2015-01-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Det är inga problem. Nivåerna blir lite svajjiga, men är inget du lär märka (såtillvida du inte är väldigt känslig). Kör bara på som vanligt. Sätt inte dubbelt, eller något i den stilen.

grymt, det jag trodde, gött att höra från någon annan bara! Tack!
Citera
2015-01-19, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Vilken tillverkare, Diamond va? Det är Oral Turinabol om jag inte har helt fel nu.. Det är en bra nybörjarsteroid. Här har du en riktigt bra tråd med mycket info: (FB) Allt du behöver veta om Oral Turinabol

mvh

Tackar för länken mycket bra tråd, svarade på samtliga av mina frågor.
Citera
2015-01-20, 20:04
Medlem
Går det på något sätt att få fasta stick-dagar på testo e?
Om jag räknar rätt så blir det galet på både e4d och ed5. Hade underlättat för mig att ha t. ex. måndag och torsdag men om inte jag är helt ute och cyklar så blir det väl olika många dagar då?
Citera
2015-01-20, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Går det på något sätt att få fasta stick-dagar på testo e?
Om jag räknar rätt så blir det galet på både e4d och ed5. Hade underlättat för mig att ha t. ex. måndag och torsdag men om inte jag är helt ute och cyklar så blir det väl olika många dagar då?

Måndag och torsdag är lika vanligt som pungsvett på sommaren.
Citera
2015-01-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Som sagt; jag rekommenderar er båda att se till att ha arimidex hemma. När ni planerar att ligga på 500mg's veckokurer och inte vet hur stor aromatisering och känslighet för gynekomasti ni har kan det va skönt med 0.25 - 0.50mg eod för att dels slippa binda så mkt vätska men också för att slippa gå på med nolva å må dåligt. Letro kommer ni inte behöva om ni sköter arimidexen och håller koll på gyno samt har nolva hemma.

Lycka till!

/aKAY

Kör man Arimidex genom hela kuren då?
Har kört 2 tbol kurer, 1 anavar, och en testo 250mg e5d. har då bara använt nolva som pct (+ hcg till testo kuren).
Tänkte kliva upp på 500mg testo ew nu. Hcg och nolva som pct. Har proviron och letro hemma vid behov. Räcker det inte med att ha nolva vid gyno känningar?
Citera
2015-01-20, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Måndag och torsdag är lika vanligt som pungsvett på sommaren.

Men varför får jag inte ihop det då?

Måndag: Stick
Tisdag: Dag 1
Ondag: Dag 2
Torsdag: Dag 3 stick?
Fredag: Dag 1
Lördag: Dag 2
Söndag: Dag 3
Måndag: Dag 4 stick

Eller om man räknar stickdagen som dag 1 blir det:

Måndag:Dag 1 Stick
Tisdag: Dag 2
Ondag: Dag 3
Torsdag: Dag 4 & Dag 1stick?
Fredag: Dag 2
Lördag: Dag 3
Söndag: Dag 4

Vad är det i min primitiva hjärna som inte förstår detta?
Citera
2015-01-20, 22:35
Avslutad
Citat:

Vad är det du inte får ihop? Antingen rullar du var 4e eller så sätter du måndag och torsdag. Du ska inte upp i rymden.
Citera
2015-01-20, 22:57
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskas
Kör man Arimidex genom hela kuren då?
Har kört 2 tbol kurer, 1 anavar, och en testo 250mg e5d. har då bara använt nolva som pct (+ hcg till testo kuren).
Tänkte kliva upp på 500mg testo ew nu. Hcg och nolva som pct. Har proviron och letro hemma vid behov. Räcker det inte med att ha nolva vid gyno känningar?

Vill inte verka dryg eller så nu men du har alltså kört 4 kurer och vet fortfarande inte varför man kör en ai på testokurer (bl.a.)?

Du gör väl som du vill men jag hade aldrig rört letrozole utan hade istället skött min ai under kur.

/aKAY
Citera
2015-01-20, 22:58
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Du kanske inte riktigt tänker på att veckan har 7 dagar..
Som Tony säger; antingen rullar du på exakt intervall eller så kör du med stickdagar.

Mvh

/aKAY
Citera
2015-01-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad är det du inte får ihop? Antingen rullar du var 4e eller så sätter du måndag och torsdag. Du ska inte upp i rymden.

Bara det att jag trodde att det var extremt noga att sätta så jämnt som möjligt för nivåerna.

Men då tror jag att jag helt enkelt kör måndagmorgon och torsdagkväll. Det hade passat bra!

Tack
Citera
2015-01-21, 09:38
Medlem
PainAndGain87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskyldigtKriminell
grymt, det jag trodde, gött att höra från någon annan bara! Tack!

Tja, jag ska snart påbörja en testo kur och har fått lite olika svar på vad jag ska köra. Säljaren sa att jag borde köra 500mg e5d men här på fb så är det folk som sagt det är för mycket och att jag borde köra hälften att det räcker, va kör du?
Och spelar det någon större roll om jag kör e7d ist för e5d? Är borta i veckorna så blir smidigare att köra sticken på helgen, körde en tren kur förut o då körde jag e7d o det funkade klockrent. Tänkte om teston funkar lika
Citera
2015-01-21, 11:01
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain87
Tja, jag ska snart påbörja en testo kur och har fått lite olika svar på vad jag ska köra. Säljaren sa att jag borde köra 500mg e5d men här på fb så är det folk som sagt det är för mycket och att jag borde köra hälften att det räcker, va kör du?
Och spelar det någon större roll om jag kör e7d ist för e5d? Är borta i veckorna så blir smidigare att köra sticken på helgen, körde en tren kur förut o då körde jag e7d o det funkade klockrent. Tänkte om teston funkar lika

Va? Alltså... Va? Du har kurat förr antar jag? (Mer än bara din trenkur då alltså)
Hursomhelst så borde du ju veta när och varför man använder olika intervall, således bör du kunna besvara din fråga själv.

Gällande dosmängd kan det ju vara en bra idé om du ger lite info om vem du är ditt pucko. 500mg ew är jättebra för vissa, för mkt för andra å några tycker att det är för lite. Du frågar oss om vem av dessa typer du är. Tänk efter nu å gör om.

Mvh

/aKAY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in