2015-01-16, 20:50
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
Är det så här kommunerna ska hantera IS framfart i Sverige?

IS får fara fram precis som de vill i sandnegerland, men någon framfart i Sverige ska det inte vara. Det är utomordentligt att de har åkt ner till sandnegerland för att kriga och de får gärna tro på vilka gudar de vill för min del. Jag är ingen islamofob. Mitt förslag är kort och gott dödsstraff om de kommer tillbaka hit till Sverige. Inga känslor inblandade, bara ett skott i huvudet och sen är det klart.
Citera
2015-01-16, 20:52
Medlem
xXKNOXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engelsmann
Och var utvisa man dom som är födda i Sverige?

Man behöver inte utvisa dom.Man släpper inte in dom som återvänder från kriget.
Dom har förbrukat sin rätt till att vistas i Sverige.

Detta borde vara en självklarhet.Bara Sverige som gräver sin egen grop och daltar med terrorister.Sjukt är bara förnamnet.Ansvariga politiker borde åka in på livstid.
Citera
2015-01-16, 20:52
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engelsmann
Och var utvisa man dom som är födda i Sverige?

Man lämpar av dem på andra sidan gränsen. Danmark förslagsvis. Som i sin tur får göra samma sak. Om de är missnöjda med att bli avlämpade där så kan vi befria dem från deras lidande permanent istället.
Citera
2015-01-16, 20:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoberg
Haha "I Vivalla är alla livrädda för islamisterna som terroriserar orten."

Jag är svensk och bor i Vivalla, och även fast vi inte är många svenskar som bor här så sätter dom som bor här upp ljusstakar, det kan jag försäkra er om (antingen det eller så har jag sett fel hela vintern).

Ni borde verkligen kolla upp det som skrivs, kanske en person har sagt en sak men i verkligheten gäller en helt annan.

För att inte bli totalsågad så kan jag erkänna att jag röstar på SD, och kommer fortsätta göra det. Men det har ingenting att göra med att jag bor i Vivalla, utan för att våra sjuka politiker styr detta land som ett jävla dagis.

Tack för mig.

Hehe tänkte just skriva att man borde flytta till Vivalla och sätta upp hur många ljusstakar eller andra kristna symboler som helst. OM det nu var ett sådant stort problem att man typ fick en handgranat genom rutan om man nu det gjorde... Skönt att höra att så inte är fallet
Citera
2015-01-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-
Då är det ett aktivt val att stödja terrorister. Detta är helt oacceptabelt. Jag förstår inte att fler protesterar, riktigt jävla vidrigt.

Ingen protesterar för svenskarna är så mentalt nedbrutna och knäckta vid det här laget. Det är verkligen David vs Goliat odds för oss svenskar.
Citera
2015-01-16, 21:07
Medlem
Den snabbaste vägen till en välavlönad karriär i Sverige, är ju att
fälla sådana här idiotiska förslag, som att lova jobb till IS-terrorister.

Bara så att ni inte tror att politikern är sinnessjuk. Det är en noga
övervägt karriärval från hans sida. Ni ska nog se att inom ett år
har han dubblat lönen och jobbar med något statligt "projekt".
Smart politiker, men väldigt egoistisk.

Egentligen borde det ju hagla av hatkommentarer. Men folk har
väl tröttnat på att ens bli upprörda.
Citera
2015-01-16, 21:08
Medlem
Sjobergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hehe tänkte just skriva att man borde flytta till Vivalla och sätta upp hur många ljusstakar eller andra kristna symboler som helst. OM det nu var ett sådant stort problem att man typ fick en handgranat genom rutan om man nu det gjorde... Skönt att höra att så inte är fallet

Ja, den här tråden är tyvärr kraftigt överdriven. Har bott här i ett och ett halvt år, och innan jag flyttade så kan jag säga att jag var väldigt orolig för både min och min sambos säkerhet efter att man läst ett par minuter på google.
Även fast jag gärna skulle försöka överdriva så att SD kanske får en röst eller två till så är Vivalla lugnt så länge du inte själv är kriminell.

Självsaneringen som sker i Vivalla drabbar inte oss dödliga, och någon form av rädsla för muslimer eller terrorister existerar inte här.
Citera
2015-01-16, 21:08
Medlem
Ratads avatar
Är det kristet med ljus under vintermånaderna? Adventsljus har väl en ganska religiös symbol men att folk tänder ljus när det är mörkt är vanligt oavsett hur religiös man är. Hur vet man vilket ljus man ska bli kränkt av och vad säger sagoböckerna om att tända ljus?
Citera
2015-01-16, 21:10
Medlem
rasbiologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel

Du har så rätt så rätt. Men efter ytterligare ett antal år får politikern antingen halsen avskuren för att han inte följer profetens alla regler, eller så hänger han död i en lyktstolpe efter att... ja ni vet.
Citera
2015-01-16, 21:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Den snabbaste vägen till en välavlönad karriär i Sverige, är ju att
fälla sådana här idiotiska förslag, som att lova jobb till IS-terrorister.

Egentligen borde det ju hagla av hatkommentarer. Men folk har
väl tröttnat på att ens bli upprörda.

Naturligtvis - han gör en Jan-Emanuel och får både penningar att smyga ner i egen ficka samt klapp på axeln och kanske ett litet nyinstiftat pris av Victora för att han "tänker på baaaaaaaaaaaarnen".

Men att vara så lömsk är också ett tecken på sociopati så riktigt frisk - nej, det är han inte.
Senast redigerad av Ratad 2015-01-16 kl. 21:28.
Citera
2015-01-16, 21:13
Medlem
syscrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Andra har faktiskt drabbats. Till och med bussen har stundtals slutat gå in till stadsdelen Vivalla för att den blivit beskjuten. Läget är illa nog där.
Citera
2015-01-16, 21:15
Medlem
Sjobergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syscrash
Andra har faktiskt drabbats. Till och med bussen har stundtals slutat gå in till stadsdelen Vivalla för att den blivit beskjuten. Läget är illa nog där.

Den blev beskjuten av två tonåringar som hade kommit över ett luftvapen. Hade lika väl kunnat hända i de finare områdena. Tycker det är lite löjligt att ni får det att framstå som att en grupp dödsterrorister stod med automatvapen och sprängde bussen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in