Citat:
Ursprungligen postat av
littlejean1
Denna maskin har jag provat hos min dotter och kan berätta att det är en av de bättre maskinerna, funderar på starkt på att köpa en egen som komplement för jag har även träningskort på gym.
Jo provade denna men uj det var jobbigt för det går inte att träna 5 min i följd utan att bli rätt trött i början har bra magmuskler annars men det blev helt andra muskler som fick jobba , lår, armar ,stjärt , rygg o mage ..........jag har en annan som jag fått låna av syrran men den är kass jämfört med denna ...men nu hej svejs ska ta o Yoga o dansträna nu ..........
Bumpar tråden, för att jag går i köptankar kring denna maskin, fast jag tvekar... Grejen är att jag känner folk som har den och har testat den, och den är klart jobbig och relativt kul, jämfört med andra maskiner jag testat, men... Tröttnar man på den, tror ni? Den är ju rätt stor och tar upp plats. Det är ju jättesmidigt att inte träna hemma och slippa ha prylar som skräpar, men å andra sidan skulle det inte vara fel med lite fastare rutiner för daglig träning... Vad tycker ni som har träningsmaskiner hemma? Bra eller inte? Har ni fortsatt träna på dem över tid eller tröttnat?
Naturligtvis kan man gratis gå upp på morgonen och göra armhävningar/sit ups eller gå ut och springa. Det finns alla möjligheter och ja tack - jag är väldigt medveten om att det inte finns någon magisk quick fix när det gäller träning... men jag tycker den här maskinen ser kul ut och den var kul när jag testade den... Det är enbart för att den faktiskt är lite rolig samt jobbig som jag vill ha den... Köpa eller inte?