2015-01-17, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newynsa
Finns det ingen bra FC i A-P2 då, funderade på att söka.

absolut finns det det!
De hade inte plats för mig bara, det var inte FC's som var felet tvärt om :-)
menade bara att FC betyder mycket, stats på spelare i klanen i noobmeters dashboard inom klanen betyder ingenting om FC är dålig..oavsett klan.
Hela AP är ett gäng mycket kompetenta spelare och FC's för var klandel Klaner som äger och tar land i Europa-delen på kartan är kompetenta rakt igenom, även de som håller länder i Afrika. kollar man AP och AP2 så har de (nästan) alltid land, det är ett tecken på kompetens rakt igenom.
Senast redigerad av plastdunkk 2015-01-17 kl. 06:03.
Citera
2015-01-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newynsa
Finns det ingen bra FC i A-P2 då, funderade på att söka.

Jo, Lemasive är jäkligt duktig tycker jag. Han har koll på saker o ting, sen har de ett par till FCs som är dugliga

Nickade Sgtlemming när jag va i A-P2, sen bytte jag namn på fyllan nån gång. 2500 guld i sjön :P
Citera
2015-01-17, 17:03
Medlem
Kapten Kagges avatar
Har haft ett uppehåll på ca 8 månader då jag lessnade lite på spelet men har precis börjat igen. Nu när den nya personal missions-grejen kommit har jag för första gången börjat spela SPG!

Har hittills bara kört några matcher i T2 SU-18 men det är rätt kul faktiskt. Det är svårare att träffa än jag trodde men det är också ganska störigt att den har så kort räckvidd. Nåja, nu ska jag raskt upp till Tier 4 så jag kan börja beta av mina missions!
Citera
2015-01-17, 19:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Innan tier 5-6 så är inte light mycket att hänga i granen överhuvudtaget.
Fick köpt autoloadern till bulldog igår och fy helvete sicken vagn, första matchen körde jag rätt in bland fienden och brawla en batchat, 800 skada innan batchatten med kompani fick dödat mig
Citera
2015-01-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Fick köpt autoloadern till bulldog igår och fy helvete sicken vagn, första matchen körde jag rätt in bland fienden och brawla en batchat, 800 skada innan batchatten med kompani fick dödat mig

suicide n00b
Citera
2015-01-17, 21:16
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Har haft ett uppehåll på ca 8 månader då jag lessnade lite på spelet men har precis börjat igen. Nu när den nya personal missions-grejen kommit har jag för första gången börjat spela SPG!

Har hittills bara kört några matcher i T2 SU-18 men det är rätt kul faktiskt. Det är svårare att träffa än jag trodde men det är också ganska störigt att den har så kort räckvidd. Nåja, nu ska jag raskt upp till Tier 4 så jag kan börja beta av mina missions!
Det är först vid T6 som man märker av trädets senare karaktär. Skaffa battleassistant modden så blir det enklare att sikta, det är ett rent helvete att missa med 40sec+ reload
Citera
2015-01-17, 21:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanepower
Jo, Lemasive är jäkligt duktig tycker jag. Han har koll på saker o ting, sen har de ett par till FCs som är dugliga

Nickade Sgtlemming när jag va i A-P2, sen bytte jag namn på fyllan nån gång. 2500 guld i sjön :P

Passa dig från att nämna hans namn här på FB, en av få som är livstidsbannade.
Citera
2015-01-17, 22:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
suicide n00b
Nah, fanns ingen möjlighet för mig att scouta eller omlokalisera så jag tog chansen att dunka på ett unikum.
Citera
2015-01-17, 22:19
Medlem
franges avatar
Men för i HELVETE då! Har spelat 17 matcher med den där förbannade M5 Stuarten ikväll, i 13 av dem har jag varit absolut lägst tier, i resterande matcher näst lägst. Inte sällan har jag dessutom varit ensam Tier IV i matchen, och mött upp till VII. Alltså, med 56pen och 40dmg i den så kallade "kanonen" - vad fan är det tänkt att jag ska göra åt motståndare som T29 och Tiger?!? Kan ju för fan inte ens skada dem på deras absoluta weakspots...

Har ju för fan svårt att ens göra skada på IV eller V-vagnar... Och blir ju för fan oneshottad av vad jag ens möter... Är det alltid såhär att spela light, eller? Vad fan är vitsen?
Senast redigerad av frange 2015-01-17 kl. 22:23.
Citera
2015-01-17, 22:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har ju för fan svårt att ens göra skada på IV eller V-vagnar... Och blir ju för fan oneshottad av vad jag ens möter... Är det alltid såhär att spela light, eller? Vad fan är vitsen?
Lt är lite speciella, istället för att skada försök scouta för dina teamkamrater, assisterad skada räknas in när matchen är slut och en bra passiv scout kan göra underverk.
Citera
2015-01-17, 23:11
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Lt är lite speciella, istället för att skada försök scouta för dina teamkamrater, assisterad skada räknas in när matchen är slut och en bra passiv scout kan göra underverk.

Jo det förstod jag ju redan innan jag började ens försöka med Lt'na, och som det ser ut hittills så är en BRA match en där jag gör mer än tvåsiffrigt med skada... i mer än hälften av matcherna har jag inte ens lyckats göra NÅGON skada överhuvudtaget, kul liksom när det enbart är VI och VII man möter... Som sagt, blir oneshottad gång på gång.

Men - får man ALLTID vara absolut lägst tier i laget som Lt, eller? För jag har fått det nu, i 22/27 matcher ikväll, i resterande näst lägst... Har ALDRIG varit högre än trea från botten med dessa jävla lights...
Citera
2015-01-17, 23:44
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jo det förstod jag ju redan innan jag började ens försöka med Lt'na, och som det ser ut hittills så är en BRA match en där jag gör mer än tvåsiffrigt med skada... i mer än hälften av matcherna har jag inte ens lyckats göra NÅGON skada överhuvudtaget, kul liksom när det enbart är VI och VII man möter... Som sagt, blir oneshottad gång på gång.

Men - får man ALLTID vara absolut lägst tier i laget som Lt, eller? För jag har fått det nu, i 22/27 matcher ikväll, i resterande näst lägst... Har ALDRIG varit högre än trea från botten med dessa jävla lights...

Jag förstår dig precis. Vissa vagnar har riktigt otacksam MM. Okey det är en scout men har man inte ens 6 sinne så är man körd ganska rejält, vill minnas att jag hade flera såna vagnar som jag svurit åt.

Så jag expa förbi skiten. Jag är inte en totalt urdålig scout, men med dessa förutsättningar som du just påpekar är det fan inte ens underhållande att försöka göra något vettigt.

Edit. Jag annonserar oftast vart jag ska scouta, ber om hjälp så alla klåpare kan fixa det jag inte kan och lyser upp dessa när jag ser att folk börjar komma inom en radie...och inget händer. Istället missar alla eller skiter helt i att jag scoutar. De andra inser att jag är ensam och går fram/jagar och dödar mig. Sen kommer nån fitta i chatten och nämner att man är en noob...yes och som ett tack på det blir man banned från chatten i ett par dagar för att man tydligen förolämpat någon...awesome...WG gg.
Senast redigerad av WhenAllLightDies 2015-01-17 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in