2015-01-21, 19:17
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Å guuud vilket bajsnödigt tal... Sluta försök bortförklara faktumet att du är lat.
Hur fan skulle man ens orka engagera sig i en individ som ba "aha han sa att ja skulle injicera det här så skulle allt bli bra döööööh"? Vet att du inte skulle men jag ställer frågan retoriskt; skulle du hoppa från en bro om sagd kamrat sa att det ger dig en viktökning på 10kg?

Att påpeka att man inget får veta om man inget frågar är också efterblivet. Om man läser får man veta. Det funkar också. Om det nu visar sig att du inte får ihop det i ditt huvud efter att ha försökt läsa till dig den förhållandevis basala kunskapen du saknar så är detta helt rätt tråd att få svar på sina frågor, men du har inte läst en rad.

Sluta ställ idiotfrågor om du inte vill bli idiotförklarad. Läs först.
Tack på förhand.

/aKAY

och nej jag jag sa inte bara "aa han sa" jag frågade om han hade några råd om vad som skulle passa att köra, o han svarade men efter att ha läst här så lät det mycket med 500 efter att jag hade läst på flera ställen som du påstår jag inte gjort, folk som sa att 250 var rimligt så vafan är felet då med att fråga?
Citera
2015-01-21, 22:02
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
5 gånger så anabolt och 5 gånger så androgent, så ja man borde få precis lika bra muskeltillväxt på båda vad jag vet. Dock så kommer du ansamla en hel del mer vatten om du kör 2,5 g test EW. Kan du förklara varför man skulle växa bättre på 2,5 gram test?

Tja jag har ju själv kört de där doserna.. Stort grattis till dej om du växer lika bra på 100mg tren ew som 500mg testo ew!

Det förstår du ju själv att du inte gör.. En första runda på tren rekas väl ca 250-350ev.. Det är ju upp 1250-1750 i testo då!? Njaeeeeee
Citera
2015-01-21, 22:50
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Tja jag har ju själv kört de där doserna.. Stort grattis till dej om du växer lika bra på 100mg tren ew som 500mg testo ew!

Det förstår du ju själv att du inte gör.. En första runda på tren rekas väl ca 250-350ev.. Det är ju upp 1250-1750 i testo då!? Njaeeeeee

Nej det förstår jag faktiskt inte och det är inget giltigt argument heller. Jag växer själv väldigt väldigt bra på tren doserna i jämförelsemed test doserna, så för mig är det inga konstigheter alls. Tren är en väldigt stark steroid man ska inte underskatta siffrorna alls, finns ju en anledning till att man kallar den för kungen av steroider.

http://www.steroid.com/Trenbolone.php
Senast redigerad av qdqdq 2015-01-21 kl. 22:59.
Citera
2015-01-21, 23:05
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Nej det förstår jag faktiskt inte och det är inget giltigt argument heller. Jag växer själv väldigt väldigt bra på tren doserna i jämförelsemed test doserna, så för mig är det inga konstigheter alls. Tren är en väldigt stark steroid man ska inte underskatta siffrorna alls, finns ju en anledning till att man kallar den för kungen av steroider.

http://www.steroid.com/Trenbolone.php

o vad kan vi lära oss av dess siffror då?!

Anadrol: Anabolic/Androgenic: 320/45
Anavar: Anabolic/Androgenic: 322-630/24 (Anabolic rating highly misleading in nature)
Deca-Durabolin: Anabolic/Androgenic: 125/37 (Strong androgen binding despite low rating)
Dianabol: Anabolic/Androgenic: 90-210/40-60
Equipoise: Anabolic/Androgenic: 100/50
Halotestin: Anabolic/Androgenic: 1,900/850 (Androgenic activity zero despite high rating)
Masteron: Anabolic/Androgenic: 62/25
Primobolan: Anabolic/Androgenic: 88/44-57
Testosterone: Anabolic/Androgenic: 100/100 (All forms 100/100)
Trenbolone: Anabolic/Androgenic: 500/500
Winstrol: Anabolic/Androgenic: 320/30
Citera
2015-01-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Tror du verkligen att det är det han syftade på? hur påläst du är. Har lite mer med din ålder att göra också.

(FB) Varför man inte borde kura som tonåring

Det var roligt att läsa tycker jag, det där kändes bara som en väldans massa skrämselpropaganda. Får se om jag går på en kur eller inte, blir tidigast i maj isåfall. Kan ju inte vänta tills jag är 25 bast för att kura om jag vill bli featured på Simplyshredded
Senast redigerad av ASAPROCKY 2015-01-21 kl. 23:43.
Citera
2015-01-21, 23:53
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
o vad kan vi lära oss av dess siffror då?!

