Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-01-22, 15:15
  #49
Medlem
Han Jakob ger mig cancer i öronen så jävla tradig. Ok då verkar ju det va att han gör en time off period då?

Anton was the man.
Citera
2015-01-22, 21:21
  #50
Medlem
poxers avatar
Jakob snabb med att gilla Rockklassiker, Guns n roses och U2 på facebook. Försöker han bygga nån rockimage nu eller vad?
Citera
2015-01-23, 08:10
  #51
Medlem
Draedons avatar
Ärligt talat så har Anton aldrig varit någon favorit, det är ju den bittra och icke politiskt korrekta AIK:aren Jonas som gör hela showen, men Anton har ändå funkat som sidekick.

Det här nya upplägget är ta mig fan värdelöst, det är precis som någon skrev samma skit som på t.ex. Rix-FM där de bara ska sitta och prata i mun på varandra...

Nä, det var bättre förr!
Citera
2015-01-23, 11:19
  #52
Medlem
Fick Anton alltså kicken eller vad? Saknar honom faktiskt för det var banne mig Anton tillsammans med Jonas som gjorde Morronrock. Den där jävla kärringen är jobbig och likaså den nya snubben.

Bring Anton back ffs
Citera
2015-01-24, 00:22
  #53
Medlem
Isildurrrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Läste lite gamla artiklar när jag googlat runt. Mkt om hans halvbror som vart mkt sjuk. Samt han haft fyra olika jobb bara i år samtidigt mkt stress. Han är ju ett energiknippe kan tänka mig han vill ha det lungt med frun med nu inför födseln

Avicii, eller vem då?
Citera
2015-01-24, 13:46
  #54
Medlem
Almighty1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isildurrrr
Avicii, eller vem då?

Ja
Citera
2015-01-24, 16:52
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isildurrrr
Avicii, eller vem då?
Japp han hade tagit tid och åkt över till han.. stod inte exakt i artikeln vad avicii vart sjuk i.. spåna inte så mkt mer i det.
Citera
2015-02-10, 06:55
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Ser att det är många som frågat samma sak men inte fått något svar.

Kan det vara så att han sagt upp sig för att gå till en annan station eller kanske fått sparken med omedelbar verkan?

Något är lurt eftersom Rockklassiker inte svarar

Jakob är den där skräniga bögen som hängde ihop med Martin-någonting och en bimbo-brud på NRJ?

Post
Citera
2015-02-16, 13:55
  #57
Medlem
Tror han är tillbaka nu, om jag inte hörde fel under bilturen.

Kanske blir förmiddagspasset istället då.
Citera
2015-02-17, 12:58
  #58
Medlem
KattPerssons avatar
Nog är det väl han som pratar i rockklassiker nu?
Citera
2015-02-17, 14:16
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Nog är det väl han som pratar i rockklassiker nu?
Måste vara det, Hörde honom igår på förmiddagen.
Citera
2015-03-03, 17:37
  #60
Medlem
area50s avatar
Roligt när programledaren förra veckan skulle presentera sin kompis; 'våran skäggiga biff' - men istället sa han 'våran skäggbiff' :P Han rättade sig ganska snabbt efter det :P
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback