Citat:
Ursprungligen postat av
Gullepha90
Jag tror nog att jag vet mer om mitt ursprung än dig. Tattare är ett skällsord! Roooooomer min vän, heter det. Jag vet mycket väl vem som är far till mitt barn och jag är stolt över att jag har min dotter och fick henne. Hade inte gjort nått ogjort gällande henne ha de klart för dig!!! Jag försvarar inte allt som hänt, men min dotter lämnar ni utanför! Ni saknar hjärta de märks som talar så om ett litet barn. Hoppas ni brinner upp och äckel rasister är vad ni är. Stora i käften bakom en skärm kan vem som helst vara, kom och säg de öga mot öga istället.
1. Kul att du vet ditt ursprung. Grattis.
2. Kul att du vet vem som är far till ditt barn. Grattis.
3. Ta fram något, ett endaste ord, där jag ens nämnt din dotter. Nej, det har jag givetvis aldrig gjort. Den flickstackarn har ju inte själv valt att få två äckliga tattare till föräldrar. Stackars flickebarn.
4. Så du menar fortfarande att tattar-Henrik var en bra kille när du valde att skaffa barn med han? Skulle inte tro det. Han har ju alltid varit en smutsig, och knarkande tattare. Antagligen är/var du med en smutsig narkoman när du träffade han.
5. Du lever på soc-bidrag va?