Citat:
Ursprungligen postat av
wtfuk
Eftersom du inte skjutit djur från en meter med höghastighetsvapen ska du hålla käft om detta fall. Kommer rapportera dina skitinlägg framledes som handlar om detta. Om du nu vill skriva 300 inlägg i tråden om hagelbrakare kan du väl låta nån kompis prova mot ditt eget kranium så vi får riktiga bevis. En liveleak länk emotages gärna så vi verkligen får veta att HÖGHASTIGHETSVAPEN FRÅN EN METER KNAPPT MÄRKS,NÄR DET PASSERAR ETT MÄNSKLIGT HUVUD, det enda i den här tråden som märks är ditt jävla bullshit.
Så du vet inte ens vad ett "höghastighetsvapen" sades vara? Det finns inget som heter så, och om man med begreppet menar det som en del tror så är ak47 till exempel inget höghastighetsvapen. Begreppet uppstod när USA började använda M16, gamla ak47 har låg utgångshastighet medan ak74 har samma som m16 ungefär eftersom den har liknande ammunition, 5,45 där M16 har 5,56. Som kjellkritisk säger så kommer ingångshålet vara litet, ev. utgångshål om det finns ett sådant större men det beror på ammunitionen också.
Så leta reda på om det var en ak47 eller ak74 kan vi ge dig i uppdrag så du får lite att göra, sysselsättning är nog bra för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av G.Larson
Som andra redan sagt till dig sionisten. Ditt totala nonsens angående vapen är ingen intresserad av, sluta tro att världen är ett tvspel. Alla människor blöder, punkt.
Jag är ingen sionist som alla vet, jag är en stark kritiker av den israeliska statens övergrepp men jag hänfaller inte till sinnesslöa teorier om judar, ty jag är frisk till sinne och själ.
Världen är varken ett TV-spel eller vad den är enligt dina felkopplade synapser, frisk luft och deltagande i samhället kan jag rekommendera dig. Avlivande av djur kanske inte är det första du ska lära dig om världen dock. Det är positivt att du har koll på att människor blöder, nu ska du bara lära dig hur mycket en död människa blöder. Om du hade haft intresse av fakta så hade du tagit reda på det, men som sagt kom du bara in här för att sprida hat och lögner.