Anadrol: Anabolic/Androgenic: 320/45
Anavar: Anabolic/Androgenic: 322-630/24 (Anabolic rating highly misleading in nature)
Deca-Durabolin: Anabolic/Androgenic: 125/37 (Strong androgen binding despite low rating)
Dianabol: Anabolic/Androgenic: 90-210/40-60
Equipoise: Anabolic/Androgenic: 100/50
Halotestin: Anabolic/Androgenic: 1,900/850 (Androgenic activity zero despite high rating)
Masteron: Anabolic/Androgenic: 62/25
Primobolan: Anabolic/Androgenic: 88/44-57
Testosterone: Anabolic/Androgenic: 100/100 (All forms 100/100)
Trenbolone: Anabolic/Androgenic: 500/500
Winstrol: Anabolic/Androgenic: 320/30

Att det är som jag säger, eftersom det inte står något efter trenbolone.
Citera
2015-01-22, 00:11
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Att det är som jag säger, eftersom det inte står något efter trenbolone.
Att winstrol bygger 320% bättre än testo o eq bygger lika bra som testo för att ta ett par ex

30mg win ed bygger alltså lika bra som 700 testo ew? O eller 100mg win ed bygger som 460mg tren ew?
Eller är det andra regler på just tren?
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-01-22 kl. 00:14.
Citera
2015-01-22, 01:42
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Haha kungen av ämnet har talat! Troligt att jag sätter mig o läser igenom 1300 frågor för att hoppas att få svar på vad jag vill. Det här är ju för fan en tråd för nybörjare din jävla tuffing, så om du är så jävla erfaren o duktig va fan gör du här? Bara verka häftig o hacka ner på dom som inte vet lika mycket som du.

Naw.. Lille vän. Sluta va så jävla efter. Har aldrig idiotförklarat dig och försöker heller inte va tuff eller racka ner på folk som vet mindre. Du offerförklarar däremot dig själv. Hade du haft lite driv så hade du listat ut ett sätt att ta reda på svaren till dina frågor utan att läsa 1400 sidor frågor i nybörjartråden.

Det du vill veta är som jag förstår det följande:

1) Vad är halveringstider och hur funkar det
2) Vilka intervall bör matchas med vilka halveringstider
3) Hur fungerar trenbolone och testo

Det tar inte mer än 15-20min att söka rätt på det på f12. Det som irriterar är att du är så oangelägen om att ta reda på vad du sysslar med. Men skitsamma, det är din kropp å ditt liv.

Här är svar:

1) Halveringstid syftar till hur lång tid det tar för mängden testo att halveras. Olika estrar binds till olika prepp för att dessa skall ha olika halveringstider. OBS enkel förklaring.
2) Enanthate (som du tänkt ta) har en halveringstid på 5 dagar, således är e5d ett vanligt intervall på den estern. Jag förespråkar dock e4d för optimalt jämna nivåer kontra antal stick.
3) (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Så, har jag jobbat bra nu? Var jag en duktig pojke å tänkte åt dig?

Kram

/aKAY
Citera
2015-01-22, 04:09
Medlem
Citat:
Kan också tipsa om hydrokortison-salva! Den salvan innehåller en steorid.

/aKAY

Haha fan va folk som tränar på högre nivå kan bli skadade ... ska pröva vad köper man de? e de vanlig salva då som man käkar?
Citera
2015-01-22, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
Haha fan va folk som tränar på högre nivå kan bli skadade ... ska pröva vad köper man de? e de vanlig salva då som man käkar?

Han jiddrar bara med dig begriper du väl? Skrämmande.
Citera
2015-01-22, 07:35
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Naw.. Lille vän. Sluta va så jävla efter. Har aldrig idiotförklarat dig och försöker heller inte va tuff eller racka ner på folk som vet mindre. Du offerförklarar däremot dig själv. Hade du haft lite driv så hade du listat ut ett sätt att ta reda på svaren till dina frågor utan att läsa 1400 sidor frågor i nybörjartråden.

Det du vill veta är som jag förstår det följande:

1) Vad är halveringstider och hur funkar det
2) Vilka intervall bör matchas med vilka halveringstider
3) Hur fungerar trenbolone och testo

Det tar inte mer än 15-20min att söka rätt på det på f12. Det som irriterar är att du är så oangelägen om att ta reda på vad du sysslar med. Men skitsamma, det är din kropp å ditt liv.

Här är svar:

1) Halveringstid syftar till hur lång tid det tar för mängden testo att halveras. Olika estrar binds till olika prepp för att dessa skall ha olika halveringstider. OBS enkel förklaring.
2) Enanthate (som du tänkt ta) har en halveringstid på 5 dagar, således är e5d ett vanligt intervall på den estern. Jag förespråkar dock e4d för optimalt jämna nivåer kontra antal stick.
3) (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Så, har jag jobbat bra nu? Var jag en duktig pojke å tänkte åt dig?

Kram

/aKAY

Som eleven hade sagt till den något irriterande men kunniga läraren, tack o ja jag ska plugga bättre
Citera
2015-01-22, 09:21
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Att winstrol bygger 320% bättre än testo o eq bygger lika bra som testo för att ta ett par ex

30mg win ed bygger alltså lika bra som 700 testo ew? O eller 100mg win ed bygger som 460mg tren ew?
Eller är det andra regler på just tren?

Nix båda som du nämnde har lägre androgen styrka, du kan inte jämföra test på 100/100 med något som har 100/50 (EQ) eller något som har 320/30 (Winstrol). Jag är dock inte så insatt när det gäller orala så jag tänker inte säga något definitivt om winnar. Däremot så kan jag säga att EQ definitivt är en klenare steroid än test när det gäller att bygga massa, vilket också är tydligt då det enbart är häften så androgent som test.

Edit: Vidare så kan jag inte hitta någon seriös info någonstans, som skulle kunna påvisa att Tren är svagare än vad det påstås vara. Förstår faktiskt inte varför du så desperat verkar vilja att det ska vara svagare än vad det är, det är väl förjävla bra att vi har en sådan steroid i arsenalen.
Senast redigerad av qdqdq 2015-01-22 kl. 09:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in