2015-01-24, 20:57
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
DNA-prov? Inte en sportslig chans.
Läs ovan.. Sitter ju för fan inte o hitta på
Citera
2015-01-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
jag ligger på testo c 700 i veckan och har kört dboll 20 mg nu i 50 dagar, har några oxar som ligger å släpar , tänkte dra i mig dem i 4 veckor hur länge borde man vänta med tanke levern ?
Vila organen och släng in dina oxar i slutet av testo kuren förhoppningsvis är det ett X antal veckor dit
Citera
2015-01-24, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Har redan fått en chans tidigare, de fann massa pumpar, kanyler och en tom burk nolva. Då slängde de allt åt helvete och pappa fixade så att mamma gav mig en chans. Går ej prata om detta.

Hon hatar mig och skulle ej tveka en sekund på att anmäla om nu kommer hon ta den. Har rent register eller fått pissa för cannabis som var negativt och misstänkt för personrån men det var ej jag, var bara på fel ställe fel tidpunkt och kände den som gjorde det.

Har dock nolva och elpistol i mitt skåp.. Polis kollar där? Tappat nyckeln så de ligger lixom där de ligger haha.

Så LVU och allt sånt skit kan jag inte tvingas göra?
Flytta/släng grejerna i skåpet och håll dig undan, ónödigt att chansa. Du tjänar verkligen ingenting på att åka dit så ansträng dig som fan för att undvika det. Försök lista ut var dom gömmer grejerna?
Citera
2015-01-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Vila organen och släng in dina oxar i slutet av testo kuren förhoppningsvis är det ett X antal veckor dit

Har ungefär 8 veckor kvar
Citera
2015-01-24, 22:40
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Har ungefär 8 veckor kvar

Planera in de så du tar sista tabben dagen innan du tänkt börja pct efter testot. Alltså när du har två v kvar på testot
Citera
2015-01-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Läs ovan.. Sitter ju för fan inte o hitta på

Det är precis det du sitter och gör. Har du själv åkt dit? Du sitter bara och leker guru, fastän du inte vet vad i helvete du pratar om. Det är idioter likt dig som sänker kvalitén här på f12.

Skall gå och svabba käften nu
Citera
2015-01-25, 00:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Kom ju från rätt käft.. Du är ju så jävla korkad att man häpnar... Syftet har jag ingen aning om. Sen kanske det är olika på olika stationer o distrikt.. Men vet med säkerhet att det hänt flertalet gånger för samma sak..just därför ska han räkna med att det kan ske Skit? Du skriver skit.. Jag har överbevisa dej så det räcker flera gånger. Att du har problem med det förstår jag.

Det tror jag inte du har, och tror ingen annan håller med dig heller!

Dock så kan jag berätta syftet med DNA-test eftersom du inte vet det själv. Man gör det om den misstänkte är misstänk för ytterligare brott, eller om profilen passar in i en mall av människor där brott är mest vanligt förekommande. Alltså när sannolikheten är högre att ytterligare brott löses. Varför skulle man göra detta på en 18-åring som bor hemma hos föräldrarna? Du skriver ju hela tiden skit, sedan försvarar du dig att du citerar andra som är "mest kunniga" eller att du inte vet.
Citera
2015-01-25, 10:51
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Kom ju från rätt käft.. Du är ju så jävla korkad att man häpnar... Syftet har jag ingen aning om. Sen kanske det är olika på olika stationer o distrikt.. Men vet med säkerhet att det hänt flertalet gånger för samma sak..just därför ska han räkna med att det kan ske Skit? Du skriver skit.. Jag har överbevisa dej så det räcker flera gånger. Att du har problem med det förstår jag.

Men hör här nu din värdelösa patetiska A-lagare, tror du man tar DNA på ett isolerat ringa dopingbrott? Där en mamma kommer in med en burk anavar som påstås vara hennes sons, vet du hur mycket det kostar att ta DNA? Tror du SKL lägger ner energi på en sådan skit sak, då tror du helt fel! Och nej det handlar inte om olika distrikt, det här är inte USA.

Edit: Å du har aldrig ägt eller överbevisat någon heller, den ända som du möjligen har ägt det är dig själv, eftersom du har ifrågasatt dina egna inlägg flera gånger.
Senast redigerad av qdqdq 2015-01-25 kl. 11:02.
Citera
2015-01-25, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Har funderat en stund på om detta är en extremkorkad fråga eller bara korkad. Kom fram till att den nog bara är korkad så jag vågar fråga. Har kört testo C 250mg e5d. Hade tänkt köra 12 veckor men upptäckte att jag nog kommer att ha lite kvar, har 4.5 vials @ 2ml kvar men endast 4 stick kvar. Jag kommer alltså att ha typ 3-4ml kvar.

