2015-01-16, 22:29
Medlem
Rehf2134s avatar
Man börjar ju undra om miljöpartiet i själva verket är dödsknarkarnazister som propagerar för extremhögern..
Citera
2015-01-16, 22:30
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Härlig stämning på arbetsplatsen.

"Ja här är Aschmed han är ny, innan så var han nere i Syrien och dödade folk som inte har hans åsikter om islam. Och ja just det, tjejer han är en jävel på att knulla han har övat mycket på kristna sexslavar som han köpte för några dollar och sedan våldtog."

Jag skall göra ett Youtube klipp med denna handling. ACHMEDS FÖRSTA DAG PÅ NYSTEGSJOBBET.

Någon som har namn, kontaktuppgifter till den hen i Örebro som är ansvarig för detta ?
Senast redigerad av senapslamm 2015-01-16 kl. 22:33.
Citera
2015-01-16, 22:41
Medlem
Hur många pk-poäng fick han för detta? Varför har sverige blivit ett land där folket strävar efter att vara så PK som möjligt? "Alla människors lika värde" etc etc. Är det i skolan som hjärntvätten har satt sitt starkaste spår eller är massmedia så pass påverkande?

Själv sitter jag bara och väntar på att det ska smälla i sverige snart, känns som att vad som helst kan ske, ett riktigt stort terrordåd kanske, men jag tror fan inte att svensken skulle vakna om så halva sverige sprängdes. Några som blir våta på könet utav bara tanken att ta in IS krigare till sverige är ju bl.a. imam reinfeldt, mona muslim, rossana, ullenobehag, åsa romson m.fl. Folk har inte riktigt fattat än att SD är ett mittenparti och alla de andra partierna är låångt till vänster.
Citera
2015-01-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Vilka vänstermänniskor pratar du om? Vi har i 8 års tid haft en högerregering som stöddes av SD och dessa gjorde ingenting mot terrorister som far utomlands och mördar. Nu har vi en S+MP regering och dessa snabbutreder just nu ny lag mot terrorresor och liknande och lagen kommer införas i år. Du kanske ska ta reda på vad höger respektive vänster gör och tycker i olika frågor, annars finns det risk att du gör bort dig igen. Förslaget som diskuteras i denna tråd kommer inte från några "vänstermänniskor" utan från en Centerpartist och Centern är ett högerparti.

På vilket sätt har vi haft en högerregering, annat än till namnet?
Citera
2015-01-16, 22:45
Medlem
Joe Blows avatar
Det enda märkliga är väl att man inte föreslog att regeringsplanet skall användas för resorna fram och tillbaka.
Citera
2015-01-16, 22:50
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H8red
Jag tycker vi kan skicka ner lite svenska dialogpolitiker och lösa saken på plats.
Bra idè, du borde bli statsminister.
Men tyvärr så räcker inte pengarna till, Moona Sarin har en alltför stor budget till att
utbilda dessa krigsoffer till hjärnkirurger, eller raketforskare. Till det Svenska samhällets tjänst.
Citera
2015-01-16, 22:51
Medlem
Vi är barskrapade och landet är skuldsatt, fortfarande lägger man och vill lägga fler miljoner miljarder på terrorister och invandrare som
Bränner bilar och annat som sedan får förtur i allt från hyresrätter, bidrag, arbeten och AMS utbildning . .

Så man måste begå brott, bränna bilar och mörda människor samt terrorisera för att få hjälp i detta land.

Kul, jätte kul att vara svensk.
Citera
2015-01-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joer.hogan
Hur många pk-poäng fick han för detta? Varför har sverige blivit ett land där folket strävar efter att vara så PK som möjligt? "Alla människors lika värde" etc etc. Är det i skolan som hjärntvätten har satt sitt starkaste spår eller är massmedia så pass påverkande?

Själv sitter jag bara och väntar på att det ska smälla i sverige snart, känns som att vad som helst kan ske, ett riktigt stort terrordåd kanske, men jag tror fan inte att svensken skulle vakna om så halva sverige sprängdes. Några som blir våta på könet utav bara tanken att ta in IS krigare till sverige är ju bl.a. imam reinfeldt, mona muslim, rossana, ullenobehag, åsa romson m.fl. Folk har inte riktigt fattat än att SD är ett mittenparti och alla de andra partierna är låångt till vänster.

Experiment Sverige.
Citera
2015-01-16, 22:59
Medlem
Polyklorfenols avatar
Om de nu är bevisade IS-krigare, är inte det synonymt med terrorister?

Många av dem får dessa (för åtminstone oss västerlänningar) helt sjuka värderingar med modersmjölken. Det ligger så djupt rotat i dem från barnsben och det går absolut inte att integrera dessa människor i det svenska samhället! Kolla bara på den där galna Me*di G*ezali som var på tapeten för några år sedan (Guantanamo) - hur tror ni att hans farsa var? Lika flippad, förstås. Vet de som sett det på nära håll. Lekte diktator på gården.
Citera
2015-01-16, 23:06
Medlem
Passepartouts avatar
"Hugg av ett huvud, få ett jobb"
Citera
2015-01-16, 23:08
Medlem
Rösta vänster. Slipp centern, sd gilla ju centern i senaste mandatperioden...buhu
Senast redigerad av Tarmentord 2015-01-16 kl. 23:11.
Citera
2015-01-16, 23:10
Medlem
Repatrierings avatar
Jaa...ibland funderar man hur personer som sitter i positioner att påverka och fatta beslut tänker...på riktigt. Det är klart att människor med svåra upplevelser ska ha rätt till stöd och hjälp till rehabilitation. Problemet här är att "patienterna" har åsamkat sig sin störning helt och fullt medvetet.

Hrmmm...jag åkte till Syrien, mördade, våldtog och avrättade människor som hade en annan religiös åskådning än den min mulla sade till mig var rätt och riktig. Nu mår jag inte bra längre. Tack Örebro för att ni ger mig, en labil psykotisk mördare, sysselsättning och framtidstro, istället för att ge era egna en vettig och meningsfull framtid.

Det underminerade förtroendet för svenska lokalpolitiker skjuts helt i sank.

Icke kapabla eller anpassningsbara individer göre sig icke besvär. Man brukar skämtsamt få höra att Sverige är världens socialkontor. Att tänka på detta vis borde föranleda stegling. Dessa individer ska nekas återinträde i landet liksom alla andra utlandsfödda förbrytare.

Herregud..jag kräks nästan...wtf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in