2014-07-26, 15:00
Medlem
Jag tror nog att jag vet mer om mitt ursprung än dig. Tattare är ett skällsord! Roooooomer min vän, heter det. Jag vet mycket väl vem som är far till mitt barn och jag är stolt över att jag har min dotter och fick henne. Hade inte gjort nått ogjort gällande henne ha de klart för dig!!! Jag försvarar inte allt som hänt, men min dotter lämnar ni utanför! Ni saknar hjärta de märks som talar så om ett litet barn. Hoppas ni brinner upp och äckel rasister är vad ni är. Stora i käften bakom en skärm kan vem som helst vara, kom och säg de öga mot öga istället.
Citera
2014-07-26, 15:03
Medlem
Romeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullepha90
Fast min dotter är 4 år och de är över 4 år sen jag blev gravid och då kunde väl för i helvete inte jag veta vad fan som skulle ske i nuet eller???!!!! Och jag har inte sagt att det är synd om mig, jag skrev för att jag tycker det är jävligt dålig stil att hänga ut ett barn som råkar vara mitt barn!!!!! Ursäkta mig för att jag står upp för min dotter!! Och gällande Henriks föräldrar så har dom funnits där för mig och hans mamma mår jävligt dåligt över vad som hänt och stöttar inte vad som hänt!!!! Och det heter romer fattar du och vi är STOLTA ROMER ha de klart för dig....

Men du måste väl ändå ha vetat om att han dödade en person år 2009? Det är ju 5 år sedan och dessutom 1 år innan din dotter föddes.
Citera
2014-07-26, 15:16
Medlem
Nej de visste jag inte eftersom han inte blev dömd förens jag va med barn redan och då togs de upp i högsta domsto pga avlyssning i telefon. Och eftersom han nekade de så visste jag inte förens då. Och jag var ensam i graviditeten och även uppfostrat min dotter ensam och är stolt över min dotter. Hon är mitt allt...
Citera
2014-07-26, 15:21
Medlem
Romeuss avatar
Citat:
Nej de visste jag inte eftersom han inte blev dömd förens jag va med barn redan och då togs de upp i högsta domsto pga avlyssning i telefon. Och eftersom han nekade de så visste jag inte förens då. Och jag var ensam i graviditeten och även uppfostrat min dotter ensam och är stolt över min dotter. Hon är mitt allt...

Ja jag förstår att du är stolt över din dotter, och det har du naturligtvis all rätt att få vara också. Jag undrade bara om du visste vad det var för en person som du gav dig ihop med innan du blev gravid, och nu har du gett din förklaring på detta.
Sköt om dig och lycka till!
Citera
2014-07-26, 15:43
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Jag tror nog att jag vet mer om mitt ursprung än dig. Tattare är ett skällsord! Roooooomer min vän, heter det. Jag vet mycket väl vem som är far till mitt barn och jag är stolt över att jag har min dotter och fick henne. Hade inte gjort nått ogjort gällande henne ha de klart för dig!!! Jag försvarar inte allt som hänt, men min dotter lämnar ni utanför! Ni saknar hjärta de märks som talar så om ett litet barn. Hoppas ni brinner upp och äckel rasister är vad ni är. Stora i käften bakom en skärm kan vem som helst vara, kom och säg de öga mot öga istället.
1. Kul att du vet ditt ursprung. Grattis.
2. Kul att du vet vem som är far till ditt barn. Grattis.
3. Ta fram något, ett endaste ord, där jag ens nämnt din dotter. Nej, det har jag givetvis aldrig gjort. Den flickstackarn har ju inte själv valt att få två äckliga tattare till föräldrar. Stackars flickebarn.
4. Så du menar fortfarande att tattar-Henrik var en bra kille när du valde att skaffa barn med han? Skulle inte tro det. Han har ju alltid varit en smutsig, och knarkande tattare. Antagligen är/var du med en smutsig narkoman när du träffade han.
5. Du lever på soc-bidrag va?
Citera
2014-07-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
3.Ta fram något, ett endaste ord, där jag ens nämnt din dotter. Nej, det har jag givetvis aldrig gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
På vilket sätt har tattar-Bruno funnits där för dig? Har han lagt armen om, och gullat med dig när du varit ledsen? Är du säker på att det inte är han som är pappa till ditt barn? Jag menar, det är ju allmänt känt att dom tidigare har delat på idiotiska flickor som dig.
Där gjorde du det ju faktiskt. Dessutom kan man se i dina senaste inlägg att du gjort det även där.
Senast redigerad av stros 2014-07-26 kl. 15:55.
Citera
2014-07-26, 16:01
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Där gjorde du det ju faktiskt. Dessutom kan man se i dina senaste inlägg att du gjort det även där.
Om jag nu förklarade mig klumpigt innan, så ber jag om ursäkt. Jag menade givetvis före det att hon klev in i tråden och skriker om sitt barn i varje inlägg hon skriver. Är det någon som drar uppmärksamhet till att hon är mamma, så är det ju hon själv.
Citera
2014-07-26, 16:09
Medlem
Du skrev ju för i helvete att om jag va säker på att inte Bruno va pappan. Där pratar du illa som drabbar min dotter. Och nej jag är ingen narkoman och har aldrig varit där. Jag klarar mig bra utan droger och annat skit. Jag lever ensam med min dotter och tar hand om henne. Hon är en fin väluppfostrad flicka. Kommer göra allt för att hon ska få det bra. Jag jobbar och trivs bra med det och min dotter går på dagis. Vet inte vad soc och droger kom in i bilden med tanke på att inget stämmer in på mig. Du känner fortfarande inte mig och har igen rätt att döma mig över Henriks handlingar. De enda jag bad om var att lämna min dotter ifred! Och att jag är Rom gör inte heller rätt att döma mig heller. De handlar inte om vad man kommer ifrån, utan hur du behandlar folk. Och jag har inte medverkat i någon handling.
Citera
2014-07-26, 16:14
Medlem
Jag skrev öppet att lämna min dotter utanför pga att folk hängt ut henne innan och sen att andra tog åt sig är inte mitt problem. Och de ger inte folk rätt att sitta och skriva såna hemska ord om ett litet barn!!!! Då kan man ju undra hur såna människor är funtade och mår.
Citera
2014-07-26, 16:36
Medlem
Du verkar bara vara allmänt arg över Henriks agerande och tar ut de på andra. Undra vem de är synd om. Du borde bara gå vidare. Jag har barn med Henrik Holmdahl thats it!
Citera
2014-07-26, 16:37
Medlem
Jag föddes som Rom, uppvuxen och lever som en Rom, kommer dö STOLT som en Rom!!!!!!!!!!!
Citera
2014-07-26, 17:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du verkar bara vara allmänt arg över Henriks agerande och tar ut de på andra. Undra vem de är synd om. Du borde bara gå vidare. Jag har barn med Henrik Holmdahl thats it!

Citat:
Jag föddes som Rom, uppvuxen och lever som en Rom, kommer dö STOLT som en Rom!!!!!!!!!!!
Bra.
Jag hoppas bara att du inte drabbas av HH på något sätt i framtiden - eftersom två döda i historiken inte talar för en snäll och sansad man.

Att du har barn med honom kan du givetvis inte göra något heller - och jag personligen skulle nog upprätthålla kontakten om jag var du och han är bra med barnet. Däremot skulle jag nog samtidigt försöka gardera säkerheten både för mig själv och eventuella barn.
Två dråp/mord talar som sagt var inte alls för en stabil människa.

Att anhöriga inte vänder ryggen till dömda brottslingar har jag förståelse för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in