kanon samlar jag ihop det då.
Men har man många vagnar drar det iväg med free-XP, man glömmer alltid att ändra på någon vagn
Citera
2015-01-24, 23:37
Medlem
xyklopfs avatar
Luchs eller Leopard? Vad rekommenderar ni? Måste nog skaffa en till light tank för personal missions LT...(har bara 38T N/A). Eller satsa på ett annat techträd/nation kanske?

Citat:
Klara dom för övriga rewards då? Miljontals credits, consumables, free xp, crews med 2 skills klara. Varför bry sig om tanks då? Sälj din Stug för 300k när du får den.

Är själva tanksen jag är intresserade av, har drivor av consumables (säljer av då och då), crews...tja...om jag skaffar en ny tank framöver- varför inte. Har lirat ihop över 2 millioner credits hittills på personal missions (alltid bra att ha).

Haft svårt att skaffa platoonkompisar denna helg. Mina vanliga wotkompisar har haft annat för sig, men stämmer det som andra säger att dessa missions finns "för alltid", behöver man kanske inte stressa så mycket då.
Citera
2015-01-25, 01:17
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Luchs eller Leopard? Vad rekommenderar ni? Måste nog skaffa en till light tank för personal missions LT...(har bara 38T N/A). Eller satsa på ett annat techträd/nation kanske?
Jag har använt bulldog för lt uppdragen, riktigt kul att köra och op med autoloader, kan spöa skiten ur tier9 tunga vagnar

Citat:
men stämmer det som andra säger att dessa missions finns "för alltid", behöver man kanske inte stressa så mycket då.
Hört det med men låter fel för allt annat har varit tidsbegränsat, har tittat lite men inte sett något slutdatum än.
Citera
2015-01-25, 16:49
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf

Är själva tanksen jag är intresserade av, har drivor av consumables (säljer av då och då), crews...tja...om jag skaffar en ny tank framöver- varför inte. Har lirat ihop över 2 millioner credits hittills på personal missions (alltid bra att ha).

Haft svårt att skaffa platoonkompisar denna helg. Mina vanliga wotkompisar har haft annat för sig, men stämmer det som andra säger att dessa missions finns "för alltid", behöver man kanske inte stressa så mycket då.
luchs väldigt op

ligga ofta i toppen i skada eller exp, även i tier 7
grym kanon, samma som leo, men lite färre skott och bra rörlighet tycker jag
Senast redigerad av Kebabsuger 2015-01-25 kl. 16:53.
Citera
2015-01-25, 17:40
Medlem
Har börjat grinda mig genom Waffenträger-linjen nu, i skrivande stund är jag inne på brödrosten. Måste säga att det är lite irriterande att i princip inga moduler delas mellan vagnarna, och att antalet besättningsmän och deras uppgifter varierar mellan varje vagn. Fast får jag för mig att börja med tyskt artilleri är det ju trevligt att jag via Nashorn låst upp båda motorerna till Hummel, samt kanoner till både Jagdpz. IV och Jagdpanther.
Citera
2015-01-25, 19:50
Medlem
Jag ser ofta att många pratar om sina artyn här i tråden. Kan någon av er ställa upp för uppdragen?
Citera
2015-01-25, 21:34
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzerkurt
Jag ser ofta att många pratar om sina artyn här i tråden. Kan någon av er ställa upp för uppdragen?
Jag kan men verkar kört nu när jag kommit till uppdrag som kräver pluton.
Citera
2015-01-26, 07:31
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jag kan men verkar kört nu när jag kommit till uppdrag som kräver pluton.

Om man saknar klan för plutonuppdragen kan man gå in i öppna kanalen Academy, där hänger alltid folk från olika klaner som ställer upp för pluton, bara sök kanal med Academy och välj den som kommer upp, lösenordet är "proacademy".
Citera
2015-01-27, 20:58
Medlem
franges avatar
Nu har något fanskap hänt med spelet, igår. Tror att det var någon mindre uppdatering av WOT då.

De tre "mätarna" för guld, silver samt xp uppe i högra hörnet har gått och blivit osynligt.

Dock "finns" de fortfarande kvar om jag klickar på de tomma rutorna. Men, de blir synliga igen om jag växlar in guld mot silver och/eller konverterar free xp för guld - tills efter nästa match så är de osynliga igen.

Någon annan med samma problem?
Citera
2015-01-27, 21:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Någon annan med samma problem?
Jag har 3 vagnar mer än vanligt, polar bear, arctic fox och mammoth uppdateringen installerade 8bit extragrej, strax innan kom en annan mindre uppdatering som krävde uppdatering av xvm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in