Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Men jag har ju redan läst den och kommenterat den och dessutom citerat min egen kommentar om den sidan. såhär (igen): Detta är vad jag skrev: Vad vill du ha sagt med detta? Är du ens förvånad över att alla dessa statsöverhuvuden inte gick mitt ibland folket i flera timmar? Vad är det som är så upprörande med det, och framförallt, vilken tidning har påstått något sådant? Självklart gjorde de snarare ett symboliskt framträdande.. Kan du inte ta till dig att det är min respons?
Du har kommenterat den, ok kan du dementera den?
Jag vill ha sagt med detta av s.k. antikonspiratoriska typer såsom dig och Bernad har något att bita i.
Ja om det är verkliga demokratiskt valda i ej hycklande västerländska öppna samhällen ska de kunna skutta runt bland folket.
tex se Uruguays ledare, tror du han är måltavla för "terroristrer" ett ord som förlorat sitt värde likt våldtäkt i sverige (behövs alltså inte våld längre för att klassas som VÅLDtäkt)
din respons är av väldigt lite intellektuellt värde. I det närmaste 0, då du vägrar svara på tex bildbevis i länken som du påstår dig ha läst.
skam på dig