2015-01-21, 12:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Läste lite gamla artiklar när jag googlat runt. Mkt om hans halvbror som vart mkt sjuk. Samt han haft fyra olika jobb bara i år samtidigt mkt stress. Han är ju ett energiknippe kan tänka mig han vill ha det lungt med frun med nu inför födseln

Citat:
Ursprungligen postat av Nosemonkey
Enligt säkra källor fick Anton inte nytt kontrakt på stationen för 2015 (vet ej varför, förmodligen pengafråga). Han har dock synts luncha med cheferna, så en comeback inom kort ska förhoppningsvis kunna vara möjlig.

Morgonrock ÄR Jonas och Anton, ska de ha kvar lyssnare måste Anton tillbaka - de två mupparna som gör Jonas sällskap nu är fruktansvärt sega att lyssna på

Hoppas att ni båda har rätt. Måste säga att jag gillar Anton skarpt. Han och Jonas var så jäkla sköna.
Citera
2015-01-21, 14:52
Medlem
SpecialEditions avatar
Hoppas också att infon stämmer. Dock så är Anton bara en sidekick till Jonas som måste vara det vassaste som släppts fram i etern på många år.
Citera
2015-01-21, 15:35
Medlem
Mastodontishs avatar
Kan bara instämma med tidigare talare. Anton och Jonas var anledningen till att man lyssnade på Rockklassiker. Nu är det Spotify igen när jag lyssnar på något på morgonen.
SBS kan ju inte förstöra Rockklassiker också med sina identiska morgonprogram. Vad är det för chefer som bara snurrar samma personer runt och runt mellan kanalerna?

Jakob Öqvist är ju så förlegad och tråkig så det finns inte. Han måste verkligen fjäska för någon högt uppe för att få vara kvar så länge i radio.
Citera
2015-01-21, 17:34
Medlem
DifMackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Hoppas också att infon stämmer. Dock så är Anton bara en sidekick till Jonas som måste vara det vassaste som släppts fram i etern på många år.

Hade han inte varit sån inbiten gnagare hade jag instämt till fullo, men det går inte att blunda för hans färdighet inom området. Bäst i Sverige?
Citera
2015-01-21, 18:24
Medlem
Ja vad fan har hänt? Jonas å Anton är fan bäst. Bort med lillemor och han nya bögen som bara stör programmet. Kommer förmodligen sluta lyssna på rockklassiker annars
Citera
2015-01-21, 23:24
Medlem
Kalksalpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DifMackan
Bäst i Sverige?
Jonas Nilsson är helt klart Sveriges bästa radiopratare!!

En tjomme jag jobbade ihop med tidigare hade gjort en empirisk undersökning som påstod att Alice Cooper Poison var den låt som spelas oftast på rockklassisk. Tycker även jag att det är märkligt att de har så enformig spellista
Citera
2015-01-22, 00:46
Medlem
Clownsanitys avatar
Aftonbladet har uppenbarligen läst den här tråden och valt att göra en liten notis om nyheten: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20195993.ab

Citat:
Återvänder gärna
Men Anton Körberg utesluter inte att han kommer tillbaka till kanalen i framtiden, men då i ett annat program. Och SBS radio är med på tåget.
– Vi ser gärna att han kommer tillbaka redan till våren, då kanske vi kan hitta ett program med tider som passar bättre, säger Daillou Axelsson.
Citera
2015-01-22, 00:55
Medlem
Finns en artikel hos pk-bladet som säger att det var ett gemensamt beslut för att morgonshowen ska fräschas upp och det var passande eftersom han skall bli pappa i Mars.

Dock är båda parter öppna för ev återkomst i annat program.

edit: pucktvåa
Citera
2015-01-22, 08:34
Medlem
Frejssons avatar
Här i Göteborg har vi Morrongänget som funnits med olika namn senaste åren. Det absolut värsta man kan lyssna på. Shablonbilden av göteborgare stämmer verkligen om man hör på dom. Samma skämt och tävlingar under 10 års tid...

Därför var det så skönt när Rockklassiker kom till stan. Två dryga stockholmare var fan så mycket bättre att lyssna på än Sandholt o co. Betydligt bättre musik iaf.

Sen försvann Rockklassiker igen för 1 år sedan. Man har saknat morgonrock. Har ibland lyssnat över webben. Har känts sådär grabbigt och skönt. Finns inte så mycket sånt kvar längre.

Synd på Anton. Även fast Jonas är skickligaste. Väldigt snabbkäftad (Nu kör vi 2an som Peter Jöback brukar säga osv)
Citera
2015-01-22, 08:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownsanity
Aftonbladet har uppenbarligen läst den här tråden och valt att göra en liten notis om nyheten: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20195993.ab
Hoppas han kommer tillbaka till kanalen i framtiden. Morgonshowen är ju så jävla tradig nu, den enda som håller skeppet flytande är ju Jonas.
Citera
2015-01-22, 09:36
Medlem
Dimaks avatar
rätt skön är Jonas ju

kärringen "jag får inte ger blod"
Jonas: FInns det inga alkotest där på sjukan eller
Citera
2015-01-22, 09:39
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DifMackan
Hade han inte varit sån inbiten gnagare hade jag instämt till fullo, men det går inte att blunda för hans färdighet inom området. Bäst i Sverige?
Jag tycker det.

Det tragiska är att Rockklassiker var lite unika med sin morgonshow men SBS vill tydligen att det ska låta likadant överallt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in