När man trodde att WoT inte kunde sjunka lägre så introducerar de "personal" missions.
Jaha, det var väl bra.
Vad är personligt? Att man får klicka på nästa uppdrag?
Spelarna är om möjligt ännu värre än tidigare tack vare sina förbannade missions, var i helvete rekryterar WG någonstans? Direkt från Samhall?
Tvi!
Och detta förbannade PL, SIEMA, KTO PL hela jävla tiden, jag blir tamefan galen.
Polacksvinen beter sig som om de är i ett jävla chatrum så fort de hittar en annan polack.
"Kto klanu, siema åh vad är oddsen en polack här!? Wojtek1234 heter jag, hej Polen, vad gör du? åhå chattar, jag med, Piotrek4321 är mitt namn, tänka sig, siema witam"
Jävla as.
PL = Permanent Loss som kidsen säger...
Senast redigerad av Minipax 2015-01-22 kl. 16:47.
Hade samma dilemma igår med medium. Var på "döda 2 medium" och på 10 matcher så var det en match där andra laget hade 2 medium varav den ena blev instakilled av arty så det kändes sådär också.
Höll på med samma mission i två dagar... Fanns liksom aldrig mer än två mediums i ett lag.
Nu är jag på den efter... Få en vagn att brinna -.- Känns lite väl slumpmässigt för att ha som uppdrag.
Tank destroyers på lägre tiers verkar slaktas totalt i 9.6, T40 tappar 90 meter view range (från 400 till 310) och SU-85B tappar 80 meter, bara för att ge två exempel.
Kul med ett helt eget träd för Sverige och att stridsvagn-s (Strv 103) troligen kommer att finnas med. Men inte i år...
Senast redigerad av Skarpheden 2015-01-22 kl. 22:50.