2014-12-16, 09:01
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Jag köpte en gubbe, äckligt billigt, har absolut inga förhoppningar att få något, men man kan alltid hoppas.

Skicka gärna ett pm eller skriv i tråden när du fått det, litar fan inte på det där känns som nå lurendrejeri.
2014-12-16, 11:13
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte1234
sen får man också beräkna med att han ligger ute med kapital för sakerna, han ska lägga tid på skicka osv, ser man det att "det finns billigare på (insert valfri kinessida/torvendor) " så kan man ju handla där då det oftast innebär en annan risktagning osv. kanske inte på clear eyes men många som skrivit liknande om andra produkter som amfetamin, kokain osv.

Samma märke och tillverkare på flaskan, skiljer 10ml och då vill han ha 150kr? Ne vet du vad.
2014-12-16, 12:15
Medlem
Ett PM

tjena, vill helst vara anonym om det går bra. beställde ifrån psyshop förra veckan i söndags, har fortfarande inte fått något, det har alltså gått 5 arbetsdagar för en inrikesorder inom sthlm. Efter att ha läst att vissa har haft problem med psyshop så tänkte jag att det kan vara värt att skriva detta.
2014-12-16, 12:16
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Samma märke och tillverkare på flaskan, skiljer 10ml och då vill han ha 150kr? Ne vet du vad.
Det där är ju annars asvanligt. Jag har sett flera som säljer en likadan våg som jag har för 200 när jag inte ens gav 70 för den.
2014-12-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
http://k5zq47j6wd3wdvjq.onion
Vilka är gröna här? Någon som är reggad?

Alexandrus
Bugsbunny
Swecan
Partyknugen
PsyShop
Malvax
RedEye
Vilka mer?

PsyShop och PartyKnugen är inte gröna längre så ni vet..
2014-12-16, 15:36
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
PsyShop och PartyKnugen är inte gröna längre så ni vet..

PsyShop har alltid varit röd i mina ögon och Partyknugen verkar försöka sig på en final-scam innan han lägger ner verksamheten..

Glittrande sten-koks för 300 kr / g, bara om man gör en FE, får ni inte grejerna innan NYÅR så betalar vi tillbaka.. oh my lord, what a crock a shit!
2014-12-16, 15:37
Medlem
Spliffmeisters avatar
Föressten nån som provat Galenikas Rivotril 2mg från Swecan?
2014-12-16, 16:18
Medlem
tramoteket - snabb leverans, och framförallt en oerhört bra kundservice! går inte att bli grönare
2014-12-16, 16:23
Medlem
LoserMachines avatar
Har väntat i en vecka på en order från alexandrus, gissar att posten är helt körd just nu. Så ni som har bråttom kanske borde handla lokalt istället.
2014-12-16, 16:26
Medlem
krillepilles avatar
Fyfan vad partykungen hade kunnat göra det bättre, säg 600 eller 700kr grammet som "nyårspris" så hade nog många köpt. Men 300 spänn för ett g kola är för bra för att vara sant.

Då till min andra fråga, vem fan ska jag köpa kola av? Vill ha till nyår och det ska fungera må det kosta en lax bara det är bra.
2014-12-16, 19:12
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Fyfan vad partykungen hade kunnat göra det bättre, säg 600 eller 700kr grammet som "nyårspris" så hade nog många köpt. Men 300 spänn för ett g kola är för bra för att vara sant.

Då till min andra fråga, vem fan ska jag köpa kola av? Vill ha till nyår och det ska fungera må det kosta en lax bara det är bra.

Vi kan släppa en ESCROW list med cola för 700 pris om det finns intresse ?/pk
2014-12-16, 19:31
Medlem
xaks avatar
När SR fortfarande låg uppe så gjorde jag ett försök att beställa en femma tjack från utlandet i hopp att få billigt och bra amfetamin utan att behöva åka till nån pundare i stan och hålla på.

Jag beställde av en användare vars lokalitet ej var nämnd men som lockade mig med bra recensioner och lågt pris. 4 veckor senare kom ett paket från Ukraina, närmare bestämt krimea (avsändare, förmodligen fejk, stod med) jag, försiktig som jag är, mätte upp en 0.1 av det kritvita, luktlösa pulvret och tog en snok på en tredjedel av mängden. 0.033.. Med andra ord. Jag förväntade mig nada, men efter fem minuter började effekten smyga på. Jag satt sedan med hockeyhjälm på huvudet, vad det kämdes som iaf, gick 3 meter över marken samtidigt som solen sken starkare än någonsin utanför.

Jag söker nu efter en säljare på evolution, som iallafall kan till hälften mäta sig med detta, av putin välsignade tjernobyltjack bankat med radioaktivt aktiva döda djur. Betalade nog 500 för en femma som räckte i mer än en vecka, på 4 pers, varje dag. Blir skitnödig bara jag tänker på det...

Sen är det ju uppskattat om avsändarland inte är t.ex holland pga hög risk i tull osv.

Tl;dr: bästa tjacket på evo med minst tullrisk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in