2015-01-21, 11:29
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Tja, jag ska snart påbörja en testo kur och har fått lite olika svar på vad jag ska köra. Säljaren sa att jag borde köra 500mg e5d men här på fb så är det folk som sagt det är för mycket och att jag borde köra hälften att det räcker, va kör du?
Och spelar det någon större roll om jag kör e7d ist för e5d? Är borta i veckorna så blir smidigare att köra sticken på helgen, körde en tren kur förut o då körde jag e7d o det funkade klockrent. Tänkte om teston funkar lika

Ja har du kört en tren kur innan så lär ju inte 500mg test EW bli för mycket iaf. Det är ju = 100 mg tren i veckan och jag antar att du körde mer tren än så. + Att tren är mycket jobbigare för kroppen och psyket än testo (jaja det finns naturligtvis något undantag som bekräftar regeln också).

e4d tycker jag är bäst, men funkar e7d för dig så visst varför inte.
Citera
2015-01-21, 12:58
Medlem
En fråga till er tjejer som brukar aas. Ngn som vet om man även kan växa på ppiller?
Citera
2015-01-21, 14:17
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nina939393
En fråga till er tjejer som brukar aas. Ngn som vet om man även kan växa på ppiller?

Hur skulle det gå till ?
Citera
2015-01-21, 15:29
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Va? Alltså... Va? Du har kurat förr antar jag? (Mer än bara din trenkur då alltså)
Hursomhelst så borde du ju veta när och varför man använder olika intervall, således bör du kunna besvara din fråga själv.

Gällande dosmängd kan det ju vara en bra idé om du ger lite info om vem du är ditt pucko. 500mg ew är jättebra för vissa, för mkt för andra å några tycker att det är för lite. Du frågar oss om vem av dessa typer du är. Tänk efter nu å gör om.

Mvh

/aKAY

ja jag förstod när jag skrev att jag skulle få idiot förklaringar, men svara mig hur man får veta utan att fråga? Ja jag har kört en kur innan med tren, killen jag köpte av sa kör 2 ml en gång i veckan, gick upp 14 kg på den kuren, vill köra igen få rek han testo ist, jag sa jag väger 70 kg och vill öka till 80 kg, kör den här teston i 16 v 500 mg i veckan kommer göra kanon. Ja jag är amatör o ja jag vet inte förmodligen hälften av vad man ska veta men funka förra gången och utgick ifrån att han sa va jag behövde veta då jag känner honom. Men om du kan och ändå sitter här så kan du väl upplysa mig istället för o berätta vilken idiot jag är?
Ingen föds till mästare min vän

Tack på förhand
Citera
2015-01-21, 15:34
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ja har du kört en tren kur innan så lär ju inte 500mg test EW bli för mycket iaf. Det är ju = 100 mg tren i veckan och jag antar att du körde mer tren än så. + Att tren är mycket jobbigare för kroppen och psyket än testo (jaja det finns naturligtvis något undantag som bekräftar regeln också).

Yes körde 200 mg EW med tren, är tok amatör på det här, gnällde till en polare att jag kämpade med mina kost scheman för o gå upp i vikt men har dåligt tålamod så då erbjöd han mig tren o sa att det skulle ge mig ett kanon lyft vilket det gjorde. Men fick inga direkta riktlinjer, fick hjälp av en gammal erfarna polare att göra dom första sticken.

Men varför är det bättre e4d då? Vill ju göra så rätt som möjligt den här gången o inte bara köra på.

Mvh
Citera
2015-01-21, 15:39
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Kom igen nu... Bara för att tren är 5ggr så anabola som testo så kan man ju inte säga att 500mg testo är 100mg tren.....

Då skulle 500mg tren ew vara 2.5g testo ew..... Vilket tro du själv du växer bäst på?
Citera
2015-01-21, 15:42
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Yes körde 200 mg EW med tren, är tok amatör på det här, gnällde till en polare att jag kämpade med mina kost scheman för o gå upp i vikt men har dåligt tålamod så då erbjöd han mig tren o sa att det skulle ge mig ett kanon lyft vilket det gjorde. Men fick inga direkta riktlinjer, fick hjälp av en gammal erfarna polare att göra dom första sticken.

Men varför är det bättre e4d då? Vill ju göra så rätt som möjligt den här gången o inte bara köra på.

Mvh
E4d är bättre pga halveringstiden... Men det behöver ej vara nåt problem alls med att sätta ew. Har du gjort det på tren o det funkade borde det funka bra på testo oxå. Det är individuellt så testa med att sätta 500mg EW o märker du att du får en del sides så stick oftare
Citera
2015-01-21, 15:46
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
E4d är bättre pga halveringstiden... Men det behöver ej vara nåt problem alls med att sätta ew. Har du gjort det på tren o det funkade borde det funka bra på testo oxå. Det är individuellt så testa med att sätta 500mg EW o märker du att du får en del sides så stick oftare

Tack för svar!
Förlåt men, halveringstiden?
Ja jag körde varje söndag med trenet eftersom jag ligger borta i veckorna så va det smidigare o köra på helgen. O jag fick inte en enda sides, bara grym effekt o bra tryck. Men så det är säkrare att köra e4d? För isf får jag väl lösa o släpa med mig grejerna

Mvh
Citera
2015-01-21, 15:46
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Mvh

Det blir jämnare nivåer av hormonet i systemet om du kör e4d istället för e7d, vilket är fördelaktigt.
Citera
2015-01-21, 15:59
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Kom igen nu... Bara för att tren är 5ggr så anabola som testo så kan man ju inte säga att 500mg testo är 100mg tren.....

Då skulle 500mg tren ew vara 2.5g testo ew..... Vilket tro du själv du växer bäst på?

5 gånger så anabolt och 5 gånger så androgent, så ja man borde få precis lika bra muskeltillväxt på båda vad jag vet. Dock så kommer du ansamla en hel del mer vatten om du kör 2,5 g test EW. Kan du förklara varför man skulle växa bättre på 2,5 gram test?
Citera
2015-01-21, 16:34
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Det blir jämnare nivåer av hormonet i systemet om du kör e4d istället för e7d, vilket är fördelaktigt.

Okej så e4d är alltså att föredra! Tack då vet jag det.
Citera
2015-01-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Hur skulle det gå till ?

Enligt många inhåller ppiller eller vissa iaf en mildare steriod mängd . Min fråga e den tillräckligt stor för å kunna växa på dem? då kan man ju lura till sig en del å klaga på mensvärk sen få de utskrivet lagligt .. hehe .. hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in