2015-01-17, 13:32
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Vem bestämmer vem som är terrorist eller inte? Har du hört uttrycket den enes terrorist är den andres frihetskämpe? Tänk ett steg längre.

Det är ingen som bestämmer vem som är terrorist och inte. Att kallblodigt massakrera en hel nyhetsredaktion för att de har publicerat teckningar av profeten Mohammed är terrorism - alltså att skrämma människor till tystnad. Det är vad som kännetecknar en terrorist.

Om jag skulle bomba en moské för att jag inte vill ha moskéer i Sverige, då skulle jag vara en terrorist. Att andra håller med mig gör mig liksom inte mindre till en terrorist.
Citera
2015-01-17, 13:48
Medlem
Vilken idioti. Gräv ner dessa personer i en djup grop.

Detta påminner mig om när Jackie Arklöv räddades ur bostniskt fängelse och han senare kom hem till Östersund. Där fick han lägenhet, socialbidrag och en gymnasieplats på el-linjen. Det var ju så svårt för en stackars krigsskadad nazist, mördare och våldtäktsman att få jobb och bostad. Skadestånd fick han också för att livet varit så orättvist. Samtidigt roade han sig med att råna banker och senare även med att mörda poliser.

Dessa personer skall inte ha någon hjälp eller stöd. Dessa personer skall förvaras i fängelser till de ruttnar.
Citera
2015-01-17, 13:51
Medlem
LaoshiFreigeists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXKNOXx
Man behöver inte utvisa dom.Man släpper inte in dom som återvänder från kriget.
Dom har förbrukat sin rätt till att vistas i Sverige.

Detta borde vara en självklarhet.Bara Sverige som gräver sin egen grop och daltar med terrorister.Sjukt är bara förnamnet.Ansvariga politiker borde åka in på livstid.

Sanna dina ord. Vi i Sverige har facit i handen när det gäller hemvändarna från smutsiga krig. Jackie Arklöv, polismördare från Malexander är ett typexempel.

Att fixa beteendeterapi och jobb är inte den effektivaste metoden. Detta kommer att aldrig motverka social patologi.
Citera
2015-01-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Ni minns väl hur det såg ut i Örebro när NA publiverade Muhammed-bilderna. Då var det tusentals muslimer som demonstrerade genom staden, en del riktigt hotfulla. Örebro är snart ett kalifat. Staden är körd.
Överdrifter !!!
Citera
2015-01-17, 14:10
Medlem
Eurynomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imradsaber
Överdrifter !!!

Eh?

http://www.sakerhetspolisen.se/publikationer/fallstudier-och-artiklar-fran-arsbocker/terrorism/starka-reaktioner-pa-teckning-av-profeten-muhammed-som-rondellhund.html
Citera
2015-01-17, 14:15
Medlem
LaoshiFreigeists avatar
Centerpartisten från Örebro har tydligen trampat rejält i klaveret med sitt förslag om jobb och terapi till jihadister.

Dödstystnad från moderpartiet.

Igår uppträdde terrorforskaren Hans Brun i aktuellt. Därefter besvarade han frågor på chatten. Han vågade inte besvara en enda fråga från mig.

Då kan jag utrycka här min respekt för den danska regeringen för deras seriösa och effektiva förslag till hantering av jihadister: stämma dem för landsförräderi. Danmark deltar ju i koalitionen mot IS. Lysande!
Citera
2015-01-17, 14:28
Medlem
Snuttepuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imradsaber
Överdrifter !!!

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/satirprotest-i-niger-kyrkor-brinner_4260051.svd

Jag ställer en rak fråga till dig, du som är så modererad i dina lögner:
Är det för att dom är muslimer, eller för att dom är negrer, som dom bränner kyrkor?
Citera
2015-01-17, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engelsmann
Och var utvisa man dom som är födda i Sverige?

Till något av de länder där deras föräldrar är födda och har medborgarskap såklart.
Citera
2015-01-17, 15:05
Medlem
syscrashs avatar
Kommunen har tidigare hissat bögarnas regnbågs fana på Örebro slott. När får vi se IS fana vaja?
Citera
2015-01-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Kommunen har tidigare hissat bögarnas regnbågs fana på Örebro slott. När får vi se IS fana vaja?
Jag och sambon går i planer på att flytta till Örebro, men det känns inte så aktuellt längre.
Citera
2015-01-17, 15:26
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apotekaren91
Jag och sambon går i planer på att flytta till Örebro, men det känns inte så aktuellt längre.

Om ni vill bo i just Örebro så kanske ni borde titta på ställen utanför Örebro istället. Ett par mil bort eller så. Kanske Nora? Men kolla upp noga efter alla konstens regler så det inte finns eller planeras flyktingförläggning runt knuten. Kolla också zigenarstatusen om du väljer just Nora för jag stötte på skrotsökande zigenare i de trakterna de två senaste gångerna jag var där (flera år sedan dock).
Citera
2015-01-17, 16:13
Medlem
dayms avatar
Någon som tipsat Breivik? Han kan ju rymma ur fängelset och ta sig till Örebro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in