Citat:
Ursprungligen postat av
aKAY
Va? Alltså... Va? Du har kurat förr antar jag? (Mer än bara din trenkur då alltså)
Hursomhelst så borde du ju veta när och varför man använder olika intervall, således bör du kunna besvara din fråga själv.
Gällande dosmängd kan det ju vara en bra idé om du ger lite info om vem du är ditt pucko. 500mg ew är jättebra för vissa, för mkt för andra å några tycker att det är för lite. Du frågar oss om vem av dessa typer du är. Tänk efter nu å gör om.
Mvh
/aKAY
ja jag förstod när jag skrev att jag skulle få idiot förklaringar, men svara mig hur man får veta utan att fråga? Ja jag har kört en kur innan med tren, killen jag köpte av sa kör 2 ml en gång i veckan, gick upp 14 kg på den kuren, vill köra igen få rek han testo ist, jag sa jag väger 70 kg och vill öka till 80 kg, kör den här teston i 16 v 500 mg i veckan kommer göra kanon. Ja jag är amatör o ja jag vet inte förmodligen hälften av vad man ska veta men funka förra gången och utgick ifrån att han sa va jag behövde veta då jag känner honom. Men om du kan och ändå sitter här så kan du väl upplysa mig istället för o berätta vilken idiot jag är?
Ingen föds till mästare min vän
Tack på förhand