2015-01-18, 17:34
Medlem
Undrar ver en wolksvagen caddy, diesel, privatgd, rsmodell 2008, miltal ca 20 000.

Hur ser det ut angende service och olika rep p den?
Allts, r det ngon stor service som kommer komma snart, vilka (stora) rep r det som brukar komma runt de hr miltalen?

Har ingen direkt fakta ver vad som r gjort p den, vet att i stort sett bara att den sljs fr 55 000 kr, vilket i mina ron lter vldigt dyrt.

Hittar inga andra caddys p blocket s har inget att jmfra med..

(obs. Det r inte jag som r kparen, eller sljaren fr den delen, Frsker bara hjlpa en vn s denne inte gr p en nitlott...)

I vrigt ska bilen vara helt okej skick, allts inte trasiga sten eller sliten/frstrd invndigt.
Citera
2015-01-18, 17:41
Medlem
haha jaa.. kanske hade hittat ngra fler om jag stavat rtt.. vw istllet fr wv haha pinsamt nr man sjlv har en vw golf hahaha

Men r fortfarande intresserad av allt annat jag frgat ;-) (om ni bortser frn blocket kommentaren)
Citera
2015-01-18, 17:53
Medlem
Bilmodellen finns med allehanda motorer, vxelldor mm, ven med olika axelavstnd. Dessutom som skp eller med fnster runt om, vilken version rr det sig om?
Citera
2015-01-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Bilmodellen finns med allehanda motorer, vxelldor mm, ven med olika axelavstnd. Dessutom som skp eller med fnster runt om, vilken version rr det sig om?

Jag har tyvrr ingen direkt info om bilen, kan f det tidigast imorgon. Det nda jag vet just nu r:
Caddy, diesel, 20 000 mil, 2008 rsmodell, manuell, landsvgs krd, skjutdrr p sidan, ej ngra sidofnster mer n de som r vid frar och passagerarplatsen.. Ska ta reda p regnr ikvll om ngon timme s fr man vl fram lite mer info, om motorn och version?
Citera
2015-01-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hammarkullen
Jag har tyvrr ingen direkt info om bilen, kan f det tidigast imorgon. Det nda jag vet just nu r:
Caddy, diesel, 20 000 mil, 2008 rsmodell, manuell, landsvgs krd, skjutdrr p sidan, ej ngra sidofnster mer n de som r vid frar och passagerarplatsen.. Ska ta reda p regnr ikvll om ngon timme s fr man vl fram lite mer info, om motorn och version?
Reg-nummer underlttar. Finns det bild s skadar det inte heller!
Citera
2015-01-19, 01:29
Medlem
zharkovs avatar
Det lt tokdyrt om det inte rkar vara fyrhjulsdrift och strsta dieselmotorn, mjligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in