2015-01-17, 21:05
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ni Sverigedemokrater här på Flashback hemfaller alltid till argumentum ad hominem när argumenten för era bisarra "officiella" teorier tryter.
Det var du som använda Le Penn som referens, alltså är du en nyttig idiot. Det var väldigt passande. Att kalla mig för SD när det är du som postar antisemitens uttalande är ännu ett exempel på er bristande logik... inte mitt fel att du gör dig till ett klockrent exempel på en nyttig idiot, eller är du en högerextrem antisemit som herr le Penn kanske du menar?

Citat:
Sanningen kommer dock att segra på bland annat på grund av att jag använder Ockhams rakkniv.
Den är väldigt slö i detta fall eftersom foliehattar allmänt ses som idioter, i ditt fall en "nyttig".
Citera
2015-01-17, 21:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Du som den människa du är har inte på minsta sätt kommenterat länken och dess potentiella problem just för att du inte är en professor och kan därmed inte avgöra om det finns några problem med analysen som framförs i länken du nämner.

ehh,, jag kom på mig själv med att skriva "Är du dum i huvudet?" - men jag visste ju redan svaret så jag ber dig istället, för din egen skull att göra ett nytt försök. Läs min kommentar, fundera, och kommentera igen. Om din nya kommentar innehåller någon form av svar så är det en bonus för oss alla.
Vad professorer har med saken att göra har jag ingen aning om, huruvida jag har en professorstitel eller inte finner jag irrelevant, dock vore det intressant att få reda på hur du tror dig veta om jag har eller inte innehar en professur.
Citera
2015-01-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Varför?
Jo, för vi inte såg blod omgående, eller hela hjärnan följde med ut.
Försökte förklara för h*n att, 7 62 inte funkar så.
Utan att h*n tänker på 5 56, som kan wobblar men en 7 62 går rätt igenom och wobblar inte.
Beviset var en melon, och vad som hände om man sköt på en sådan(från youtube).
Kan vara värt att kolla hur ballistisk gele mår när 7.62 expanderar passageområdet till 15-20 cm diameter. Runt 0:24 spräckt skalle i tusen bitar.
Citera
2015-01-17, 21:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Var vänlig kommentera länken istället för att komma med plattityder, pajas

Att du inte har mental kapacitet att förstå att jag kommenterade detta redan i min första replik är inte mitt problem. Detta är vad jag skrev: Vad vill du ha sagt med detta? Är du ens förvånad över att alla dessa statsöverhuvuden inte gick mitt ibland folket i flera timmar? Vad är det som är så upprörande med det, och framförallt, vilken tidning har påstått något sådant? Självklart gjorde de snarare ett symboliskt framträdande..
Är inte det en kommentar till länken? OK, det är inte den kommentar du önskade dig, men det är lik förbannat en kommentar och nu vill jag ha ett svar på den.
Citera
2015-01-17, 21:46
Medlem
bernad_laws avatar
Tråden handlar INTE om konspirationernas historia, och enraderstjafs får ni ta i PM. Varningar till de som förtjänar dessa. /Mod
Citera
2015-01-17, 22:00
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att du inte har mental kapacitet att förstå att jag kommenterade detta redan i min första replik är inte mitt problem. Detta är vad jag skrev: Vad vill du ha sagt med detta? Är du ens förvånad över att alla dessa statsöverhuvuden inte gick mitt ibland folket i flera timmar? Vad är det som är så upprörande med det, och framförallt, vilken tidning har påstått något sådant? Självklart gjorde de snarare ett symboliskt framträdande..
Är inte det en kommentar till länken? OK, det är inte den kommentar du önskade dig, men det är lik förbannat en kommentar och nu vill jag ha ett svar på den.

Ett svar? Av någon som törs fightas med professorn, INTE DU TYDLIGEN.
Det saknas 150 statsöverhududen..... i photo op... men en ny som Poroshenko ska vara där. Vem är hans vänner?
Ingen tidning har ens antytt att höghastighetsvapen inte spränger döda muslimska polisers huvuden i småbitar utan dödsattest.

Symboliskt? vad fan menar du med det. Inte på riktigt, inte med hjärtat, inte med själen? 1984 pajas
Citera
2015-01-17, 22:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ett svar? Av någon som törs fightas med professorn, INTE DU TYDLIGEN.
Det saknas 150 statsöverhududen..... i photo op... men en ny som Poroshenko ska vara där. Vem är hans vänner?
Ingen tidning har ens antytt att höghastighetsvapen inte spränger döda muslimska polisers huvuden i småbitar utan dödsattest.

