2015-01-22, 16:08
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Nej det skulle det inte läser du inte ens ditt eget inlägg? (Deca har trotts det en stark bindande effekt till androgen receptorn).

Edit: Deca-Durabolin: Anabolic/Androgenic: 125/37 (Strong androgen binding despite low rating)

Ja klart jag gör.. Hur stark? Luddigt..tar väl anadrol då!! Så anses Vara en av de absolut bästa massa byggarna.eller dboll! . Varför svarar du bara på ena frågan? Vad har androgen med muskelbyggande att göra
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-01-22 kl. 16:13.
Citera
2015-01-22, 16:36
Medlem
Citat:
Är det här du eller?
https://www.youtube.com/watch?v=Cey35bBWXls

Nej e de du? Undra om de gick å växa på ppiller. Finns en jädra massa på nätet som anser att de innehåller steriod er. Undra om de va sant inget annat. Innan du yttrar dig tycker jag du ska lära känna människan bakom skärmen Tack
Citera
2015-01-22, 16:37
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Ja klart jag gör.. Hur stark? Luddigt..tar väl anadrol då!! Så anses Vara en av de absolut bästa massa byggarna.eller dboll! . Varför svarar du bara på ena frågan? Vad har androgen med muskelbyggande att göra

Vet du inte hur androgena anabola steroider fungerar?
Citera
2015-01-22, 16:48
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Vet du inte hur androgena anabola steroider fungerar?
Nej.. förklara gärna hur det androgena bygger muskler. Varför slingra du dej? Hur va det med anadrol o dboll nu?
Citera
2015-01-22, 16:50
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Nja i sustan så finns ju vanligen decanoate har för mig att det är 4 olika estrar i susta. Men det är sant att den funkar snabbare på grund av dom snabbare estrarna.

http://www.steroid.com/Sustanon-250.php
Du utgår från den snabbaste estern givetvis...

Edit. Pucktvåa på den
Citera
2015-01-22, 17:00
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Aja skitsamma att du har köpt på dig mer än vad du behöver, det är sånt man får räkna med när man tar tips från någon som vill sälja utan någon egen koll.

Börja kuren på susta å växla över till enanthate vid lämplig tidpunkt för en total kurlängd på 15v. Du kommer garanterat bli nöjd på 250 e4d om det är din första testokur.
Tänk på att överlappa sustan och enanthate eftersom enanthate har en längre halveringstid.

/aKAY

15v? Jag hade räkat enbart sustan i 8-10 v som första kur o sparat resten
Citera
2015-01-22, 17:01
Medlem
Jag undrar om dom kan se skillnad på de testoseronestrar när man tar ett dopingprov, går på nebido som läkaren skrivit ut till mig men tar också testosteron enathe.
Citera
2015-01-22, 17:06
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Nej.. förklara gärna hur det androgena bygger muskler. Varför slingra du dej? Hur va det med anadrol o dboll nu?

Haha jag förutsätter givetvis att folk kan grunderna, men du behöver uppenbart läsa på. Alltså nästan skrämmande att någon kan gå på så mycket och inte ens veta hur AAS funkar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_receptor
Citera
2015-01-22, 17:09
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Du utgår från den snabbaste estern givetvis...

Edit. Pucktvåa på den

Men vad snackar du om du har gjort bort dig typ 3 gånger i rad nu på väldigt kort tid, sluta snacka så mycket skit istället och lär dig att hålla tyst när du har fel!
Citera
2015-01-22, 17:13
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Haha jag förutsätter givetvis att folk kan grunderna, men du behöver uppenbart läsa på. Alltså nästan skrämmande att någon kan gå på så mycket och inte ens veta hur AAS funkar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Androgen_receptor
Det va ju givetvis ett skämt.. Men snälla förklara för mej! Så ju mer androgena desto mer muskelbyggande? Är det det du säger? O anadrol dboll undviker du igen!
Citera
2015-01-22, 17:15
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Men vad snackar du om du har gjort bort dig typ 3 gånger i rad nu på väldigt kort tid, sluta snacka så mycket skit istället och lär dig att hålla tyst när du har fel!

Är du seriös? va håller du på med? Förklara gärna hur du tänker här?! Så va utgår du ifrån när du ska sticka susta eller säg en komp av testo p testo c?
Citera
2015-01-22, 17:24
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Det va ju givetvis ett skämt.. Men snälla förklara för mej! Så ju mer androgena desto mer muskelbyggande? Är det det du säger? O anadrol dboll undviker du igen!

Det här är larvigt och meningslöst, du kommer bara fortsätta tjata om olika saker i all oändlighet. Vi diskutera trenbolone jag har svarat på frågor om andra steroider också. Jag tänker inte svara på mer varför-då-frågor eftersom din agenda enbart är att försöka få rätt, jag har svarat på flera saker redan. Vill du veta hur androgena anabola steroider fungerar då får du läsa på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in