Visst hade Göran vänner allt. Ganska grovt att säga att ingen saknar honom. Han var en vänlig, artig, trevlig och rolig man.
Begravningen blir när domen är fastställd och klar.
Förstår inte varför det ska provoceras om den man som bragds om livet.
Inte ett dugg synd om SL. Lås in dom och släng nyckeln!!!
Inte en enda människa saknar honom nu när han är död. Man måste ju tänka lite medan man lever. Att inte ha nån som bryr sig, hur lyckas man med det? Inte nån expartner, nån kompis, dotter... Har man haft en begravning?
Hur kan du skriva att inte en enda människa saknar honom?? Han hade många vänner, 2 döttrar till förutom Sara (varav 1 inte biologisk) Du har fel!
Visst hade Göran vänner allt. Ganska grovt att säga att ingen saknar honom. Han var en vänlig, artig, trevlig och rolig man.
Begravningen blir när domen är fastställd och klar.
Förstår inte varför det ska provoceras om den man som bragds om livet.
Inte ett dugg synd om SL. Lås in dom och släng nyckeln!!!
Jaha, bra att han hamnar i vigd jord i alla fall! Skicka bild.
haha, vilken honungsfälla Therese Tang aka "Blondinbella" lurade in GM i Låg och smekte hans hår när han berättade saker, jo, jag tackar, polisväsendet borde dra lärdom
haha, vilken honungsfälla Therese Tang aka "Blondinbella" lurade in GM i Låg och smekte hans hår när han berättade saker, jo, jag tackar, polisväsendet borde dra lärdom
Men samtidigt levde hon farligt. Det var en mördares hår hon smekte...
Men, absolut, hennes insats är beundransvärd. Utan den hade brottet aldrig avslöjats.
Min uppfattning - utan att känna Göran utan bara läst -- är ju att din generösa kompis var ett kontrollfreak som använde tillgångarna till att försöka diktera sin dotters liv...
Nåja, med tanke på hur mycket pengar som SL efter mordet på honom vräkte på Törnbladarna utan att så mycket som be om kvitto, kan jag ha en viss förståelse för att han ville kontrollera sin dotter i vissa aspekter.
Nåja, med tanke på hur mycket pengar som SL efter mordet på honom vräkte på Törnbladarna utan att så mycket som be om kvitto, kan jag ha en viss förståelse för att han ville kontrollera sin dotter i vissa aspekter.
Efter mordet tror jag inte att han ville kontrollera dottern.
Om polisväsendet gav sig på detta förfarande så borde det ju nästan klassas som brottsprovokation (eller i det här fallet, erkännandeprovokation) och det är ju inte legalt i Svedala. Erkännandeprovokation finns det ju dock inget som är olagligt med.