2015-01-07, 01:12
Medlem
Hebrs avatar
Läste på aftonbladet att Henrik Holmdahl åkte på typ 17 år för mordet på sin släkting Gabriel, men kan se på hans facebook att han bytt profil i Juli 2014? Blev han aldrig dömd eller vad är grejen?

Om någon med insikt har lust att ge mig en snabb genomgång hur läget ser ut för tillfället så hade jag uppskattat det enormt mycket.

Tacksam för svar.
Citera
2015-01-07, 01:53
Medlem
Nintendokids avatar
Någon som har bild resp GM och BO
Citera
2015-01-07, 02:15
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Någon som har bild resp GM och BO

http://www.expressen.se/gt/tidlost/17-ars-fangelse-for-mordet-pa-gabriel-20/

Finns bilder där på båda två.
Citera
2015-01-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomense
Var har du fått det ifrån? På ratsit står det inget iaf...

kan ju ha missuppfattat...ska i såfall vara med mamman till den äldsta ungen ...linda som varit här inne och härjat tidigare.
Citera
2015-01-23, 22:32
Medlem
Ja, vi är gifta så nu vet ni alla det.
Citera
2015-01-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullepha90
Jag tror nog att jag vet mer om mitt ursprung än dig. Tattare är ett skällsord! Roooooomer min vän, heter det. Jag vet mycket väl vem som är far till mitt barn och jag är stolt över att jag har min dotter och fick henne. Hade inte gjort nått ogjort gällande henne ha de klart för dig!!! Jag försvarar inte allt som hänt, men min dotter lämnar ni utanför! Ni saknar hjärta de märks som talar så om ett litet barn. Hoppas ni brinner upp och äckel rasister är vad ni är. Stora i käften bakom en skärm kan vem som helst vara, kom och säg de öga mot öga istället.

Då blir man väl knivhuggen, du borde inte ha barn ditt äckel.
Citera
2015-01-24, 12:28
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Hoppas att du är stolt. Fy fan säger jag bara.
Citera
2015-01-25, 15:16
Medlem
Jag tar hand om min dotter och kommer fortsätta med det och fler barn blir det med, sen kan du äta skit! Ja jag är mkt stolt! Ha det bra alla skitpratare för det ska jag ha
Citera
2015-01-25, 17:08
Medlem
DickyTickers avatar
Så denna mannen som är 23 år har begått ett mord innan alltså?

Han är 23 år och fick 17 år för sitt andra mord? Bra märkligt. Här måste det för fan vara livstid... Mannen är ju psykopat.
Citera
2015-02-11, 14:11
Medlem
Citat:

Hej! Först vill jag säga att jag tycker det är sorgligt för hur mkt skit du utsatts för i denna tråd (och kanske även i verkliga livet också, vad vet jag). Jag önskar iallafall dig all lycka.

Men jag vill fråga en sak och det är varför du gift dig med Henrik? Jag menar han kommer vara inlåst länge och verkar ju vara väldigt farlig med tanke på historia. Visst så känner jag inte din man såsom du gör men jag måste endå hävda att DU är värd och förtjänar en ljus framtid och den tror jag aldrig du kommer att få med Henrik.
Citera
2015-02-12, 06:59
Medlem
Citat:

Var går gränsen för din lojalitet? Skulle din dotters far kunna göra vad som helst och du fortsatt står vid hans sida.
Citera
2015-02-13, 16:10
Medlem
En liten notis i lokaltidning informerade idag om att ingen ersättning kommer att utgå till de anhöriga till någon som dödats av en släkting. Orsaken var att ynglingen som dog utsatt sig själv för fara genom sin livsstil. Fick aningar om att det gällde detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in