2015-01-20, 07:17
Medlem
krillepilles avatar
Någon som testat funky-hsapiens "Orange Haze - AA+" ? Är sugen på det men tycker det ser ut som att det är mycket löv på budsen, någon som har tidigare erfarenhet av deras röka och kan komma med input hade varit schysst.

Edit okej läste nu direkt att han vill ha pengarna i förväg då blir det inget ändå så skit i mina frågor.
2015-01-20, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Någon som testat funky-hsapiens "Orange Haze - AA+" ? Är sugen på det men tycker det ser ut som att det är mycket löv på budsen, någon som har tidigare erfarenhet av deras röka och kan komma med input hade varit schysst.

Edit okej läste nu direkt att han vill ha pengarna i förväg då blir det inget ändå så skit i mina frågor.
MM, det var nog ett klokt val. Hans listing är ju galet, allt från 4 upp till 37.85 bitcoins.. med 9 feedback från annat som inte hör med i hans listing ens.
2015-01-20, 11:04
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille

Ja, FE är jävla trams alltså. Speciellt när det gäller gräs (och kola).

Krillepille: hur har det förresten gått med din beställning hos Ormar? Det var ju en större order vad jag kommer ihåg.
2015-01-20, 11:30
Medlem
Dreamstates avatar
La en order hos Haze, hör av mig när/om jag fått det jag beställde.
2015-01-20, 12:24
Medlem
RingInteSnutens avatar
Någon som har koll på några svenska grosister som skickar till utlandet?
Där jag bor är gräset fruktansvärt dåligt till nästan samma priser som Svedala, så kan ju lika gärna passa på att pröjsa lite extra och få kvalitet samt supporta hemma lite.
2015-01-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Någon som har koll på några svenska grosister som skickar till utlandet?
Där jag bor är gräset fruktansvärt dåligt till nästan samma priser som Svedala, så kan ju lika gärna passa på att pröjsa lite extra och få kvalitet samt supporta hemma lite.
sortera efter land? I filtret? Så slipper du att de skickas inrikes ( sverige ) till utrikes?

Bättre att du beställer Inrikes direkt istället?
2015-01-20, 15:19
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
sortera efter land? I filtret? Så slipper du att de skickas inrikes ( sverige ) till utrikes?

Bättre att du beställer Inrikes direkt istället?

Njae, det vettefan... Som sagt kvaliteten i detta land är inte den bästa, men kan ju faktiskt vara värt att se vad som erbjuds.
2015-01-20, 16:54
Medlem
PerpetualVoids avatar
Har efter andra kontakten med Psyshop bara positiva saker att säga. Produkten och servicen var bra förra gången, servicen var också bra denna gång (svarar snabbt på meddelanden, levererar snabbt, osv), men produkten har jag ej hunnit prova. Köpte lite LSD, Alex Grey-lapparna med 220-260 ug. Ska prova dem på fredag, återkommer med en recension sedan.
2015-01-20, 19:22
Medlem
läramighackas avatar
Kan någon nämna ett par cannabisvendors som är gröna?
2015-01-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av läramighacka
Kan någon nämna ett par cannabisvendors som är gröna?
HazeSweden
ThinkFirst
YLBD
Swecan
Bugsbunny-se
2015-01-20, 20:40
Medlem
fick ett pm

Hej,
Kan du skriva i tråden om Evolution åt mig? Ta helst inte med mitt användarnamn. Tack på förhand!

Vill sätta en varning för bugsbunny-se tills vidare. Ser enbart positiva recensioner sen tidigare så tror han är grön men jag beställde i måndags förra veckan och har fortfarande inte fått något. Svarade inte på mitt senaste meddelande som skickades igår kväll. Troligen bara ett missförstånd eller att posten har plockat paketet. Uppdaterar med hur det gick.

Vill bara tillägga själv att bugsbunny är grön, du behöver inte vara orolig!

Har själv lagt en beställning hos honom. Är inte orolig för fem öre.

Händer ofta att vendors ignorerar pm's ibland, för att de för alldeles för mkt pm's om sampels xD
2015-01-20, 21:24
Medlem
ambigues avatar
Grönar (igen) Erkan, två extra ksalol och snabb leverans, beställde i söndags, kom i idag.

Grönar även Malvax, var lite tveksam till att behöva FE'a men i och med att hen/dom enbart har positiva omdömen chansade jag. Fick även det idag. Väldigt potent tjack f.ö. Får se vad vågen visar på när jag torkat klart det.
Senast redigerad av ambigue 2015-01-20 kl. 22:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in