Symboliskt? vad fan menar du med det. Inte på riktigt, inte med hjärtat, inte med själen? 1984 pajas

Ärligt talat skulle jag gärna svara, men jag förstås inte vad du skriver. Kan du samla dig och ställa alla frågor du önskar svar på lite mer.. ordentligt?
Citera
2015-01-17, 22:08
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ärligt talat skulle jag gärna svara, men jag förstås inte vad du skriver. Kan du samla dig och ställa alla frågor du önskar svar på lite mer.. ordentligt?
fyi http://professorsblogg.com/2015/01/15/world-leaders-leading-march-through-paris-a-blunt-lie-here-the-evidence/
Citera
2015-01-17, 22:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
fyi http://professorsblogg.com/2015/01/15/world-leaders-leading-march-through-paris-a-blunt-lie-here-the-evidence/

Men jag har ju redan läst den och kommenterat den och dessutom citerat min egen kommentar om den sidan. såhär (igen): Detta är vad jag skrev: Vad vill du ha sagt med detta? Är du ens förvånad över att alla dessa statsöverhuvuden inte gick mitt ibland folket i flera timmar? Vad är det som är så upprörande med det, och framförallt, vilken tidning har påstått något sådant? Självklart gjorde de snarare ett symboliskt framträdande.. Kan du inte ta till dig att det är min respons?
Citera
2015-01-17, 22:22
Medlem
Särbon till Steph*ne Ch*rb ser nästan för glad ut. Här finns hela intervjun med Je*nnette Bourgr*b och startar runt 2:27. Är det en naturlig reaktion? Hon var statssekreterare åt S*rkozy. polisen hann aldri dra vapnet.
Citera
2015-01-17, 22:27
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Men jag har ju redan läst den och kommenterat den och dessutom citerat min egen kommentar om den sidan. såhär (igen): Detta är vad jag skrev: Vad vill du ha sagt med detta? Är du ens förvånad över att alla dessa statsöverhuvuden inte gick mitt ibland folket i flera timmar? Vad är det som är så upprörande med det, och framförallt, vilken tidning har påstått något sådant? Självklart gjorde de snarare ett symboliskt framträdande.. Kan du inte ta till dig att det är min respons?

Du har kommenterat den, ok kan du dementera den?

Jag vill ha sagt med detta av s.k. antikonspiratoriska typer såsom dig och Bernad har något att bita i.

Ja om det är verkliga demokratiskt valda i ej hycklande västerländska öppna samhällen ska de kunna skutta runt bland folket.

tex se Uruguays ledare, tror du han är måltavla för "terroristrer" ett ord som förlorat sitt värde likt våldtäkt i sverige (behövs alltså inte våld längre för att klassas som VÅLDtäkt)

din respons är av väldigt lite intellektuellt värde. I det närmaste 0, då du vägrar svara på tex bildbevis i länken som du påstår dig ha läst.

skam på dig
Citera
2015-01-17, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Pratade med "Död och återfödd" på en annat ställe.
H*n är övertygad att polisen, varken död eller fick ett skott i huvudet.

Varför?
Jo, för vi inte såg blod omgående, eller hela hjärnan följde med ut.
Försökte förklara för h*n att, 7 62 inte funkar så.
Utan att h*n tänker på 5 56, som kan wobblar men en 7 62 går rätt igenom och wobblar inte.
Beviset var en melon, och vad som hände om man sköt på en sådan(från youtube).
Och jämförde detta med en skalle, och vad som händer med ett skott.
Skicka även gäng länkar från liveleak, som visade samma.
Att en skalle inte som får ett skott, på bara 10-12sekunder inte blöder ut så det syns(men kan).
Utan det tar många ggr bra mycket mer tid.

H*n sett för mycket filmer.
Jag lärde mig i lumpen, att normalt så går en 7 62 rätt igenom.
Litet ingångshål och litet utgångshål.
Och fick sjuka bilder på i hur en 5 56 beter sig, som har än mindre ingångshål.
Men utgångshålet är massivt.

H*n fick ett tokbryt på mig, och försökte förolämpa mig om och om igen.
Bara skratta åt honom

Det blir lite av en paradox när folk, som normalt anser att hela filmindustrin är en enda stor hjärntvättsmaskin, går och blir så påverkade av filmindustrins produkter att de börjar missbedöma verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in