2015-01-17, 10:45
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Förstår inte varför alla hyllar malvax tjack så jävligt, visst blir man påtänd men det krävs fan ett gäng linor. Nu när jag körde i helgen så drog jag på rätt feta linor, precis innan jag skulle gå iväg till en förfest så började jag svettas som fan och spydde kort där efter. Har börjat må illa av tjack en gång innan också och tror det var malvax tjack då också men kan inte garantera det. Tror han har något skumt i sitt tjack som skapar det här illamåendet.

Kan tillägga att jag spyr fan väldigt sällan, aldrig spytt när jag käkat svamp, mdma, och endast ett fåtal gånger av alkohol så jag är verkligen inte en sån som spyr för inget.

Sen började jag även blöda näsblod ur båda näsborrarna efter några linor, kanske inte så ovanligt men endast hänt mig typ 3 gånger tidigare.
Tycker det oftast de flesta drogerna är sämre när man beställer på internet. Det finns många som endast handlar "tyngre droger" över internet och därför inte kan jämföra med det man köper live. Har nog aldrig, möjligtvis någon enstaka gång stött på något riktigt bra gräs. Det som säljs idag på evolution är ju snarare standard, varav någon sort kanske är lite bättre.

Det finns inte en chans att Malvax's amfetamin är 80%. Däremot är det garanterat ett av de bättre, om inte det bästa jag köpt på internet. Sen är det ju absolut ett plus med snabb leveranstid och bra priser.
2015-01-17, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Tycker det oftast de flesta drogerna är sämre när man beställer på internet. Det finns många som endast handlar "tyngre droger" över internet och därför inte kan jämföra med det man köper live. Har nog aldrig, möjligtvis någon enstaka gång stött på något riktigt bra gräs. Det som säljs idag på evolution är ju snarare standard, varav någon sort kanske är lite bättre.

Det finns inte en chans att Malvax's amfetamin är 80%. Däremot är det garanterat ett av de bättre, om inte det bästa jag köpt på internet. Sen är det ju absolut ett plus med snabb leveranstid och bra priser.
själv är det inte 80% som du säger ,bara amatörer som skriver att de är 70-80% liksom..
2015-01-17, 11:49
Medlem
Någon som har erfarenhet av att handla av TheGirl?
2015-01-17, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Någon som har erfarenhet av att handla av TheGirl?

"empo" har ju billigare varor och bättre stealth, men fått 2 paket a thegirl men missat ett.
2015-01-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
själv är det inte 80% som du säger ,bara amatörer som skriver att de är 70-80% liksom..

du verkar vara en riktigt tjackpundare.
2015-01-17, 14:19
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SickYo
Du vet hur lätt det är att rena amfetamin och få en ganska god fingervisning om renheten va?

Däremot är det ju som vanligt i den här branschen antingen "standard" eller "dunder".
2015-01-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
"empo" har ju billigare varor och bättre stealth, men fått 2 paket a thegirl men missat ett.

finns "empo" på evo?

mvh
2015-01-17, 15:21
Medlem
pterodactyls avatar
PM
Tjena! Kan ej posta i evo-tråden.

Tänkte skulle du kunna försöka skaka fram en gröning på "funky-hsapiens" eller är han tveksam eller röd? Han säljer ju bulk på 500 och sådana bör ju finnas på listan över röda/gröna vendors, då dessa beställningar är värd mest cash. Ser att ingen diskuterat kring han ens därför jag undrar om du kunde kolla om någon kan gröna han?

Ha de bäst!
2015-01-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
du verkar vara en riktigt tjackpundare.
I wish :/(
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du vet hur lätt det är att rena amfetamin och få en ganska god fingervisning om renheten va?

Däremot är det ju som vanligt i den här branschen antingen "standard" eller "dunder".
Standard eller dunder hade varit bättre än deras betygsättningar i procent.
2015-01-17, 18:42
Medlem
Någon som testat organismens MDMA kristaller? Något att ha?
2015-01-17, 18:58
Medlem
pterodactyls avatar
pm
Tjennare.

Förlåt om jag stör, men det är så att det är dags att beställa hem lite grönt och jag undrar vem det är som har ett topp gräs där?
Såg tidigare i tråden att någon hade rödat iDEAL-EXPRESS, men jag undrar vem man ska beställa ifrån då, har funderat på PsyShop, och undrar om någon har testat hans Cali Kush som han säljer?

Föresten du kan gröna PsyShop ifrån mig, köpte LSD av honom förra veckan och det dök ner i brevlådan efter 2 dagar, så ser inga problem med honom. Undrar bara hur hans gräs är?

Har du lust att posta detta i tråden då jag har lite ont om poster.

MvH Zurre
2015-01-17, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
pm
Tjennare.

Förlåt om jag stör, men det är så att det är dags att beställa hem lite grönt och jag undrar vem det är som har ett topp gräs där?
Såg tidigare i tråden att någon hade rödat iDEAL-EXPRESS, men jag undrar vem man ska beställa ifrån då, har funderat på PsyShop, och undrar om någon har testat hans Cali Kush som han säljer?

Föresten du kan gröna PsyShop ifrån mig, köpte LSD av honom förra veckan och det dök ner i brevlådan efter 2 dagar, så ser inga problem med honom. Undrar bara hur hans gräs är?

Har du lust att posta detta i tråden då jag har lite ont om poster.

MvH Zurre

Psyshop vart väl stämplad som selektiv scammer i tidigare inlägg?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in