Citat:
Ligger för nuvarande i Silver V, föll ner från Silver II. Har ni gubbs tips på hur man kan klättra i Divisioner. Några bra gubbar som man lätt kan carya med. Assasins, AP busts, adc's?
För nuvarande är jag bäst på att spela adc, mid och top. Kan spela jungle och support såklart men jag ä ingen vidare där.
Saken är det att när jag kör adc får man en sunkig jävla fittig fucking värdelös support som inte kan spela för fem öre. Spelar man top och blir feedad så kan man oftast inte carrya games för att man just spelar top, carrya games när man spelar top är smått svårt tycker jag. Carrya som feedad mid är enkelt, om man har ett vettigt jävla team som inte går all in för en jävla tank support som springer iväg som en jävla höna.
Nu babblar jag på hur mitt team oftast ser ut..
Tips på vadjag kan göra för att förbättra mitt gameplay, jag är människa, jag gör fel. Vad kan jag göra för att hjälpa mitt team, ska man 24/7 roama alla lanes? Tips i allmänhet uppskattas
För nuvarande är jag bäst på att spela adc, mid och top. Kan spela jungle och support såklart men jag ä ingen vidare där.
Saken är det att när jag kör adc får man en sunkig jävla fittig fucking värdelös support som inte kan spela för fem öre. Spelar man top och blir feedad så kan man oftast inte carrya games för att man just spelar top, carrya games när man spelar top är smått svårt tycker jag. Carrya som feedad mid är enkelt, om man har ett vettigt jävla team som inte går all in för en jävla tank support som springer iväg som en jävla höna.
Nu babblar jag på hur mitt team oftast ser ut..
Tips på vadjag kan göra för att förbättra mitt gameplay, jag är människa, jag gör fel. Vad kan jag göra för att hjälpa mitt team, ska man 24/7 roama alla lanes? Tips i allmänhet uppskattas
Hej, diamond 1/master adc main här. Jag kan berätta för dig att det finns 2 regler som adc som nästan ingen känner till som är väldigt game changeing. Detta är positionerings regler.
1. Överlev, ställ dig t.ex så att du inte är i range för amumus ulti osv.
2. Deala damage, men obs om du inte kan överleva så kan du inte deala damage. Så det är viktigare att du överlever då ditt team behöver dig för objectives.
Om du vill 1vs5 carrya som jag måste göra 95% av gamesen lär dig vayne.