Citat:
Ursprungligen postat av
PainAndGain87
ja jag förstod när jag skrev att jag skulle få idiot förklaringar, men svara mig hur man får veta utan att fråga? Ja jag har kört en kur innan med tren, killen jag köpte av sa kör 2 ml en gång i veckan, gick upp 14 kg på den kuren, vill köra igen få rek han testo ist, jag sa jag väger 70 kg och vill öka till 80 kg, kör den här teston i 16 v 500 mg i veckan kommer göra kanon. Ja jag är amatör o ja jag vet inte förmodligen hälften av vad man ska veta men funka förra gången och utgick ifrån att han sa va jag behövde veta då jag känner honom. Men om du kan och ändå sitter här så kan du väl upplysa mig istället för o berätta vilken idiot jag är?
Ingen föds till mästare min vän
Tack på förhand
Å guuud vilket bajsnödigt tal... Sluta försök bortförklara faktumet att du är lat.
Hur fan skulle man ens orka engagera sig i en individ som ba "aha han sa att ja skulle injicera det här så skulle allt bli bra döööööh"? Vet att du inte skulle men jag ställer frågan retoriskt; skulle du hoppa från en bro om sagd kamrat sa att det ger dig en viktökning på 10kg?
Att påpeka att man inget får veta om man inget frågar är också efterblivet. Om man läser får man veta. Det funkar också. Om det nu visar sig att du inte får ihop det i ditt huvud efter att ha försökt läsa till dig den förhållandevis basala kunskapen du saknar så är detta helt rätt tråd att få svar på sina frågor, men du har inte läst en rad.
Sluta ställ idiotfrågor om du inte vill bli idiotförklarad. Läs först.
Tack på förhand.
/aKAY