Jag vill gärna använda upp allt. Ger det mer än vad det sabbar ifall jag ökar och kör 500mg de 4 sista sticken eller kan jag lika gärna skippa det? Ett alternativ hade ju varit att förlänga kuren 2-3 veckor men då förlänger jag ju spårtiden vilket är ett bekymmer i dessa tider när gymmet sätter in mer och mer antidoping-instanser. Ett annat alternativ är att köra 250mg e3d resten av tiden då blir kurlängden lika lång.

Är medveten om att jag nog gör det onödigt omständigt men hellre tänka för mycket än för lite eller?

Inte spec dum fråga, finns betydligt dummare frågor/trådstarter varje dag här på F12..
Om jag hade varit i din sits så hade jag förlängt kuren med 2v ifall jag absolut ville köra slut på all testo. Den går ju annars och spara för framtida kurer om du skulle känna så, lär väl inte vara din sista kur hehe.
Förstår hur du tänker där med spårtiden, du har ju en spårtid på 3mån (om jag inte minns fel nu) och väljer du att förlänga så får du 2v till där du får ligga lågt eller vad man ska säga.

Att börja dubbla dosen sista 4 sticken tycker jag känns onödigt och kommer mest troligt bara ge dig svajigare nivåer och mer bieffekter.

Så summan av min luddiga text här nu är: Jag hade antingen förlängt kuren 2v eller sparat det för framtida kurer.

Mvh
Citera
2015-01-25, 13:20
Medlem
Hej alla! Jag cruisar för tillfället på 250 mg testo e e5d. Jag tänkte blasta och bulka med dianabol 50-60 dagar nu och sen fortsätta min deff innan och under sommaren. Min fråga gäller inte eventuell dosering av d-bol utan snarare hur jag och min kropp kan förväntas reagera när kuren är över? Jag kommer fortsätta cruisa på samma testodos även efter och har inte tänkt gå av helt (om ni har synpunkter på detta kan ni läsa min senast startade tråd, omständigheterna är lite speciella).

Så: kommer jag känna av nån dipp i fysiskt eller psykiskt mående när jag går av dbolarna och fortsätter på endast lågdos testo? Någon som har erfarenhet av detta?

Tack på förhand
Citera
2015-01-25, 13:50
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Men hör här nu din värdelösa patetiska A-lagare, tror du man tar DNA på ett isolerat ringa dopingbrott? Där en mamma kommer in med en burk anavar som påstås vara hennes sons, vet du hur mycket det kostar att ta DNA? Tror du SKL lägger ner energi på en sådan skit sak, då tror du helt fel! Och nej det handlar inte om olika distrikt, det här är inte USA.

Edit: Å du har aldrig ägt eller överbevisat någon heller, den ända som du möjligen har ägt det är dig själv, eftersom du har ifrågasatt dina egna inlägg flera gånger.

Eftersom jag vet att det hänt så tro jag det ja..

Men vänta nu det va väl du som trodde att 100mg tren ew o 100mg Proviron ed
Bygger lika bra som 500mg testo ew o 400mg mast ew... Kioskmongo
Citera
2015-01-25, 13:59
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det tror jag inte du har, och tror ingen annan håller med dig heller!

Dock så kan jag berätta syftet med DNA-test eftersom du inte vet det själv. Man gör det om den misstänkte är misstänk för ytterligare brott, eller om profilen passar in i en mall av människor där brott är mest vanligt förekommande. Alltså när sannolikheten är högre att ytterligare brott löses. Varför skulle man göra detta på en 18-åring som bor hemma hos föräldrarna? Du skriver ju hela tiden skit, sedan försvarar du dig att du citerar andra som är "mest kunniga" eller att du inte vet.

Eftersom jag vet att det hänt tror jag det kan hända..
Vänta nu det va väl du som tro att jämna nivåer bygger bättre? O att det är därför man fronta. För att bygga bättre

Dessutom föredrog du 16v utan front istället för 10-12 med front för att man få mer veckor med steady... Siffror o logik va!! Hahaha

Du har ju kört tren a eod! Perfekt.

Kul att du kalla dej själv mest kunnig..
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-01-25 kl. 14:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in